מייסד OnePlus מגיע לישראל

ליאור קורן
21-09-2015 18:32

קרל פיי – מייסד חברת OnePlus יגיע לישראל ב- 13 לאוקטובר, האם נראה כאן תחילת מכירה רשמית של OnePlus 2?

Carl Pei שפרש בדצמבר מחברת Oppo והקים את OnePlus הצליח לעורר מהומה (חיובית) בעולם הסמארטפונים, עם שיטת המכירה דרך הזמנות של דגם OnePlus One. אותו סמארטפון הציע מפרט מתקדם במחיר שהיה שובר שוק בזמנו.

הדגם השני OnePlus 2 הוכרז רשמית לפני כחודשיים, עם שלדת מגנזיום (לעומת פלסטיק ב- OnePlus One), קורא טביעות אצבע (לטענת החברה, מעט מהיר יותר מזה של אפל) ומחבר USB-C שאינו דורש להכניס את התקע בכיוון ספציפי כפי שקורה עם שקעי המיקרו USB המוכרים משאר הטלפונים. את הגב ניתן יהיה להחליף עם אפשרות בחירה בגב עשויי קוולאר, במבוק, שחור או עץ Rosewood. החברה בחרה לשים כאן סנאפדרגון 810 מתומן ליבות שהראה התחממות בחלק מהסמארטפונים איתם הגיע. בהקשר זה, מה שעשו אנשי החברה הוא להאט מעט את מהירות תדר הליבה ל- 1.8GHz ולדאוג לקירור הולם. המעבד הוא במהדורת 2.1V המעודכנת אשר לטענת יצרנית המעבדים קוואלקום אינה מתחממת כמו המהדורה הקודמת. המסך נשאר עם גודל זהה של 5.5" ואותה רזולוציה – 1920x1080 פיקסלים. זהו מסך LCD כמו בדגם הקודם, אבל הפעם הוא מציע בהירות משופרת, למעשה אחת החזקות בשוק עם 600nits.

OnePlus 2
מחיר המכשיר עומד על 389$ לגרסת 64GB עם 4GB RAM, לפני משלוח ומיסים בישראל. גם כאן, יש צורך בקבלת הזמנה על מנת לרכוש המכשיר. בישראל, ניתן למצוא את ה- OnePlus 2 בחנויות הפרטיות במחירים של עד 2,700 ₪ - מה שהופך אותו פחות אטרקטיבי ביחס לקודמו ולמתחרים. היבואנית C-Data תמכור את המכשירים בישראל ללא צורך בהזמנות, אך טרם פורסם מחירו הצפוי בארץ.

האם ביקורו של קרל פיי ב- 13/10 פירושו תחילת מכירה בייבוא רשמי? כרגע אין התייחסות לנושא מצד החברה, אבל פיי יופיע בוועידת המובייל של כלכליסט ובנוסף, תהיה מסיבת עיתונאים רשמית של OnePlus אליה נגיע כמובן לדווח עבורכם.

מעבר לתגובות בפורום