סמסונג מודיעה רשמית על עדכון אנדרואיד 4 עבור גלקסי S2

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
 

DOCTOR ICE

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
9
נקודות
18
נו אז מתי זה יוצא רשמית בארץ ?
 

mokes

חבר משקיען
הודעות
1,132
מעורבות
1
נקודות
0
כל הסיפור עם עדכוני אנדרואיד הפך לבדיחה גרועה מאוד. גוגל צריכים להתבייש. יש ברשותי שני סמארטפונים - אייפון 3GS וגוגל Nexus S. הנקסוס אמור להיות ספינת הדגל של גוגל, מכיל מעבד של 1GHz ומדובר בסה"כ בדגם בן שנה בלבד. גוגל שחררה לו עדכון ל 4.0 אבל התחרטה אחרי ימים ספורים. לא ברור מתי, אם בכלל, הפון הזה יקבל שדרוג תוכנה. פון בן שנה בלבד. לעומת זאת, האייפון 3GS שלי, דגם בן 3 שנים עם מעבד 600MHz מריץ IOS5 ללא בעייה. אחוז האייפונים בשוק שבפועל מריצים IOS5 עולה על 80%, ומה שעוצר את רוב השדרוגים זה רק עצלנות המשתמש. אחוז המשדרגים לאנדרואיד 4 לעומת זאת כעת זניח. לצערי הרב הצרכן הפשוט צריך לחשוב טוב טוב כשהוא קונה אנדרואיד, אם הוא מקווה להינות מפיתוחי תוכנה חדשים במערכת ההפעלה (ומאפקליקציות שישתמשו בתכונות חדשות). לעומת זאת, רוכשי אפל יודעים היטב שהם יתמכו יפה מאוד לאורך שנים. גם למפתחי תוכנה הסיפור הזה מעיק מאוד - צריכים לבנות על מגוון רחב של גרסאות אנדרואיד עם יכולות שונות, ביצועי גרפיקה באנדרואיד גרועים מאוד בהרבה מקרים - בקיצור בלגן. כנראה שזה המחיר שצריכים לשלם אם רוצים נתק בין חומרה ותוכנה..... הבעייה היא שגם לצרכנים וגם למפתחים הנתק הזה גורם ללא מעט כאבי ראש. בכל אופן - הייתי מצפה מגוגל לנהל את כל העניין הזה בצורה הרבה יותר טובה.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
יש ברשותי שני סמארטפונים - אייפון 3GS וגוגל Nexus S. הנקסוס אמור להיות ספינת הדגל של גוגל, מכיל מעבד של 1GHz ומדובר בסה"כ בדגם בן שנה בלבד. גוגל שחררה לו עדכון ל 4.0 אבל התחרטה אחרי ימים ספורים. לא ברור מתי, אם בכלל, הפון הזה יקבל שדרוג תוכנה. פון בן שנה בלבד.

לי יש גם Nexus S (עכשיו אצל אשתי, אני עברתי ל-S2) ולא שידרגתי, אבל חבר שלי כבר מעל חודש עם Android 4 על Nexus S ועובד יפה אצלו

אין ל-Google בכלל התיחסות לצרכנים.. והאמת גם ליצרנים אחרים שעובדים איתה
כאן הבעיה.

Nexus S גם לא יציב מי יודע מה.. יחסית ל-Samsung או HTC
בקיצור, זה טלפון למי שרוצה להתעסק איתו, הוא פתוח (פרוץ)
 

mokes

חבר משקיען
הודעות
1,132
מעורבות
1
נקודות
0
ה DNA של אפל זה למכור מוצרי איכות לצרכן, וה DNA של גוגל זה של חברת תוכנה שמספקת קו מוצרים אחיד (חיפוש, מייל - כל צרכן מקבל בדיוק את אותו המוצר, בניגוד לטלפונים של אנדרואיד שכבר כעת יש אינסוף דגמים עם מעבדים שונים, מנועים גרפיים שונים, מצלמות שונות, וכו וכו) - שני עולמות שונים לגמרי ומכאן כנראה נובע ההבדל. אבל גוגל היו צריכים להבין שנדרשת תרבות שונה והיערכות שונה, ומכאן האכזבה. אולי אפשר להאשים את סמסונג והיצרנים האחרים בעיכובים שונים, אבל הנקסוס הוא קודם כל פון של גוגל, ושווק בתור אחד שכזה. אני ממש לא מבין על אילו פלטפורמות המפתחים של גוגל עבדו כשפיתחו את 4.0.... כל ההתנהלות שלהם מוזרה ביותר.
 

mokes

חבר משקיען
הודעות
1,132
מעורבות
1
נקודות
0
Nexus Prime כאילו..
במקום לעבוד עם מכשירים (חדשים למדי) שכבר קיימים בשוק? אני מתקשה להזכר בחברה גדולה אחרת שעשתה כזה ברדק בשחרור גרסת תוכנה. תאר לעצמך שמיקרוסופט היו משחררים גרסה חדשה לחלונות שלא עובדת על מחשב שקנית לפני שנה. ותאר לעצמך אם המחשב עצמו היה ממותג בתור מחשב מיקרוסופט. הזוי.
 

א

אורח

אורח
לmokes הרבה יותר קל לעדכן גרסא לאייפון
וזה ברור.. יש כיום 6 סוגי אייפון בעולם 1,2,3,3GS,4,4S

יש יותר חברות שמייצרות מכשירי אנדרואיד מאשר סוגי אייפון..
סמסונג,HTC,סוני/סוני-אריקסון,LG,MOTOROLA,MUDO ועוד..

אנדרואיד צריך להתאים את עצמו לכל אחד מאלה.. וזה לוקח הרבה יותר זמן.. מה גם שאם הם יעדכנו למכשירים ישנים יחסית.. אנשים לא יקנו מכשירים חדשים..


דרך אגב.. לי יש SGS1 שעובד עם אנדרואיד 4.. איכשהו.. דווקא הפיתוח לSGS1 יצא מושלם.. ועוד בעברית.. בזמן שלSGS2 עדיין אין עדכון נורמלי..
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
אני עובד עם S2 ו-4.0.3 כבר כשבוע.
עובד מושלם, מתחמם פחות ומחזיק טיפה יותר את הסוללה.
 
א

אורח

אורח
אז איך מורידים את הגרסה החדשה??
שלום רב!

אני משתמש בגלקסי 2 ורציתי לשאול איך ניתן להוריד את הגרסה 4 לאנדרויד ??
האם תוכלו לרשום את השלבים להורדה??
תודה מראש
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אם הטלפון שלך כולל גרסת תוכנה של אחת מהמפעילות בארץ (אורנג', סלקום או פלאפון), תצטרך להמתין בסבלנות (רבה...) לעדכון שלהם.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור