סמסונג מודיעה רשמית על עדכון אנדרואיד 4 עבור גלקסי S2 ודוחה אותו

ליאור קורן
09-03-2012 09:18

אחרי שיבואנית טלפוני סמסונג לישראל – סאני הודיעה בדף הפייסבוק על שחרור עדכון אנדרואיד 4 (ICS) ל- גלקסי S2 והסירה את הפוסט, יוצאת הכרזה רשמית של סמסונג העולמית ונדחית גם היא.

בזמן תערוכת הסלולר בברצלונה, חשף האתר הישראלי GSM – Israel כי יבואנית הטלפונים של סמסונג לישראל – סאני, תוציא עדכון אנדרואיד 4 עבור מכשירי Galaxy SII, הרשת רעשה וגעשה בימים שאחרי על כך שסאני מקיימת את הבטחתה לעדכון ICS מהיר – מה שהיה אמור להוות סוג של פיצוי לאחר שמכירת סמסונג גלקסי Nexus התבטלה בישראל.

סאני אף הודיעה על הוצאת העדכון בדף הפייסבוק שלה, אך מחקה את ההודעה לאחר ימים. עתה, מתברר כי עדכון אנדרואיד 4 העולמי למכשירי גלקסי S2 יצא לאויר מחר – ב- 10/03/12 על פי הודעת סמסונג העולמית, העדכון יתבצע באמצעות KIES בגרסה 2.0 ויכלול את ממשק סמסונג TouchWiz.

מדובר על עדכון לגרסה הגלובלית של הטלפון, בעוד גרסאות התוכנה של המפעילים הסלולאריים יקבלו עדכון אנדרואיד 4 על פי לוחות הזמנים של המפעילות.

עדכון: סמסונג מודיעה כי התאריך אינו נכון וכי העדכון ישוחרר במועד מאוחר יותר. סמסונג הפיליפינים היא שהכריזה על מחר אולם ההנהלה העולמית הזדרזה להוציא הודעה המבטלת את התאריך המדובר ואמרה כי תודיע על כך במועד המתאים.

מעבר לתגובות בפורום