2 אלבומים מעולים שחמקו מתחת לרדאר בארץ.


Red-hell

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שוק המוזיקה בארץ הוא, איך נגיד? מאוד אנמי בשנים האחרונות, והמון אמנים שעושים מוזיקה מעולה פשוט חמקו מתחת לרדאר. בשנה האחרונה הגיטריסט הישראלי יוסי סאסי, שמוכר בתור גיטריסט להקת המטאל"orphaned land" הוציא אלבום סולו ראשון. האלבום, שבו הופיעו אורחים רבים (marty friedman, מרינה מקסימיליאן בלומין לעוד) הוא אלבום פיוז'ן בעיקרו, שמשלב בתוכו השפעות אוריאנטליות, שהם מה שהפכו את להקת האם של הגיטריסט ללהקה מצליחה כלכך. האלבום, למרות ההשפעות המטאליסטיות שלו, הוא אינו אלבום מטאל, אלא דווקא אלבום פיוז'ן, ג'אז, עם בריקים ים תיכוניים בחלקו. ללא ספק אלבום מעניין לשמיעה.
באופן כללי, כדאי שתכירו את יוסי סאסי, שנחשב לאחד מהגיטריסטים הטובים היום בעולם, אדם שמנגן על לא פחות מ-17 כלים שונים! באלבום הזה, והפיק את האלבום בעצמו, לדעתי בהצלחה אדירה.
[video=youtube;7CbYvAAyqmI]http://www.youtube.com/watch?v=7CbYvAAyqmI[/video]

האלבום השני המומלץ יצא כבר לפני שנה, והלהקה, OPETH, אפילו הספיקה לתת הופעה מעולה בהאנגר (עם סאונד בינוני להפליא, כרגיל). אופת' היא להקת פרוגרסיב דת' מטאל, שלמרות כמה מלודיות מוכרות וממכרות, הייתה מוכרת בעיקר בזכות הגראולים האיימתניים של הסולן, mikael arkenfeldt. לא באלבום הזה. האלבום האחרון שלהם, heritage, הוא, כך לדברי הלהקה, חזרה למורשת המוזיקלית השוודית, בשילוב עם המורשת מבית, שעליה הסולן גדל - הלא היא מוזיקת פרוג-רוק משנות ה-70 (ולהקת הצ'רצ'ילים, שהוא ידוע באהבה אליה).
האלבום אינו כולל גראולים, אלא זה אלבום רוק כבד עם השפעה ברורה של שנות ה-70 וג'אז, שהכל עטוף באווירה אפרורית. אלבום מופק לשלמות ע"י סטיבן וילסון הגדול, והסאונד הייחודי של אופת' נותן לשנות ה-70 תחייה מודרנית וייחודית. בהחלט שווה שמיעה, ויותר משיר אחד.
[video=youtube;G1pi7Dn87mY]http://www.youtube.com/watch?v=G1pi7Dn87mY[/video]
[video=youtube;3JDaQP72PfI]http://www.youtube.com/watch?v=3JDaQP72PfI&playnext=1&list=PLF7618DA137FB75E5&feature=results_video[/video]


האזנה נעימה :)
 

nizans

חבר משקיען
הודעות
618
מעורבות
10
נקודות
18
היום ( שישי ) יוסיס סאסי מופיע יחד עם אורחים ברידינג 3 , הפעם הקודמת הייתה הופעה מעולה , אנחנו נהיה שם.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור