LG תשווק גם מסכי טלויזיה תלת מימד עם משקפיים פאסיביים זולים

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,358
מעורבות
724
נקודות
113
 

א

אורח

אורח
גם JVC משווקת טלויזיה בטכנולוגיה דומה
חוץ מזה, המשקפיים הפאסיביים טובים יותר מהרבה בחינות ולא רק המחיר, לדעתי הטכנולוגייה הזו תחליף את המשקפים האקטיביים שהם כבר די מיושנים, לא נוחים ועושים הרבה כאבי ראש... קיימים גם מסכי מחשב שמציגים תמונה באיכות גבוהה עם משקפיים פאסיביים, מבלי לפגוע ברזולוצייה כמו במסך הזה.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אתה מתבלבל, משקפיים אקטיביים הינם מדור חודש יותר בהשוואה לפאסיביים.
 
א

אורח

אורח
לא מתבלבל
סליחה על התגובה המאוחרת.

אני דווקא ממש לא מתבלבל. לדעתי המשקפיים האקטיביים מסורבלים ובעייתיים, וסובלים מבעיות של סינכרון ולכן פעמים רבות גורמים לכאבי ראש לאחר צפייה ממושכת. סרטי תלת מימד נשארו קוריוז בעידן של האיימאקס (משקפיים אקטיביים) והתחילו לפרוח באמת רק לאחרונה לאחר שפותחו שיטות זולות יחסית להקרנה תלת מימדית בשיטות פאסיביות (דולבי וreal D) בקולנוע. הבעייה היא שזה לא פשוט בטכנולוגיה ביתית, ולכן היצרנים, שנאבקים על הבכורה וחייבים להוציא מוצרי תלת מימד מהר, הלכו על הטכנולוגיה האקטיבית. ברגע שיצליחו לפתח מסך באיכות מספיק טובה שיוכל לעשות שימוש במשקפיים פאסיביים, הם יחליפו את האקטיביים. כמובן שאם ייצרו מסכים באיכות מספיק גבוהה שלא יצריכו משקפיים כלל זה יהיה עוד יותר טוב, אבל הדרך לשם די ארוכה...

נ.ב
אם זה לא היה מובן, ברור לי לחלוטין שכרגע המסך של LG מציע איכות פחות טובה - הוא פשוט חותך את הרזולוציה האנכית בחצי. אבל עדיין לדעתי בעתיד המשקפיים הפאסיביים ישלטו בשוק והתמונה תהיה איכותית, חדה ונוחה לצפייה.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור