LG תשווק גם מסכי טלויזיה תלת מימד עם משקפיים פאסיביים זולים

dtown
01-04-2010 22:10

טלויזיות תלת מימדיות יחייבו רכישת משקפיים אקטיביים ויקרים, LG הכריזה על דגם פשוט יותר שיתאים למשקפיים זולים במיוחד.


חברת LG הקוראנית הכריזה כי תשווק מסכי 3D באנגליה, אשר יהיו מבוססים על טכנולוגיית תלת מימד פאסיבית, טכנולוגיה זו נחשבת לנחותה יותר מאשר האקטיבית, אך העלויות הנלוות לה הינן זולות במיוחד. הדגם הפאסיבי ישווק במקביל למסך תלת מימד אקטיבי LCD מדגם LX9500 / LX9900.

המסכים החדשים מתוצרת סמסונג, פנסוניק, טושיבה, סוני (ומאוחר יותר גם שארפ) מגיעים עם משקפיים אקטיביים, שיטה זו נחשבת לאיכותית יותר כיום, אך היא דורשת משקפיים המופעלים ע"י סוללה פנימית (לצורך סנכרון עם המסך) ומחירים בחו"ל עומד על כ- 100$-150$ לזוג, מה שידרוש הוצאה כספית כבדה למדי, מעבר למחירו של המסך עצמו.

משקפיים זולים
מחיר זוג משקפיים למסך זה (LD950), אמור לעלות דולרים בודדים בחו"ל, אלו הן משקפיים מקוטבות, בהן כל עדשה כוללת פילטר מקטב (Polarised) מעביר אור שמגיע בקוטביות ספציפית.
חיסרון שיטה זו הינה זוית צפיה מוגבלת בהשוואה לשיטה האקטיבית ואיכות תמונה שנחשבת טובה פחות.
LG התקינה מסכי תלת מימד פאסיביים בכ- 1,000 פאבים באנגליה, זאת בשיתוף רשת Sky הבריטית שתשדר משחקי כדורגל ותכנים נוספים ב- 3D.
חובבי הבירה וצפייה בתלת מימד, יוכלו לאתר את הפאב המתאים בקישור הבא.

אתר Pocket-lint האנגלי חושף את המפרט של דגם LD950 שיגיע עם ארבעה זוגות משקפיים פאסיביים, הוא יגיע עם כניסות HDMI 1.4, רזולוציית 1080p, החלקת תנועה 200Hz וחיישן תאורה.
לא נמסר עדיין על מחיר המסך, אך הוא יהיה זול יותר מדגמי ה- 3D האקטיביים של LG.

מעבר לתגובות בפורום