תערוכת HIGH END 2023, שמתקיימת במרכז האירועים MOC במינכן, גרמניה, בין ה-18 ל-21 במאי.


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
אשכרה מצחיק, זה עובדות מוגמרות התובנה הזאת?
הרי כל אם לא רוב היצרנים אומרים תכננו / הנדסנו וייצרנו בכלים הכי חדישים ומדוייקים.
אבל את ה fine tuning הסופי עשינו לפי האוזן
זה ברור. אתה לא צריך להתרגש.

לו היית קורא את הדברים שאני כותב, הם תמיד עקביים ולא משתנים.

אף אחד לא מקשיב לגרפים.
אף אחד לא מקשיב למדידות.

אנשים מקשיבים עם האוזניים, עם כל הכבוד למיקרופונים.

אממה, האוזניים לא יודעות לזהות בעיות, לא את מיקומן ולא את היקפן, מה לעשות, אלו הן עובדות יבשות.

האוזניים אולי יגידו לך שאתה שומע מאוזן, אבל בפועל, בגלל שאין לך רפרנס מיידי, אתה לא מודע לזה שאתה שומע שבור לגמרי וחי בנדמה לי.
מדידה תבהיר לך את המציאות.

אז אחרי שמדדת, כיילת, תיקנת והגעת לאיזון בתדרים, הגעת לסאונד מאוזן, רק אז נכנס הפיין טיונינג באמצעות האוזניים ולא,

אתה עושה פיין טיוניג לגרף תדרים שבור שישאר שבור לא משנה כמה פיין טיונינג תעשה.

רן
 

Dan-Cinemart

עוסק בתחום
הודעות
1,428
מעורבות
1,028
נקודות
113
אשכרה מצחיק, זה עובדות מוגמרות התובנה הזאת?
הרי כל אם לא רוב היצרנים אומרים תכננו / הנדסנו וייצרנו בכלים הכי חדישים ומדוייקים.
אבל את ה fine tuning הסופי עשינו לפי האוזן
נכון .
אין מחלוקת לעניין זה .
גם ברונו פאצי מדבר על זה ואני יודע משיחות עם יצרנים שזה הסיפור בחלק מהחברות - לא כולן .
בטח לא בתחום הביתי .

מה שרן אומר זה - שהחדר שלך בשילוב הרמקול שלך הוא מוצר חדש .אין עוד אחד כזה . לא קיים בעולם .מוצר חדש .

אז תשתמש בכלי ההנדסה הכי מתקדמים שיש - שהן מדידות . תראה שזה עובר סף
ואתה במצב ״ תקין ״ ואז תמשיך עם האוזן - מגברים / כבלים וכו וכו וכו .

האחד לא מבטל את השני .
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
473
נקודות
83
וזה אתה אומר לאחר שאתה עוסק בתחום כחובב וכסוחר במשך עשרות שנים?
כי זה טיעון תמוה… מצחיק ואפילו הייתי אומר מביש משהו.
סיגנל הוא סיגנל הוא סיגנל.
אני רואה שכוס הידע שלך מלאה אין לך מה ללמוד
מעופר,אבל כוס החוצפה שלך גולשת מהכוס הידע שלך, בדו ערוצי הרי אתה חושם גמור, אתה משפיל ובז לעופר? הוא אורקל על ידך ועוד כמה מתחזים כאן, במקום לבלוע כל מילה כתובה שלו,
הוא מצחיק אותך? אתה צריך לאכול עוד אוניית תפוחי אדמה ולא תהיה קרוב אליו.
 
נערך לאחרונה ב:

Balance

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
75
נקודות
28
תגיד לי מירמורון… אני רואה שאתה עוקב אחרי, זה כי אין לך מה לעשות? סיימת הכל?

אתה עכשיו רובין הוד מגן האמנים?
הבנאדם מגחך על דברים, כי הוא כנראה לא באמת מבין.

הוא אורקל (לא אורקול אגב) בשבילך ודמות היתולית עבורי.

כל אחד והרפרנס שלו.

אגב בוז וצחוק, סיפרו לי איך התקינו אצלך את האביזרים האקוסטיים, לא הפסקתי לצחוק במשך שעות.

אולי תשתף אותנו בתהליך ונלמד קצת?
 

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
שמח כאן.
לא מצליח להבין איך כל פעם נושא הופך לדיון אחר לגמרי וחסר מעצורים.
ונאמרים כאן דברים מדהימים!!! :D:D:D:D:D:D
תמיד אותה קומונה של השנתיים האחרונות. המשפיענים של ההווה והעתיד:אצבע מורמת:אצבע מורמת
כשיש מטרה לקדם יבואנים מסויימים תמיד יהיה קל ליפול על יבואן אחר. בטח יוצא מזה קצת בראכה.
הפתטיות חוגגת כאן, המקום הזה הפך להיות כנופייה של עד עשרה אנשים שקוטלים את כל העולם. זה כבר לא דיון עם דיעות שונות אלא מקום שנועד לפגוע באנשים באופן אישי. מקום של מומחים שיודעים יותר טוב מאחרים. אני קורא לא פעם ולא פעמיים את המילה אודיופיל שחוזרת על עצמה. מעטים האודיופילים שנמצאים כאן(ורד נבול)
 

רן לוי

אוהב את התחום
הודעות
298
מעורבות
289
נקודות
63
אשים נפשי בכפי ואכתוב את הדברים כפי שהם. את שני האנשים שמתווכחים כאן עפר שחורי ״מאסטרו אודיו״ ורן מויאל אני מכיר ומוקיר למעלה מעשרים שנה. את שחורי הכרתי עוד כאודיופיל לפני שהפך ליבואן ורכשתי ממנו במהלך השנים - כבלי חשמל משומשים, נגן קומפקט דיסק משומש, כבל רמקול חדש של אנאליסיס פלוס ומפצל חשמל חדש מתוצרת סיין. 12 שנה שלא קניתי ממנו שום דבר. רן מויאל הוא מורי ורבי בעניין מערכות כיול אקטיביות, והצורך במדידות של חלל ההאזנה כתהליך חיוני לפני כל דבר אחר. אני הולך אחריו בנושא הזה כבר מאז ינואר 2019, גם אם דרכינו נפרדו מבחינת לב המערכת - הפרוססור - לפני פחות משנה.

ושניהם צודקים ואסביר את עצמי היטב כדי שכולם יבינו.

רן מויאל יודע להוציא סאונד סטריאו נפלא ומעולה, כולל באותנטיות של הפסנתר הקלאסי ובשחזור יצירות סימפוניות מורכבות, מהמערכת שלו. המערכת שלו מבוססת על פרוססור טרינוב בכיול אקטיבי מדוקדק לאחר מדידות, מגבר הספק של CH פרסיז׳ן ורמקולי סטריאו קדמיים של זלטון. ביקרתי בביתו יותר מעשר פעמים בשנים האחרונות וחוויתי זאת בפעם האחרונה בחודש יוני 2022.

עפר שחורי יודע להוציא סאונד מצויין ממערכת סטריאו בלי מדידות אבל עם שימוש מושכל באקוסטיקה פאסיבית. חוויתי זאת בדירתו הישנה בגבעתיים עם הברודמן וי סי 7, חוויתי זאת באולם התצוגה הישן שלו בגבעתיים עם מבחר דגמים של דובל (מפלנטס ועד יופיטר). לאחרונה חוויתי זאת ביום חמישי - 2 במרץ 2023 בשעות הצהרים למשך כשעה וחצי באולם התצוגה הנוכחי שלו בדרום ת״א לשמע זוג רמקולים של דובל מדגם יופיטר, דגם הדגל הישן שכבר לא מיוצר מאז 2009, הוא הגיע לשחורי כמשומש מלקוח בעיסקת טרייד אין. וכך כתבתי במחברת שלי לאחר ההדגמה.

המערכת הורכבה מטרנספורט לדיסקים של חברת CEC, ממיר גם הוא של CEC ומגבר משולב היברידי (טרנזיסטורים ומנורות) של חברת ריביירה האיטלקית. הכבלים כולם תוצרת אנאליסיס פלוס. שמענו שלושה דיסקים קלאסיים של חברת דויטשה גראמופון: סונטה לפסנתר סולו ״אלה טורקה״ של מוצרט בנגינת איוו פוגורליץ׳, הקונצ׳רטו לכינור מס׳ 1 של פגאניני בנגינת גיל שחם והמנצח ג׳וזפה סינופולי ודיסק SACD לקינוח מיצירות לכינור ותזמורת של סראסאטה, פנטזיית כרמן וזינגר ויין בנגינת אן-סופי מוטר והפילהרמונית של וינה בניצוחו של ג׳יימס לוויין (היה עבריין מין נאלח, אבל מנצח גדול). ההולוגרמה- במת הסאונד בחדר היתה מצויינת למלוא העומק הרוחב ואפילו קצת מעל גובהם הפיזי של הרמקולים. השילוב המערכתי היה משכר, מוסיקלי מאוד, זורם בנינוחות ויפה להפליא. לא היו בחדר שום בעיות אקוסטיות שמיעות, לפחות לא לאוזני, עם רמקולי דובל יופיטר.

המקור וההגברה נשארו כפי שהם, והוחלפו רק הרמקולים כשאת מקומם של הדובל יופיטר תפסו באותו ציר רוחב זוג רמקולים של אודיונק דגם 2 EVO וכאן עלי לקבוע שרן מויאל צודק, לפחות חלקית. הרמקולים של אודיונק דגם 2 EVO הם רמקולים משובחים מאוד. הטוויטר הדיפולי (מנגן קדימה ואחורה) הייחודי שלהם הוא תגלית נפלאה שהזכיר לי במהלך ההדגמה עם אותם קטעים בצלילות שלו יחידת פאנל של רמקול אלקטרוסטאטי, וזה ממש נהדר, טוויטר ממש חלומי. ברמקול של אודיונק יש יחידת וופר מוגברת אקטיבית, וכאן בקטע של הפסנתר בנגינת איוו פוגרליץ׳ ובקטע זה בלבד - צצה בקשר שבין החדר לרמקולים הבעייה של חוסר איזון טונאלי שרן מויאל מדבר עליה, ובנקודה זו הוא צודק. הגבוהים של הפסנתר היו חלומיים, המיד נוכח היטב אבל הבאס של הפסנתר סולו - ואשתמש במונח של רן מויאל, שבור. כן, שבור. יש יותר באס בצד ימין מסביב לרמקול הימני. כמעט אין באס בצדו של הרמקול השמאלי שפונה למסדרון הכניסה אל חדר ההאזנה. בבעיית חוסר האיזון הזו לא נתקלתי בשום קטע אחר משני קטעי הכינור ותזמורת הנוספים, הכינור גם של גיל שחם וגם של אן סופי מוטר יוצא מגדר הרגיל. הבמה משובחת מאוד לרוחב ולעומק ואפילו עד גובהם הפיזי של הרמקולים. המיד הרבה יותר חזיתי ונוכח מאשר בדובל, והבאסים טובים גם הם. בשני הקטעים הללו זה היה תקין, ולא שבור.

עד כאן ההתרשמות שלי - ישפוט הקורא.
 
נערך לאחרונה ב:

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
אני מבקש לחזור לזה על מנת לחדד ולהבין יותר. בכל זאת מדובר על עשרות שנות ניסיון.

מה יותר סביר?
  1. שהרמקולים הפלאיים האלה ידעו באיזה תדרים צריך לנגן חלש יותר בחדר הנתון כדי למזער הדהודים
  2. יש הדהודים גם עם הרמקולים האלה, אבל המאסטרו לא יודע לזהות אותם...
ואם המאסטרו כן מצליח לזהות הדהודים…האם הוא באמת יודע איזה פאנלים נדרשים לאבחנה הספציפית, היכן וכמה לשים...
אני מתקשה להבין את הסרקזם והגישה המזלזלת שלך. אתה באמת חושב שזה מקדם את הטיעונים שלך?
כשאתה קונה ציוד והוא מהדהד או לא נשמע טוב:
1. למה קנית אותו?
2. לא ברור לך שצריך כעת ייעוץ אקוסטי?
3. האם היבואן או החנות בה רכשת את הציוד היא המקום האידאלי לייעוץ אקוסטי? לא עדיף יועץ שזה תחום התמחותו?
 

Balance

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
75
נקודות
28
אני מתקשה להבין את הסרקזם והגישה המזלזלת שלך. אתה באמת חושב שזה מקדם את הטיעונים שלך?
כשאתה קונה ציוד והוא מהדהד או לא נשמע טוב:
1. למה קנית אותו?
2. לא ברור לך שצריך כעת ייעוץ אקוסטי?
3. האם היבואן או החנות בה רכשת את הציוד היא המקום האידאלי לייעוץ אקוסטי? לא עדיף יועץ שזה תחום התמחותו?

אז גם אתה מאלה שבאים באמצע בלי להבין את הקונטקסט הכללי, והזלזול של המאסטרו והופכים מליצי יושר?
אני מסתדר לבד, תודה על הרצון הטוב.
שא ברכה
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
ושניהם צודקים ואסביר את עצמי היטב כדי שכולם יבינו.
בשביל זה אתה צריך להבין נכון את מה ששניהם אומרים, וזה בעליל לא המצב.


המערכת הורכבה מטרנספורט לדיסקים של חברת CEC, ממיר גם הוא של CEC... שמענו שלושה דיסקים קלאסיים ... ודיסק SACD לקינוח מיצירות ...
סתם שאלה: האם הציוד של CEC יודע לקרוא את שכבת ה-SACD של הדיסק ההיברידי הזה?

באתר של CEC לא מצאתי טרנספורטים שיודעים לקרוא SACD. אולי מדובר במודל שלא מופיע שם, וייתכן מאוד שפיספסתי משהו.

לא שזה משנה הרבה, אבל אם התשובה היא לא, זה רק מטעה להציג את הדיסק הזה כ-SACD.


יצירות לכינור ותזמורת של סראסאטה, פנטזיית כרמן וזינגר ויין
שם היצירה הוא Zigeunerweisen -- נהגה Tsi-goi-ner-vai-zen -- ציגוינרוואייזן במילה אחת -- ומתורגם בד"כ כ"נעימות צועניות" או "נעימות צוענים".


ההולוגרמה- במת הסאונד בחדר היתה מצויינת למלוא העומק הרוחב ואפילו קצת מעל גובהם הפיזי של הרמקולים. השילוב המערכתי היה משכר, מוסיקלי מאוד, זורם בנינוחות ויפה להפליא. לא היו בחדר שום בעיות אקוסטיות שמיעות, לפחות לא לאוזני, עם רמקולי דובל יופיטר.
זה ממש לא אומר שהסאונד לא היה "שבור" במובן שרן מדבר עליו.


המקור וההגברה נשארו כפי שהם, והוחלפו רק הרמקולים כשאת מקומם של הדובל יופיטר תפסו באותו ציר רוחב זוג רמקולים של אודיונק דגם 2.. וכאן עלי לקבוע שרן מויאל צודק, לפחות חלקית. הרמקולים של אודיונק דגם 2 הם רמקולים משובחים מאוד. הטוויטר הדיפולי (מנגן קדימה ואחורה) הייחודי שלהם הוא תגלית נפלאה שהזכיר לי במהלך ההדגמה עם אותם קטעים בצלילות שלו יחידת פאנל של רמקול אלקטרוסטאטי, וזה ממש נהדר, טוויטר ממש חלומי. ברמקול של אודיונק יש יחידת וופר מוגברת אקטיבית, וכאן בקטע של הפסנתר בנגינת איוו פוגרליץ׳ ובקטע זה בלבד - צצה בקשר שבין החדר לרמקולים הבעייה של חוסר איזון טונאלי שרן מויאל מדבר עליה, ובנקודה זו הוא צודק. הגבוהים של הפסנתר היו חלומיים, המיד נוכח היטב אבל הבאס של הפסנתר סולו - ואשתמש במונח של רן מויאל, שבור. כן, שבור. יש יותר באס בצד ימין מסביב לרמקול הימני. כמעט אין באס בצדו של הרמקול השמאלי שפונה למסדרון הכניסה אל חדר ההאזנה. בבעיית חוסר האיזון הזו לא נתקלתי בשום קטע אחר משני קטעי הכינור ותזמורת הנוספים, הכינור גם של גיל שחם וגם של אן סופי מוטר יוצא מגדר הרגיל. הבמה משובחת מאוד לרוחב ולעומק ואפילו עד גובהם הפיזי של הרמקולים. המיד הרבה יותר חזיתי ונוכח מאשר בדובל, והבאסים טובים גם הם. בשני הקטעים הללו זה היה תקין, ולא שבור.
אתה מדבר על "שבור" רק כשיש בעיה שאתה מבחין בה.

רן קורא לסאונד "שבור" כשיש בעיות אקוסטיות שמעוותות את הטונליות ואיזון התדרים, גם כשבחלק מהמקרים האוזן לא מבחינה בהן, אבל כמעט תמיד הם קיימות ומשמעותיות, ובתחומי תדרים שבהם לא המערכת היא הקובעת אלא בעיקר החדר, כך שכנראה הן קיימות גם עם הרמקולים הקודמים.

זה שיש פתח באחד הצדדים גם מגדיל את הסיכוי לקיומן של בעיות אקוסטיות -- סאונד "שבור" -- שקשות לטיפול בלי RC, ואולי גם עם.

אם תמדוד את החדר, רוב הסיכויים שתראה בעיות שאתה לא מבחין בהן באוזן, אבל אם הן יתוקנו, בעזרת RC למשל, ותשווה את המצב עם/בלי מיידית, תקלוט עד כמה הצליל ששמעת ואהבת היה "שבור".
 
נערך לאחרונה ב:

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
חברה, עברנו את ה-200 הודעות בשרשור וזה טוב מאוד...

אבל, תכבדו את חבריכם שכותבים פה (ורד).
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
רן לוי, תודה רבה על הפוסט, ועוד לפני הקפה של הבוקר (ורד)
נראה שהבס האקטיבי מימין היה מוגבר מדי.
נכון, צריך להקפיד על כיוון בס אקטיבי, איזון מוחלט.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
אשים נפשי בכפי ואכתוב את הדברים כפי שהם. את שני האנשים שמתווכחים כאן עפר שחורי ״מאסטרו אודיו״ ורן מויאל אני מכיר ומוקיר למעלה מעשרים שנה. את שחורי הכרתי עוד כאודיופיל לפני שהפך ליבואן ורכשתי ממנו במהלך השנים - כבלי חשמל משומשים, נגן קומפקט דיסק משומש, כבל רמקול חדש של אנאליסיס פלוס ומפצל חשמל חדש מתוצרת סיין. 12 שנה שלא קניתי ממנו שום דבר. רן מויאל הוא מורי ורבי בעניין מערכות כיול אקטיביות, והצורך במדידות של חלל ההאזנה כתהליך חיוני לפני כל דבר אחר. אני הולך אחריו בנושא הזה כבר מאז ינואר 2019, גם אם דרכינו נפרדו מבחינת לב המערכת - הפרוססור - לפני פחות משנה.

ושניהם צודקים ואסביר את עצמי היטב כדי שכולם יבינו.

רן מויאל יודע להוציא סאונד סטריאו נפלא ומעולה, כולל באותנטיות של הפסנתר הקלאסי ובשחזור יצירות סימפוניות מורכבות, מהמערכת שלו. המערכת שלו מבוססת על פרוססור טרינוב בכיול אקטיבי מדוקדק לאחר מדידות, מגבר הספק של CH פרסיז׳ן ורמקולי סטריאו קדמיים של זלטון. ביקרתי בביתו יותר מעשר פעמים בשנים האחרונות וחוויתי זאת בפעם האחרונה בחודש יוני 2022.

עפר שחורי יודע להוציא סאונד מצויין ממערכת סטריאו בלי מדידות אבל עם שימוש מושכל באקוסטיקה פאסיבית. חוויתי זאת בדירתו הישנה בגבעתיים עם הברודמן וי סי 7, חוויתי זאת באולם התצוגה הישן שלו בגבעתיים עם מבחר דגמים של דובל (מפלנטס ועד יופיטר) ואפילו חוויתי זאת ביום חמישי - 2 במרץ 2023 בשעות הצהרים למשך כשעה וחצי באולם התצוגה הנוכחי שלו בדרום ת״א לשמע זוג רמקולים של דובל מדגם יופיטר, דגם הדגל הישן שכבר לא מיוצר מאז 2009, הוא הגיע לשחורי כמשומש מלקוח בעיסקת טרייד אין. וכך כתבתי במחברת שלי לאחר ההדגמה.

המערכת הורכבה מטרנספורט לדיסקים של חברת CEC, ממיר גם הוא של CEC ומגבר משולב היברידי (טרנזיסטורים ומנורות) של חברת ריביירה האיטלקית. הכבלים כולם תוצרת אנאליסיס פלוס. שמענו שלושה דיסקים קלאסיים של חברת דויטשה גראמופון: סונטה לפסנתר סולו ״אלה טורקה״ של מוצרט בנגינת איוו פוגורליץ׳, הקונצ׳רטו לכינור מס׳ 1 של פגאניני בנגינת גיל שחם והמנצח ג׳וזפה סינופולי ודיסק SACD לקינוח מיצירות לכינור ותזמורת של סראסאטה, פנטזיית כרמן וזינגר ויין בנגינת אן-סופי מוטר והפילהרמונית של וינה בניצוחו של ג׳יימס לוויין (היה עבריין מין נאלח, אבל מנצח גדול). ההולוגרמה- במת הסאונד בחדר היתה מצויינת למלוא העומק הרוחב ואפילו קצת מעל גובהם הפיזי של הרמקולים. השילוב המערכתי היה משכר, מוסיקלי מאוד, זורם בנינוחות ויפה להפליא. לא היו בחדר שום בעיות אקוסטיות שמיעות, לפחות לא לאוזני, עם רמקולי דובל יופיטר.

המקור וההגברה נשארו כפי שהם, והוחלפו רק הרמקולים כשאת מקומם של הדובל יופיטר תפסו באותו ציר רוחב זוג רמקולים של אודיונק דגם 2.. וכאן עלי לקבוע שרן מויאל צודק, לפחות חלקית. הרמקולים של אודיונק דגם 2 הם רמקולים משובחים מאוד. הטוויטר הדיפולי (מנגן קדימה ואחורה) הייחודי שלהם הוא תגלית נפלאה שהזכיר לי במהלך ההדגמה עם אותם קטעים בצלילות שלו יחידת פאנל של רמקול אלקטרוסטאטי, וזה ממש נהדר, טוויטר ממש חלומי. ברמקול של אודיונק יש יחידת וופר מוגברת אקטיבית, וכאן בקטע של הפסנתר בנגינת איוו פוגרליץ׳ ובקטע זה בלבד - צצה בקשר שבין החדר לרמקולים הבעייה של חוסר איזון טונאלי שרן מויאל מדבר עליה, ובנקודה זו הוא צודק. הגבוהים של הפסנתר היו חלומיים, המיד נוכח היטב אבל הבאס של הפסנתר סולו - ואשתמש במונח של רן מויאל, שבור. כן, שבור. יש יותר באס בצד ימין מסביב לרמקול הימני. כמעט אין באס בצדו של הרמקול השמאלי שפונה למסדרון הכניסה אל חדר ההאזנה. בבעיית חוסר האיזון הזו לא נתקלתי בשום קטע אחר משני קטעי הכינור ותזמורת הנוספים, הכינור גם של גיל שחם וגם של אן סופי מוטר יוצא מגדר הרגיל. הבמה משובחת מאוד לרוחב ולעומק ואפילו עד גובהם הפיזי של הרמקולים. המיד הרבה יותר חזיתי ונוכח מאשר בדובל, והבאסים טובים גם הם. בשני הקטעים הללו זה היה תקין, ולא שבור.

עד כאן ההתרשמות שלי - ישפוט הקורא.
היי רן. תודה.

כל ההתייחסות שלי בכל מה שקשור לעופר שחורי הייתה בעקבות ביקור אליו הזמנתי לשמוע את האודיונק.

וההדגמה הזו הייתה רעה מאוד וכתבתי על כך.

אתה מציין כאן סט אפ אחר במקומות אחרים, כך שאין לי מושג לגביהם.

ככלל, אני חושב שבהדגמות הללו שומעים יותר את היכולות, הנסיון והידע של המדגים, לא פחות מהברזלים, אם לא יותר.

וצר לי, האופן בו הוא מדבר על התחום הזה, האופן בו אין לו שום הבנה וידע בכל מה שקשור לבסיס, מה זה בכלל אודיו, בכך שהוא חושב שהבסיס שונה אם מקשיבים לסיינפלד, או למאהלר והסיגנל יתנהג אחרת, או החדר יהפוך עורו...

לא ממש הופתעתי שהסאונד היה שבור לגמרי, לרבות חוסר איזון של תדרים, כל החדר הידהד, טונאליות שגויה מהיסוד, במה דו מימדית ונמוכה, אין שום רזולוציה ופירוט של הבאס ..ועוד..

והמדגים אפילו לא חש בכך....

רן
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
רן מויאל, אתה לא הוזמנת אלי לשמוע אודיונק.
אני לא הזמנתי אותך. גם לא היכרתי אותך אז.
בתור אדם שדוגל בקפדנות ודייקנות הואל נא לציין את זה.
ובכל זאת באת, שמעת מה ששמעת, ומאז אתה לא מפסיק להשמיץ ולחבל.

מה לעשות, לא קלטת כלום מהפוטנציאל של הרמקול הזה, ובטח ובטח
שלא מעניין אותך ההמשך. אתה בעיני טרול, ולא משנה איזה מודד מוכשר אתה.

מציע לך להיות תלמידו של רן לוי ב-איך להיות בן אדם.
זה הבסיס של הבסיס של התחום.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
חברה, עברנו את ה-200 הודעות בשרשור וזה טוב מאוד...

אבל, תכבדו את חבריכם שכותבים פה (ורד).
קשקשן. תגיד את זה לעצמך.

מי שהתחיל את כל הוייב האישי הזה זה עתה ,ברגע שאמרו לך שאין סאונד במינכן.

שכחני.

רן
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
רן מויאל, אתה לא הוזמנת אלי לשמוע אודיונק.
אני לא הזמנתי אותך.גם לא היכרתי אותך אז.
בתור אדם שדוגל בקפדנות ודייקנות הואל נא לציין את זה.
ובכל זאת באת, שמעת מה ששמעת, ומאז אתה לא מפסיק להשמיץ ולחבל.

מציע לך להיות תלמידו של רן לוי ב-איך להיות בן אדם.
זה הבסיס של הבסיס של התחום.
אהה, לא הזמנת אותי? חחח

עכשיו כשאתה אומר את זה...זכור לי משהו במעורפל על כך שהתפרצתי בכח והדפתי כל מיני שומרים בכניסה...

אני לא משמיץ ולא מחבל, אני מגיב עובדתית, לדברים שאתה כותב.

אתה בוחר לכוון לאישי בגלל חוסר ידע וחוסר אפשרות להתמודד ולהתדיין בתחום.

אז אתה "מסביר" שאין לי נסיון ואני בא מתחום הקולנוע (קולנע אילם...חחח) ואני לא יודע מה זה פסנתר ולא ניגנתי בלהקה...:)

אני לעומת זאת מסביר לך שאולי אתה מוכר אודיו 100 שנה, אבל יש אנשי קולנוע ביתי עם וותק של מספר חודשים, שמבינים טוב יותר את הבסיס של אודיו ממך..

ואם יעירו אותם בלילה הם יסבירו לך שלחדר, לסיגנל וגם לברזלים שלך, אין ממש עניין על מה ניגנת בבית ספר...או אוסף התקליטים שלך.

והראיה.. היא הסאונד השבור ששמעתי אצלך.


רן
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
קשקשן. תגיד את זה לעצמך.

מי שהתחיל את כל הוייב האישי הזה זה עתה ,ברגע שאמרו לך שאין סאונד במינכן.

שכחני.

רן

חבריך הטובים ביותר אומרים עליך שאתה הנרקיסיסט בהתגלמותו.

פחחח 4... שנים באודיו, אתה לא מבין בכלל במוזיקה.

זה מה שיש לך להגיד... ויש לך זמן לריב עם כולם בפורום.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
לרגע לא טענתי שאין מקום לחילוקי דעות ודאי שיש. זו מהותם של דיונים פוריים. השאלה היא לא אם יש מחלוקות, אלא איך מנהלים אותן. אני מנסה לשים כאן זרקאור על הדרך בה מנהלים כאן ויכוחים. אפשר גם להתווכח בלי להקניט ולפגוע.

ההתייחסות לאנשים שתורמים לפורום באה ממקום של כבוד אנושי אלמנטרי, כמובן שלא צריך להסכים איתם, כן צריך לכבד אותם וכל אחד אחר שכותב כאן ולהמנע מפגיעות אישיות. לכתוב לגופם של דברים ולא אנשים.
עקרונית אתה צודק, אם כי הדבר הראשון שיש לשים לב אליו בהקשר זה הוא ההבדל בין חוסר כבוד לכותב לבין חוסר כבוד לדבריו, והאם מתייחסים לגופם של אנשים או לתוכן דבריהם. בהרבה מקרים אנשים מתרשמים שמדובר בהתייחסות אישית גם כשההתייחסות בפועל היא לדבריהם בלבד.

ואשר לכבוד בכלל, אני מעריך שבברירת המחדל, ההתייחסות הראשונית של אנשים זה לזה היא של כבוד בסיסי. אין סיבה שלא.

בהמשך, הכבוד הזה יכול לגדול, כמו כשנתקלים במישהו כמו @Dan-Cinemart -- מישהו שמבין את מה שהוא אומר, כותב דברי חוכמה שמראים על הבנה וידע ברמה נדירה, וגם תמיד אדיב ולא מתלהם. אני מוריד את הכובע.

ויש אנשים שכותבים דברים לא כל כך הגיוניים/סבירים/קבילים, וגם כשמעירים להם על בעייתיות אובייקטיבית בדבריהם -- לא ענייני טעם ודעות -- הם לא יודעים או לא טורחים להסביר את עמדתם, או שמתעקשים עליה בטיעונים בעייתיים. ככל שזה מרבה לקרות, הכבוד הבסיסי יורד.

אבל עדיין, ללא תלות במה אני חושב על אנשים, אני משתדל להישאר ברמת הטיעונים מולם ומנסה למעט בהתייחסויות האישיות. בהרבה (רוב??) המקרים זה מצליח, אבל, לצערי, אכן לא תמיד, במיוחד במקרים קיצוניים כמו של מי שהודח מכאן. אנסה להשתפר בזה.
 

נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
מרגע שכתבת את זה:
אבל, תכבדו את חבריכם שכותבים פה (ורד).

ועד שכתבת את זה:
חבריך הטובים ביותר אומרים עליך שאתה הנרקיסיסט בהתגלמותו.

פחחח 4... שנים באודיו, אתה לא מבין בכלל במוזיקה.

זה מה שיש לך להגיד... ויש לך זמן לריב עם כולם בפורום.

עברו 35 דקות.

זה כמה זמן שאתה מחזיק מעמד במה שאתה מטיף לאחרים.
 
נערך לאחרונה ב:

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
חבריך הטובים ביותר אומרים עליך שאתה הנרקיסיסט בהתגלמותך.

פחחח 4... שנים באודיו.
סיפורים כאילו. זה שעת סיפור..?:)

אז בוא נספר סיפור ונכניס את דבריו של תומר צין לקונטקסט הנכון...

תומר ואני מכירים למעלה מ 20 שנה עוד מתקופת תפוז, בזמן שתומר עשה צחוק מעצמו , בין השאר, עם "מבחן הכבלים" הידוע' למי שזוכר...

מאז הוא הפך לדמות היתולית בקרב הקהילה...

אז לפני כ-4 שנים פונה אליי תומר צין ומבקש לשמוע את המערכת שלי.

דאז המערכת הייתה שונה לחלוטין והורכבה מ Wilson DAW, הגברה של Nagra ומערכת RC של חברת Lyngdorf.

תומר צין מגיע , מקשיב, שואל כל מיני שאלות, לא חכמות במיוחד (אבל זה כבר עניין אחר), מצלם תמונות שלטענתו הם לשימושו העצמי, מחמיא למערכת והולך...

מספר ימים לאחר מכן אני מקבל שטף של הודעות בווצאפ ובמייל שנושאם הוא רצונו לפרסם כתבה על המערכת.

הסברתי לבחור המוזר שאינני כותב בדיטאון (דאז) ולכן זה פחות מתאים לפרסם שם כתבה, אבל זה לא ממש הועיל כי הוא המשיך להציק ולהציף אותי במיילים ובקבצי וורד של "הכתבה" לרבות ה תמונות שהוא רוצה לפרסם.

בסוף הסברתי לו, ברחל בתך הקטנה, כי מוטב ויחדול כי אני לא בעניין. סורי. שחרר. תמצא מישהו אחר. אני לא כותב שם. לא בא לי. עזוב אותי.
וכמובן צר לי אם הוא בזבז על זה זמן.

..זה כמובן הוביל מבחינתנו למפח נפש גדול וכעסים...
ואף הוביל לאיומים כי לא ישתמש בשירותי כעורך דין ..חחח.

עם זאת, נחמד עכשיו לעיין בטיוטא שנשלחה אליי למייל , בקונטקסט הדברים שנאמרים עכשיו על ידו ו/או חברו "המאסטרו"...:)

....."המערכת מנגנת נפלא עם ההגברה של Nagra בעוצמה נמוכה, בינונית ושולטת ביד רמה, גם בעוצמה גבוהה יחסית.

האיזון הכללי מאוד טבעי, הטונליות המהירות והקצב נכונים, מעל לכל קיימת תחושה של שליטה.

בנוסף, המערכת מאוזנת ומפורטת מאוד, מהירה עם טווח תדרים רחב, רצפת הרעש נמוכה מאוד ומעל לכל קיימת תחושה של שליטה ודיוק.

הטונאליות נשארת ניטראלית, השילוב בין האלמנטים לא מאומץ, התזמון קליל ואפילו תחת פרובוקציה קשה, המערכת נשארת מאוזנת, בשליטה ומלאה בתוכן.

הצליל בחדר היה עוצר נשימה, מפורט עם מתח, גודל במת צליל שניים רק להופעה חיה..."

מר צין הוא שכחני ידוע...

רן
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
אם למ
אהה, לא הזמנת אותי? חחח

עכשיו כשאתה אומר את זה...זכור לי משהו במעורפל על כך שהתפרצתי בכח והדפתי כל מיני שומרים בכניסה...

אני לא משמיץ ולא מחבל, אני מגיב עובדתית, לדברים שאתה כותב.

אתה בוחר לכוון לאישי בגלל חוסר ידע וחוסר אפשרות להתמודד ולהתדיין בתחום.

אז אתה "מסביר" שאין לי נסיון ואני בא מתחום הקולנוע (קולנע אילם...חחח) ואני לא יודע מה זה פסנתר ולא ניגנתי בלהקה...:)

אני לעומת זאת מסביר לך שאולי אתה מוכר אודיו 100 שנה, אבל יש אנשי קולנוע ביתי עם וותק של מספר חודשים, שמבינים טוב יותר את הבסיס של אודיו ממך..

ואם יעירו אותם בלילה הם יסבירו לך שלחדר, לסיגנל וגם לברזלים שלך, אין ממש עניין על מה ניגנת בבית ספר...או אוסף התקליטים שלך.

והראיה.. היא הסאונד השבור ששמעתי אצלך.


רן

ואם למדתי משהו ממך זה לבדוק טוב טוב למי אני פותח את הדלת (ורד)

הגישה שלך שמה אותך במקום הכי נמוך שיש. גם להתבייש אתה לא יודע.
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור