תמונות וצלילים מתערוכת דיגיטאון 2015


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
שוב שאפו על האירגון :בעד:
למרות הכמות הקטנה יותר של המציגים החדרים ברובם היו טובים.
האכזבה כרגיל B&W אני מתפלא על דותן היבואן,מוצאים רמקולים טובים ישר מהאריזה ובו ביום משמיעים?
ועוד עם מוזיקה זוועתית,פשוט עוול לחברה ולרמקולים.
(שמעתי אותם בחנות כאן בארץ והם היו מעולים).
תדי פרדו הציג רמקולים כחול לבן קטנים וטובים,עם הגברה שלו.
לבעלי תקציב מצומצם שווה כל פרוטה.
בשעה טובה הצרפתים לא צרמו לאוזניים...
יהודה לא תאמין סוף סוף נהנתי מה- Cabasse אומנם הציגו רמקול לקולנוע בייתי את ה- Baltic (יקר מאוד).
אבל השמיעו אותם כהלכה,חתכו אותם ב- 1000HZ וצרפו סאב והתוצאה היתה מאוד מאוזנת.
עוד צרפתי אחד שהפתיע היה Delta דגם Triangle אצל יגאל לסרי.
אומנם עם הגברה מאוד יקרה והם נשמעו מצויין.
החדרים של ערן וזיו גם כן מאוד הרשימו.
ערן הציג את המג'יקו הבסיסי ביותר S1 עם הגברת לאקסמן מרשימה ,תוצאה טובה מאוד.
זין הציג שני רמקולים של מרטן,אני שמעתי את ה- django L עם הגברה נהדרת של constellation audio גם כאן התוצאה היתה טובה.
אך ההפתעה היתה זוג רמקולים מחברת Lawrence Audio הטוויאנית.
הדגם שהוצג היה - Cello ככה סתם בקצה החדר של דני בכור.
מסתבר שדני אחר המכונה "השפוי" שמע אותם בתערוכה בגרמניה והתאהב.
הפך להיות יבואן שלהם,רבותי למרות שהם מוזנחים בקצה החדר שווים הקשבה.
היו מספר מציגים שהציגו גדג'טים טובים לשיפור וחווית האזנה משופרת.
קחו את הזמן ולכו לבקר.
חג שמח לכולם (ורד)
 
נערך לאחרונה ב:

zzz

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
4
נקודות
3
אחלה תערוכה
תודה לעוסקים במלאכה נמר ליאור
הכי ריגש אותי פינת ההנצחה לאחותו של ליאור ולאיל פור
כל הכבוד שלא שכחתם את האנשים שלא עימנו
תודה
 

Roy

חבר משקיען
הודעות
517
מעורבות
32
נקודות
28
כל הכבוד למארגנים ולמציגים - היתה תערוכה מוצלחת מאוד, עם המון מה לראות ולחוות.
מבחינתי, ה- Best of the show היו הגווארניארי/מקינטוש באניגמה (אבל אני משוחד אז אל תקשיבו לי), המג'יקו S1/לקסמן אצל ערן, ה- FormFloor/אודיו אלכמי אצל זיו (וואו! וכשלוקחים בחשבון את המחיר, במיוחד של הרמקולים - אז בכלל), ומבחינתי הפתעת התערוכה היתה ה- Rig של תדי פרדו. גם הזוג הגדול וגם הזוג הקטן נשמעו פשוט פנטסטי, והתמודדו בלי שום בעיה עם החדר המרווח. ממש showcase למה שרמקולים קטנים עם יחידות איכותיות (מאוד) יכולים לעשות.
תודה רבה שוב וחג שמח
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
מסכים עם פיני לגבי הרמקולים מחברת Lawrence Audio.
שמעתי אותם מחוברים ל- EAR 899 והתוצאה הייתה מעולה לטעמי.
כמו כן, מסכים עם ROY לגבי ה- FormFloor/אודיו אלכמי אצל זיו. תוצאה מעולה.
 

arix

חבר משקיען
הודעות
2,341
מעורבות
486
נקודות
83
היה מאוד נחמד.
כן ירבו תערוכות כאלה , מאוד נהנתי !
 

zvi-ka

אוהב את התחום
הודעות
338
מעורבות
85
נקודות
28
הייתי אתמול ומאד נהנתי, תודה למארגנים.
נהנתי במיוחד מהמפגש עם טדי פרדו שהציג במחירים נמוכים בהרבה מהאחרים מערכת שמאד אהבתי. נותנת הרגשה של אינטימיות בהגשת המוסיקה. והוא גם ידע לעשות פאוזה במוסיקה ולספר בקצרה על המכשירים והחברה שהקים. וכך נתן עומק נוסף לחוויה. וכל זה ממש לא כמו סוחר. הוא אפילו לא זכר את המחירים.
המערכת שהכי הרשימה אותי היתה בחדר של IL מיוזיק. בהתחלה שמעתי שם דגם גבוה של טריאנגל, עם הגברה של פאס לב ונדמה לי שנגן של מטרונום. אח"כ כבר יצאתי לאכול משהו לסיום. והחלטתי ברגע האחרון לחזור לקנות תקליט. ושוב והתפתתי לחזור לחדר של IL. לא הצטערתי. הפעם עבדה המערכת עם רמקולים של רוקפור. התוצאה היתה מרשימה מאד מאד לטעמי. במה ענקית. הרגשה של פסנתר כנף לידי בחדר. אבל המחיר...לא לכיסי...
 

נערך לאחרונה ב:

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,027
מעורבות
96
נקודות
48
ערב טוב חברים . תודה לאל יצא לי להיות בתערוכה .
אני לא יכול להסיק הרבה מסקנות כי אתם יודעים עניין המיקום והאקוסטיקה בחדרים לא היו משהו .
האזנתי לרמקולים של מרטן באמת היה מאוד נעים אני מכיר לא מהיום את החברה הזאת. אצל יגאל ההיתי אבל מפאת הזמן לא כל כך יצא לי להתרשם . אני בטוח שהיה שם מה להאזין . רציתי לשמוע את הפטיפון אבל לא יצא . ההיתי אצל ערן היה נחמד מאוד . לקסמן ומגיקו באמת נישמע טוב .האמת אני אוהב לקסמן . אבל לפי דעתי עם כל הכבוד לא ברמה של JADIS . אני אומר לפי דעתי ! היה כיף לראות את דני בכור .. אודיו קלאב ניכנסתי ויצאתי . אניגמה ניכנסתי רק להגיד שלום לישראל . כל הקולנוע הביתי זה הכל בלוף . חתול אחרי עכבר . עדיף להיות עם האישה ולצאת מהבית לקולנוע . היו מסכי 4K נכון ניראה טוב . אבל אפשר לוותר . ההיתי בחדר של פיוצר אודיו . CABASSE נכון נחמד לא יותר . הרבה אנשים התרשמו והתלהבו. אני כבר לא מתרגש אם זה היה גמליאל היה יותר טוב. הצגת הרמקולים לא היתה משהו. הרבה בס וגם גבוהים לא מאוזן כזה. דור מפיוצר הזמין אותי לאולם התצוגה אצלו . אני מכיר את CABASSE על בוריה. נכון לא שמעתי את רמקולי הדגל. ( LASPR או לשעבר אטלנטיס. ) שמעתי דגמים ברמה גובהה ישנים ולא אפרט . ההיתי אצל אבי שניאור היה גם נחמד מאוד זכיתי לשמוע אקופייז לראשונה לא רק להביט בתמונות. הורנלס עידו היה שם כיף להיפגש איתו. מישל הציג את מרכולתו . רק לא אהבתי שהכל השירים היו דרך המחשב ולא איזה פטיפון . הרמקולים נישמעו טוב אבל ברוק כבד התחילו לפשל . את חברת הגימיקים והפירסומת שמעתי . כן כן אני מכיר את התשובות הבכייניות . החדר לא טוב ההגברה לא מתאימה וכולי . הרמקולים אישה אחרת בשינוי אדרת. חחח . תדי פרדו מפאת הזמן לא שמעתי . והיו גם כאלו של קודו אודיו . ההצצתי כזה . אבל בקיצור כן ירבו חוויה . שאפו לנמר וליאור ישר כח :כל-הכבוד::לב::שתוי::אצבע מורמת
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
כל הכבוד למארגנים!
כמובן שמספר מציגים היו חסרים בנוף האודיופילי.
לטעמי החדרים שבלטו הם של יגאל לסרי (עם הרוקפורט) וזיו פרלמן (עם הפטיפון).
 

moranhoresh

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
דבר ראשון, כל הכבוד למארגנים, אחלה תערוכה, בהחלט מאפשר לעשות CATCH-UP לכל החדש באודיו בשנים האחרונות. נהנתי להסתובב בין החדרים, פשוט לשבת ולשמוע.
נקודות שהייתי מציע לשיפור: 1. ע"מ לעלות את מספר המשתתפות בתערוכה יש לשקול לאפשר אפליה מתקנת וכניסה בחינם (עבורן). ככלות הכל, לרב, שום אביזר אודיו לא יכול להכנס לבית ללא אישור הבוס, ונוכחות המין השני יכול להביא להכרה יותר טובה שלהן של הנושא. לכו תדעו, אולי חלקן יהפכו לפריקיות של התחום.
2. ברבים מהחדרים הדגישו להשמיע מוזיקת ג'אז. יתכן ותחום זה הפך למעין "רפרנס" לבדיקת איכות רמקול/מגבר וכו', אבל עבורי, אדם שמוזיקת ג'אז אינה התחום החביב עליו במוזיקה, בלשון המעטה, זה פגם ביכולת לבחון את הציוד. איפה שיכולתי ביקשתי להשמיע סגנונות נוספים.
3. התערוכה בעיקר התמקדה בציוד אודיו. אשמח אם בתערוכות הבאות יוקדש גם מקום לתחום הוידאו (יתכן כי המקום צר מלהכיל). אבל, אם הבחירה צריכה להיות בין אודיו לוידאו, אני לחלוטין מעדיף אודיו.

נקודה נוספת, לגבי, קשה לי לראות את עצמי מכניס הביתה רמקולים ענקיים, כבלים בקוטר 3 צול ומגברים בגודל של טנק. בשביל ציוד כזה דרוש חדר ייעודי בגודל בינוני ומעלה. יש לי הרושם, כי מעטים מבאי התערוכה הינם בעלים של חדר כזה.
לעתיד, המלצתי למציגים להראות ציוד שהינו יותר down to earth.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
שלום לכולם ,
גם אני הייתי היום בתערוכה ועיקר ההנאה היתה במפגש החברתי ,ובהתערבבות הנחמדה עם כל החברים ,החדרים הגדולים שנתפשו עיי החברות הגדולות של טלויזיה וקולנוע היו די מיותרים מבחינתי ,אבל זה ברור אני אודיופיל ומבין רק בדו ערוצי ,
מעריך מאוד את המאמץ שעשו החברים ,נראה שדני בכור לא ישן הלילה עם הכמות שהביא ,
דווקא מבחינת הסאונד לא ממש התעלפתי למעט אולי מהחדר של מישל ,אבל היה לי מאוד נחמד לראות שיש פעילות אודיופילית נמרצת בשטח ,מי שרוצה באמת לשמוע הציוד שילך ליגאל ערן או מישל הביתה ,שם זה כבר סיפור אחר ,הלכנו לאכול במלון ,על הפנים ! ולאחר מכן נסעתי לשלמה חברי שעבר ניתוח וביחד הלכנו לבניין הסמוך לשמוע קצת אצל "הקוסם " המכונה 845 ,את הרמקולים ווסמינסטר רויאל ,חלום של רמקול וציוד מהחלל ,בקיצור יום מלא אודיו .
מברך את המארגנים על היוזמה (חוץ מזה שקנינו טלויזיה נהדרת לחבר).
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
לילה טוב:
לי יצא להיות ביום הראשון - הגעתי (מעט באיחור קל-תנועה ופקקים בעיקר) סביב השעה 17:30 והייתי אמור לפגוש את ni-ro - ניר היקר, אך לצערי הוא נאלץ לצאת בעקבות סיבות אישיות ועל כן התחלתי את ה-tour לבד, אך בהמשך פגשתי חברים טובים.
אז ככה, ברגע שנכנסתי לבניין-בקומת הקרקע, צפיתי מרחוק בישראל מאניגמה, ליד איזור השתייה (קפה), לאחר החלפת דברי חברות, אמר לי "בו בו יש הדגמה של אטמוס", על כן המסע התחיל בחדרו של אניגמה, שם פגשתי את ה-morelים הקטנים שהיו מפוזרים להם שם באופן ממוקד - ומאוד! התרשמתי לטובה.
לצערי לא היה לי זמן ככ לשמוע גם את הסונוסים ומקינטוש, אך רק מלראות אותם, הרגשתי בדמיוני את המוזיקה "נשפכת" מהם.
לאחר מכן - עליתי לבדוק את הקומה הראשונה, נכנסתי תחילה לחדרו של טדי פרדו, כיף היה לי להתחיל את המסע המוזיקלי עם חדרו, סאונד שהשתקף לי כ-מצויין, שקוף עם התייחסות לכל פרט הכי קטן, תוצאה ממה ששמעתי הייתה אינטימית, מתוקה ומאוד נעימה ומפוקסת, והכל "כחול לבן", כל הכבוד.:אצבע מורמת
פגשתי את חבריי ארז וחני, והמשכתי הלאה, הלכתי לחדר של טופ אודיו - ה-B&W הסדרה החדשה בהחלט גנבה את מבטי, לאחר השמעה של שני קטעים - לצערי פחות התרשמתי מהם באופן כללי, כפי שכבר נרשם לפני, גם לדעתי מצריך היה השמעה יותר מכובדת ל-802 D3, לאחר מכן שמעתי באותו החדר את האיטלקיות הקטנות והצנועות audel עם אלקטרוניקה של QUAD - לאחר ה-802, חייב לצין שהיה לי שינוי מרענן ומוזיקלי במיוחד ומאוד התחברתי.
יאתי מהחדר ואז אני שומע "איתתתתייייי" בקול רם, היה זה ידידנו חיים ובת זוגו, היה מרענן להתקל בו, ונכנסנו יחדיו לכמה חדרים, כגון CABASSE, שמענו את Baltic, פחות התרשמתי מהתוצאה הכוללת - לי באופן אישי הרגיש לי שהסאב שצורף פחות מתחבר שם, היה מעט נשמע לי מפוזר, נפוח ולא ממוקד, לגבי הרמקול עצמו, פחות התרשמתי וכאשר שמעתי את מחירו, נו טוב..o_O..מאוד התרשמתי (בניגוד לBaltic) לצמד מדפיים צנועים יחסית של החברה שעמדו שם לצד, שם יותר התחברתי - גם חיים לדעתי.
לאחר מכן נכנסנו לחדר של יואב שניאור - שהדגים את Accuphase, את יואב אני מכיר היטב עוד לפני ובמיוחד כאשר רכשתי ממנו את ה-P600 של החברה שאותו גם הדגים בתערוכה, חבל לי שלא יצא לי לשמוע הדגמה שלו שנערכה בעיקר ביום השני של התערוכה, לי יצא לשמוע את ה-E550 עם הגודזילות של יואב Hales T8, נשמע באמת יופי.
לאחר מכן - נכנסתי לחדרו של זיו, הייתה שם לא מעט התקהלות שהייתה דיי מהופנטת, ואני מבין בהחלט למה, זיו העמיד שם מערכת שהייתה נשמעת מצויין!נקודה, והתרשמתי מאוד לטובה מה-MARTENים החדשים "הקטנים" Django, לפי הבנתי הודגמו הגדולים ביום השני, טוב נצטרך להגיע לזיו ולשמוע אותם באופן אישי, התוצאה של זיו לדעתי הייתה בהחלט מצויינת ומהבולטים של הערב!
לאחר מכן ראיתי את מישל שקרא לי לי להכנס, מאוד צרם לי שחדרו היה יחסית "מוסתר" וחבוי, במיוחד שמישל העמיד שם מערכת מדהימה לאוזניי ותוצאה שמאוד! אהבתי וגם חדרו היה עבורי הצלחה.
פגשתי חברים טובים-את צפריר, את איתן לוין וחברים נוספים ו-את חברי היקר יוסי martinlogan ש-איתו ביקרתי ביתר החדרים - החדר של ערן היה נשמע טוב, לצערי לא יצא לי לשבת ב-sweet וישבתי לצד - ממה שקלטתי בין לבין היה נשמע לי בהחלט טוב ומרענן עם אימג' מצויין גם בישיבה לצד.
לאחר מכן פגשנו את חדרו של דני בכור היקר ושלל הציוד האקלגטי המצויין שהיה לו שם, היה נחמד לראות שם ציוד שלי מהעבר;).
שמרתי את הטוב ל-סוף עם חדרו של יגאל לסרי, והטריאנגלים שהעמיד שם עם passlabs, תוצאה מופלאה לאוזניי שגם לה מאוד התחברתי, חבל שלא יצא לשמוע את ה-rockport שהיו ביום השני.
יצאנו אני ויוסי מהמתחם ב-21:30 והחלטנו לסיים את הערב ב-BBB וסיימנו בחצות לאחר ערב מצויין, בהזדמנות זו אני מודה לנמר, ליאור וכל המעורבים בהקמת התערוכה, כל הכבוד..:כל-הכבוד:
מקוה שהתערוכה הבאה תהיה שנה הבאה ולא מעבר...
רות סוף.
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
הייתי אמור לפגוש את ni-ro - ניר היקר
אני זכיתי.
בחור חמד ולבבי, שתמיד מחייך.

וכמו כולם, תודה גדולה למארגנים ולטורחים בתערוכה.
היה תענוג.
וכמובן ליבואנים, שלא חסכו.... וסחבו הרבה ציוד.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
פארדו ומישל כיכבו בסולם הפרטי שלי, כל אחד לפי דרכו, השאר פחות.
 

ni-ro

חבר משקיען
הודעות
1,327
מעורבות
691
נקודות
113
הייתי אמור לפגוש את ni-ro - ניר היקר
אני זכיתי.
בחור חמד ולבבי, שתמיד מחייך.

וכמו כולם, תודה גדולה למארגנים ולטורחים בתערוכה.
היה תענוג.
וכמובן ליבואנים, שלא חסכו.... וסחבו הרבה ציוד.
זה הדדי
ארשום לך פרטי, תזכור הבטחת באחד מהמסעים שלך לקפוץ גם אלי.
 

ymym

אוהב את התחום
הודעות
247
מעורבות
80
נקודות
28
הייתי ביום השני של התערוכה, עניין אותי במיוחד, פטיפון.
בחדר של יגאל לסרי היתה תוצאה אנלוגית לעילא ולעילא, פשוט נפלא.
אודיו זיפ
אודיופריק
עם מקור דיגיטלי ב - NStudio-Hiend התוצאה מאוד מאוד איכותית מרשימה ומהנה
היה כיף לשמוע את Manger בחדר של קודו אודיו
תודה למארגנים, המציגים לנו שמציצים.
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
:שתוי::כל-הכבוד:כל הכבוד לנמר וליאור ולכל מי שהיה מעורב בארגון התערוכה
היה מהנה להסתובב בין החדרים, לשמוע ולהתרשם ממגוון מכובד של מערכות.
לאוזני, ברוב החדרים היה סאונד שכיבד את המציגים והציוד, ובטח בהתחשב בקושי להוציא סאונד טוב בזמן כה קצר.
נשמע לי כסוג של התבגרות האודיופיליה בארץ, כשהמטרה היא להוציא מוזיקה עם צליל מלא וטבעי ופחות בכיוון של פירוטכניקה.
תודה, ונקווה שהתערוכה הבאה תתקיים כבר בשנה הבאה
:שתוי:
 

boazro

אוהב את התחום
הודעות
247
מעורבות
110
נקודות
43
תודה רבה לנמר ליאור אלי וכל צוות מארגנים .מאוד נהנתי
שמעתי מערכות מעולות ושונות עם צליל מעולה בחדרים של זיו, ערן וטדי פרדו .גם מערכות של קודו (REVOX ) הייתה מאוד נחמדה. פגשתי הרבה חברים שחלקם לא ראיתי מזמן וגם הכרתי חדשים.
קניתי תקליטים מעולים. פשוט הוויה. האווירה בתערוכה הייתה כלילה וכיפית .מה עוד אפשר לבקש?
אז שוב תודה
בועז(ורד)
 

BooBoo

אוהב את התחום
הודעות
227
מעורבות
74
נקודות
28
כל הכבוד ותודה רבה לנמר, ליאור, כרמי ושות' (ורד):בעד:
להרים תערוכה כזאת זה חתיכת פרויקט עם מליון תתי-משימות.

מאוד נהניתי מהאווירה, מהציוד, מהמוזיקה ויותר מהכל - מהחברה :לב:

קול קורא לתערוכה הבאה:
תתגברו בבקשה על כל המחלוקות כדי שנוכל לראות גם ציוד של לוני, שחורי, ארמה, גבי, סבו, ברוך, משיח, אילן וסליחה אם שכחתי מישהו.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
כל הכבוד ותודה רבה לנמר, ליאור, כרמי ושות' (ורד):בעד:
להרים תערוכה כזאת זה חתיכת פרויקט עם מליון תתי-משימות.

מאוד נהניתי מהאווירה, מהציוד, מהמוזיקה ויותר מהכל - מהחברה :לב:

קול קורא לתערוכה הבאה:
תתגברו בבקשה על כל המחלוקות כדי שנוכל לראות גם ציוד של לוני, שחורי, ארמה, גבי, סבו, ברוך, משיח, אילן וסליחה אם שכחתי מישהו.

אין מחלוקות חלילה.
שלחנו מיילים לכולם אך היינו מוגבלים בחדרים.
גבי היה אמור לטוס לחו״ל ולכן לא השתתף. כשבוטל הטיול יצר איתנו קשר אך כל החדרים נמכרו.
לוני גם כן לא יכול היה להציג מסיבות אישיות אך הגיע כאורח (בילינו שם יחד)
ארמה קיבל פניה אישית ממני (טלפונית) אך לא היה לו זמן מספיק להתארגן.
שמי משיח לא מציג בתערוכות באופן כללי אך הפעם גם נבצר ממנו להגיע (לצערי).
יגאל סבו גם כן פספס את החדרים משום שנמכרו
ברוך גליסקו כמובן שהוזמן אך גם הוא לצערי לא יכל להשתתף משום שנמכרו כל החדרים.
אילן תמיר היה אמור להשתתף אך מסיבות אישיות נאלץ לבטל (דיברנו בטלפון ביום התערוכה והוא איחל לנו הצלחה - הבטיח להציג בתערוכה הבאה).

עם זאת.
עשינו אנחנו חושבים על מנת לבנות תערוכה עם תמהיל שמתאים לנו וללקוחותינו. ולכן באופן טבעי לא יכולנו לשתף את כולם בתערוכה (מגבלות המקום, תמהיל נכון). ברגע שפנו אלינו לסגור חדר נענינו בחיוב בתנאי שיציג מערכת ברמה כזו שתתאים לתערוכה. יצרו עימנו קשר לא מעט יבואנים שהצענו להם להשתתף בתערוכות הבאות שיתאימו יותר למוצרים שהם משווקים.
למרות זאת, הכנסנו לראשונה את תחום הצילום לתערוכה שלנו - ארליך מעבדות שהציג שם את מיטב המוצרים המעניינים בתחום + מצלמות על רחפן (מהמם). ובפעם הבאה נציג תערוכה מגוונת, גדולה ואיכותית מאי פעם. בקרוב נתחיל לבנות את התערוכה הבאה. תתכוננו למשהו בלתי רגיל.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור