תכולת סטודיו אנאלוגי למכירה


gili k

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
מתנצלת מראש על אורך ההודעה...
מבקשת להתייעץ: לאבא שלי היה סטודיו להקלטות בבית בתקופה האנאלוגית (הפסיק לעבוד לפני כעשר שנים פחות או יותר). גם אחרי שיצא לפנסיה הוא שמר כמעט את כל הציוד להנאתו הפרטית. כרגע מצבו התדרדר והוא זקוק לטיפול של 24 שעות.
אנחנו הולכים לשכור מטפל ולשם כך מפנים את החדר של הסטודיו כדי להפוך אותו לחדר למטפל. הסטודיו עמוס בציוד טוב ויקר מאד- מכשירי הקלטות לסלילים ולקלטות, ציוד שיכפול, הקלטות סתר וניקוי רעשים (עבד עם חוקרים פרטיים ובתי משפט ואפילו בכלבוטק המיתולוגי), מיקרופונים, רמקולים, אזניות, כבלים, מחברים, מעברים ועוד ועוד (אפילו כמה דינוזאורים דיגיטליים וחצי דיגיטליים). יש לי טבלאות עם פירוט הציוד וצילומים של כל הדברים מחולקים לתיקיות של סוגי הציוד. אני לא רוצה להעלות הכל לפה כי זה ים של מידע.
השאלות שלי-
1) האם יש למישהו רעיון מי עשוי לרצות לקנות חלק מהציוד או את כולו?
2) חשבתי למכור הכל באי-ביי אבל אין לי מושג למה משמש בדיוק כל פריט, כמה שווה כל דבר, כמה להציע כמחיר התחלתי, וגם לא ממש יודעת איך מוכרים נכון באי-ביי, והאמת, לא הכי בא לי כרגע ללמוד. אז חשבתי להציע למישהו שמבין בתחום למכור את זה בשבילי תמורת אחוזים עסיסיים מהמכירה. אולי מישהו היה רוצה לקחת את הג'וב או מכיר מישהו אחר שמבין ומתמצא גם בציוד וגם במכירות ומחפש עבודה זמנית ורווחית?
3) אולי אתם מכירים מישהו שלפחות יוכל לעשות לי הערכה של מחירי הפריטים?
תודה רבה למי שהגיע עד הלום
גילי
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור