תיקון אקסטרימר פרו בבאג שחזר לא תקין.


bruck

אוהב את התחום
הודעות
127
מעורבות
1
נקודות
18
לא אלאה כאן בכל הסיפור.
בשעתו פרסמתי כאן על בעית סנכרון סאונד/וידאו שיש לי בסטרימר.( בעיית lipsync) הוידאו מקדים אצלי את האודיו.
זה קיים בכל הקבצים, מכל הסוגים.
לאחר אינספור בדיקות מכל הסוגים, שלא אפרט כאן, מסרתי את המכשיר לתיקון בבאג.
לאחר בדיקת מעבדה הודיעו לי שיש להחליף לוח_=350 שח'.(המכשיר כבר אינו באחראיות).
הסכמתי בתקווה שזה יפתור את הבעייה.
זה היה אצלם קרוב לחודש.
כשקיבלתי אותו חזרה חשכו עיני- שוב בעיית סנכרון ( נבדק שוב ב- 3 מסכים- מתוך הספק שאולי זו בעיית אמצעי התצוגה-, מספר כבלי hdmi - אולי בעיית כבל-, המון קבצים).
בדיוק כפי שהיה- כשאני מנגן את אותם הקבצים שלא דרך הסטרימר, בכל הדרכים האפשריות- זה תקין לחלוטין.
כל מצב שזה עובר דרך הסטרימר- בעיית סנכרון.
יצרתי קשר עם באג.
אחד ממנהלי השירות הציע שאקח את המכשיר לחנות באג, שם יבדקו לי אם אכן יש בעיה.
לצערי לא היה באפשרותם לבדוק בהשוואה נניח ניגון מזיכרון חיצוני ישירות לאמצעי הצפייה (טלויזיה וכדו') , לעומת ניגון מאותו זיכרון, את אותו קובץ, דרך הסטרימר.( שיטה שאגב התמיכה של באג עצמם יעצו לי בשעתו).
כמו כן ברור שהתנאים בחנות לא אידיאליים לבדיקה מסוג זה ( לא מדובר על סטיה של שניות, אלא אולי עשיריות , או משהו כזה- יחד עם זאת מעצבן בטירוף)- דבר שדורש מקום שקט שניתן להתרכז בכך) והוא קבע שזה נראה לו בסדר.
בהמשך ניהלתי שיחה עם אותו מנהל שירות שקבע שאם בחנות אמרו שזה בסדר, אין לו מה לעשות יותר והציע כל מיני הצעות שממש לא נראות לי, כמו לשלוח שוב, בתשלום, לבדיקה במעבדה, אותה מעבדה שלא עלתה על זה כבר קודם לכן.

החלטתי לקחת את הנושא עד הסוף, כעניין עקרוני ולפנות בנושא לבית המשפט לתביעות קטנות.
לצורך כך אצטרך להביא חוות דעת מקצועית רשמית שתומכת בטענה שלי.
מישהו יודע למי ניתן לפנות לכך ?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
תמשוך את התביעה ותקנה אחד חדש.
הזמן שלך לא שווה את זה.
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
127
מעורבות
1
נקודות
18
אני מבין את מה שאתה אומר, אבל:
א. זה מרתיח אותי. למה אנחנו כצרכנים צריכם להיות אלו שעושים את הוויתור.
המינימום שהייתי מצפה מהם הוא לאפשר בדיקה נוספת לטענות שלי, ללא תשלום.
אין לי כל ספק שאם אני מביא חוות דעת רשמית מקצועית, בית המשפט יפסוק לטובתי.
זה לא כל כך סיפור התנהלות בתביעות קטנות.
כרגע אני עומד לשלוח להם פנייה מסודרת בכתב ואבקש תשובה שלהם בכתב.
נראה מה יענו.
ב. כבר כל האמון שלי בסטרימרים די נפגע.
בזמן שזה היה בתיקון נגנתי עם המחשב- הכל עבד פיקס.
לא יודע, אולי אחרים יכולים לחיות עם 'בערך' מסונכרן ( זה מה שקיים אצלי כיום) אני לא רוצה מכשיר של 'בערך', רוצה מסונכרן, כפי שזה מתנגן ממקורות אחרים.
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
ניסיוני עם בית משפט לתביעות קטנות מסתיים בשני משפטים.
עדיף לוותר.
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
127
מעורבות
1
נקודות
18
לי דווקא היה ניסיון שונה.
איזה נימוק יש לבית משפט לא לפסוק לטובתי אם אני מביא חוות דעת רשמית של גורם מקצועי?

אשאל שתי שאלות פרקטיות ובהמשך אחליט מה לעשות.

1.למי ניתן לפנות לקבלת חוות דעת כזו ? ( למרות שאפילו בתי הקטנה רואה את הבעיה( אמיתי), ספק אם בית המשפט יקבל את חוות דעתה...).

2.נניח שאחליט לרכוש חדש.
אני עומד לנסוע בימים הקרובים לארה"ב .
ראשית, האם לידיעתך זה זול יותר שם .
שנית, על מה היית ממליץ?
חשובה לי תמיכה טובה בכתוביות עברית, רצוי שליטה על סנכרון כתוביות מהשלט (ולא מהתפריט) כמו שיש בפרו. כמובן תמיכה בכל סוגי הקבצים והכתוביות, תמיכת עדכונים וכדו' ואולי גם, לאור הבעיה שיש לי כעת, פונקציית כיוון ליפסינק.
האמת שכל השאר ממש לא כל כך חשוב לי בין היתר כי אני מזרים את הסרטים ברשת קווית ואני לא כל כך אוהב לעבוד עם כונן קשיח בתוך הסטרימר.
 
נערך לאחרונה ב:

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
1. בבית משפט לתביעות קטנות זה מערב פרוע.
2.לי יש אקסטרימר סיידווינדר והכל עובד פצצה.
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
127
מעורבות
1
נקודות
18
אני מכון לנסות את המערב הפרוע הזה.

לגבי הסיידויינדר למיטב ידיעתי כבר לא משווקים אותו וחוץ מזה נכוויתי פעם אחת עם אקסטרימר והשירות של באג, למה שאסחף לשם שוב?
מגרעה נוספת שראיתי במכשיר שלי היא שאם אתה לא מכניס כונן קשיח, זה לא תומך בכל מיני פונקציות כמו הצגת קבצי הסרטים בתמונות (נדמה לי שזה נקרא juke box ?).
יש הצעות אחרות?

לאף אחד אין הצעה למי נתן לפנות לקבלת חוות דעת מקצועית בנושא שהצגתי ?
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
127
מעורבות
1
נקודות
18
בדקתי שוב ושוב, גם דרך מקרן וגם דרך טלויזיה.
ממש לא מסונכרן.
לא רק, אלא שזה ממש כמו שהיה לפני התיקון. מרגיש שזרקתי סתם כסף.
מה שעוד שמתי לב הוא שכשאני מנגן את אותו הסרט על ידי חיבור מאחסון חיצוני ישירות לטלויזיה, התמונה חדה ועשירה יותר בצבעים, בהשוואה לסטרימר, דבר שאני לא זוכר שהיה קודם לכן.
יכול להיות שזה עניין של כיוונים, למרות שכל הכיוונים האלו בסטרימר, גם קודם וגם כעת הם בדיפולד.
אבל בבדיקה נוספת שמתי לב שהתמונה גם עם יותר פרטים, גם כשאני מנגן מהמחשב.
אני יודע שזה לא אותם משתנים, כמו כרטיס גרפי, תוכנות וכדו', אבל אין לי כבר מושג מה הם עשו לי בסטרימר.
כנראה שזה לא נכון לתת דברים כאלו לתיקון.
בא לי להעיף את הסטרימר הזה ואולי בכלל לעבור לניגון ממחשב כלשהו.
 
נערך לאחרונה ב:

arikel

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
באג לא אמינים בכלל שלחתי מכשיר אקסטרימר נייד (aiki 4)לתיקון חזר אחרי חודש של טרטורים ושקרים לא תקין לא הייתי מוכן לקבל חליפי וזוכיתי על המוצר באשראי(כמו שהוא עולה היום אחרי שהגשתי תלונה לשירות הלקוחות עוד הפעם החזירו את ההפרש בזיכוי בחנות שלהם חוצפנים)ולא קבלתי שום פיצוי.גם בשני שילמתי על החלפת מסך (שלטענתי לא נשבר אבל הם תמיד צודקים לא?) המסך הגיע משוחרר אני צריך לגשת עוד פעם אליהם. יש להם שירות גרוע ולא אמינים ומחפיר עובדים עלינו. לא לקנות מוצרים שהם נותנים שירות.
 

bruck

אוהב את התחום
הודעות
127
מעורבות
1
נקודות
18
נכון לעכשיו, זה גם הניסיון שלי אתם.
אחרי שכתבתי מכתב רשמי הם הסכימו לבדוק שוב.
זה אומר שאני צריך להגיע אליהם למעבדה ( נסיעה לא ממש קצרה) ולעשות יחד אתם את ההשוואה.
אני די סקפטי ליכולת שלהם לזהות את הבעיה, גם כשאהיה שם.
עבורם מסנכרן 'בערך', זה מסונכרן.
עבורי לא.
במיוחד כשאני רואה את ההבדל באופן ברור כשאני מנגן ממקור אחר.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור