רמקולים תזהרו מלקנות סאב SVS , הם מקולקלים וגרועים


רון123

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
קניתי סאב PB 2000 הסאב דפוק ולא איכותי , מאוד לא איכותי .
שירות לקוחות בארה"ב משחק משחקים להחזיר את הסאב אליהם ובורח מאחריות .
פתאום צץ ליצרן בארה"ב יבואן בישראל
שבמקרה מוכן לשלם 40% משוויו ועושה לי טובה
החנות הזאת בת"א משחקת עם היצרן בכסף של לקוחות שנפלו וקנו SVS .
החנות בישראל ממשיכה למכור לצרכנים את הסאב כחדש
 

נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
שלום לך,
היות וזו הודעה ראשונה שלך בפורום, נא פרט את כל פרטי המקרה ולא סתם לזרוק משפטים שעלולים להשמיץ באם אין להם סימוכין. אחרת ההודעה תמחק.
מה פירוש "פתאום צץ ליצרן יבואן"? מה אתה בדיוק אומר בזה?
ממתין לפירוט.
 

רון123

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
חיפשתי סאב לרסיבר
משהו פתח שירשור שהוא נותן 10% הנחה על קניית סאב
http://www.hometheater.co.il/vt219485.html

האדם ללא שם ,מעיין מגיע או מה הקשר שלו לעסק SVS
נותן ברקוד לקניית סאב לאחר שאני נותן לו דגם ספציפי שרוצה לקנות
שולח לי קוד ואני צריך למסור לו נתונים שקניתי ומה קניתי

וכל זה כאילו מטוב לב
שהגיע הסאב , הסאונד פשוט מבולבל מאוד , מאחר , לא מדוייק , אין קשר להדוק
הכניסה LEF של הרסיבר בכלל לא קשורה לסאונד של הסרט
הכניסה של LINE שמיועדת לסטריאו עובדת אבל נותנת סאונד מתחת לכל ביקורת
לא ניתן להרים ווליום כי הסאונד שמתקבל צווחני ,לא טבעי
הכפתור של שלבים
responds phases
בסאב בכלל לא פועל ולא משפיע על כלום .

פניתי לשירות לקוחות בארה"ב , נחמדים ועונים מהר , אבל בלי קשר לשאלות והבעיות
עד שהגעתי למנהל שהודה שיש בעיה טכנית של דיוק בסאב ורעש צורמני ועוד..

עפ"י ההסכם שילמתי על המשלוח שלהם והובלות שלהם כדי לקבל אחריות על המוצר
אמרו במקום להחזיר את הסאב תוסיף 800$ ותקבל SB 13
והפנו אותי ליבואן שלהם בת"א שמפרסם גדול מאוד באתר HT ועומד מאחורי הברקודים של הנחה
שאלתי אותם מדוע לא אמרו לי שיש יבואן בישראל לפני שקניתי אצלם וטענו שלא ניתן לשמוע בישראל את הסאב .
כרגיל לא עונים על כלום שאני שואל .
הפתרון שלהם לשים אותו על 50HZ קורוסאובר , כך שלא שומעים אותו בכלל
כי כל סאונד מעל 80HZ צווחני , לא נעים ועדיף שיהיה סגור .

חברת שליחויות קרעה אותי במחיר מיסים במקום 2000 ש"ח לקחו 2500 ש"ח
עם עלויות תלושות מהמציאות , שחברות אחרות לא לוקחות

החנות בישראל מתורגלת במשחק הזה ומריצים אותי ולאחר 8 ימים טוענים
שיתנו לי 40% על הסאב עם יהיה תקין +להוסיף 1700$ על סאב חדש שמנהל SVS אמר להוסיף 800$

הבנתי שנפלתי לתרגיל לא טוב
פניתי ל- PAY PAL על הונאה שלא מוכנים להחזיר את הכסף על המשלוח ומיסים
כלומר המוכר רוצה שאני יממן אותו במשלוח ומיסים והוא ימשיך למכור לישראלים סאב פגום .

הנה הקישור והסבר של HT איך להזמין סאב
http://www.hometheater.co.il/vp2295811#2295811
מישהו חגג על אנשים כאילו אין מחר , כולם ב- HT חגגו מפרסום ומכירות קופונים ועיסקאות סיבוביות
כל מי שיש לו טענות נמחק דבריו מהפורום .
 
נערך לאחרונה ב:

royla

אוהב את התחום
הודעות
123
מעורבות
68
נקודות
28
אני בשוק!
 

DOCTOR ICE

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
9
נקודות
18
מה שרשמת זה ממש לא נכון.

אני יכול לומר לך שאני ועוד כ-21 אנשים רכשנו סאבים מהחברה הזו - ישירות !!
כולם היו מרוצים גם מהסאב , גם מהשירות וגם מהתקשורת עם היצרן (מוכר ישירות).

שמעתי על 2 חברים בפורום שהיה להם לפני כן סאב של החברה שהיתה לו בעיה.
לאחר ששלחו מייל לחברה (הסאב היה באחריות) הם חזרו אליו באותו יום עם הוראות לבדיקת הסאב.

לראשון הכל הסתדר (הוא לא חיבר נכון את הסאב/בעיית מגעים ברסיבר (לא זוכר מה אבל מצא את התקלה)

השני ניסה את מה שבקשו ועדיין הסאב היה מקולקל.

הוא שלח אליהם מייל ולאחר יומיים הם חזרו אליו עם התשובה הבאה:
"אנו מצטערים להודיע לך שכנראה ישנה בעייה בסאב שלך.
אנו שולחים לך מייד סאב חדש על חשבונינו .
כמו כן את הסאב הנוכחי התקול - אין צורך לשלוח אלינו חזרה ."
מיותר לציין שתוך 4 ימי עבודה הסאב הגיע אליו (הם שלמו משלוח , מיסים וכו'..) .

היה עוד בחור שהיתה לו בעיה בסאב והם שלחו לו מגבר חדש והסבירו לו איך להחליף (סיפור של 10 דק') .

מה שאני רוצה לומר - השירות שלהם מעולה !!
גם לי יש את הסאב הזה PB2000 , נהנה מכל שנייה איתו.

לפני שמנסים להכפיש יצרן/חנות וכו'.. -
אני ממליץ שתעשה חיפושים באינטרנט ותראה איזה שירות מעולה הם נותים בכל העולם - כולל ישראל.


זה שעכשיו "פיוצ'ר" החליטו לייצג אותם כאן - אין שום בעיה.
גם פיוצ'ר נותנים אחלה שירות (מניסיון) .
 

DOCTOR ICE

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
9
נקודות
18
עכשיו אני שם לב כי יש לך גם טענות כביכול על הבחור הזה (AVIHULLY) .
אני מכיר אותו מהרבה שיחות בטלפון עימו.
הבן אדם - בחור זהב !!!
הוא באמת עזר שם לאנשים ואני בינהם.
גם עזר בלי קשר לסאב עצמו ולהזמנות - שוב מניסיון שלי ושל עוד לפחות 3 חברים טובים שלי שגם נמצאים בפורומים - גם באתר DTOWN המעולה הזה .

חבר אחד בפורום שם רצה לכתוב מכתב ל-SVS על מנת לציין אותו לשבח (אולי יתנו לו משהו - ומגיע לו).
הוא ארגן קבוצת רכישה של מה שרשמתי קודם - הוא עזר לכולם - לא ביקש שקל מאף אחד - אני יודע את זה כי גם לי הוא עזר.
מישהו שם ביקש מחברי הפורום לחתום על מכתב והבחור אמר שאין צורך , שהוא הזמין לעצמו ועל הדרך "הרים את הכפפה"- מציע שתקרא שם את כל השרשור ותפסיק להשמיץ אנשים.

אתה מוזמן לרשום שם הודעות פרטיות לכל האנשים שרכשו סאבים שונים ב"קבוצת הרכישה" הזו ותשאל אותם אחד אחד על הבחור הזה - תראה שהם יגידו בדיוק את מה שאני אמרתי.

אתה נשמע כמו אחד שמתלונן בלי שעשית שיעורי בית : "חברת שליחויות קרעה אותי במקום 2000 שילמתי 2500 " .....
מציע שתבדוק קודם כל את עצמך - אח"כ תאשים אחרים .

כולם אשמים ... דפקו אותך , רימו אותך , גן היצרן SVS גם חב' שליחויות , גם החנות הזו שהתחילה עכשיו לייצג אותם ..

הודעה ראשונה שלך בפורום הזה ורק תלונות ...
זה נשמע כביכול - כאילו יש לך אינטרס בעצמך להשמיץ , אולי אתה יבואן מתחרה ?
 
נערך לאחרונה ב:

DOCTOR ICE

אוהב את התחום
הודעות
268
מעורבות
9
נקודות
18
ROYLA - ממה אתה בשוק ??
מהשרשור או ממה שפותח הפוסט רשם ??
 

רון123

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
אני יכול לומר לך שאני ועוד כ-21 אנשים רכשנו סאבים מהחברה הזו - ישירות !!
כולם היו מרוצים גם מהסאב , גם מהשירות וגם מהתקשורת עם היצרן (מוכר ישירות).

אחד הדברים שלמדתי מאתר HT שיש חנות שמנהל את העסק של כותבים על כמה כיף להם
זה אותה שיטה עובד בארה"ב באתר גדול
לפי תשובתך שאתה יכול לומר על 21 אנשים בדיוק מלמד לא לסמוך על תשובתך
שמעתי על 2 חברים בפורום שהיה להם לפני כן סאב של החברה שהיתה לו בעיה.
לפחות תכתוב שאתה היבואן או האתר הפרסומי ( מתוך אמינות )
כך מי שלא היה מרוצה מהסאב נסחט
כל מי שפנה לפורום HT והתלונן , נמחק מיד .
ככה שאני לא בונה שום דבר על דבריך .

לראשון הכל הסתדר (הוא לא חיבר נכון את הסאב/בעיית מגעים ברסיבר (לא זוכר מה אבל מצא את התקלה)
הסאונד שבוקע מהסאב לא קשור לכלום
המנהל של SVS אמר זה קורה עם סאב של פורט פתוח
לא תוקן כלום
לא עזרו בכלום
לצערי הכול עבודה בעיניים .

חבר אחד בפורום שם רצה לכתוב מכתב ל-SVS על מנת לציין אותו לשבח (אולי יתנו לו משהו - ומגיע לו).
הוא ארגן קבוצת רכישה של מה שרשמתי קודם - הוא עזר לכולם - לא ביקש שקל מאף אחד - אני יודע את זה כי גם לי הוא עזר.
מישהו שם ביקש מחברי הפורום לחתום על מכתב והבחור אמר שאין צורך , שהוא הזמין לעצמו ועל הדרך "הרים את הכפפה"- מציע שתקרא שם את כל השרשור ותפסיק להשמיץ אנשים.
מי שמכר תחת זהות בדויה ב- HT קודים להנחה זה חנות בת"א שקיבלה את הזיכיון
ומנהלת מסע של יחצנים למכור SVS
כדאי שתבדוק את עצמך
אתה חושב שאתר HT היה נותן לנהל קמפיין פרסומים ומכירות בלי לקבל אחוזים , תחשוב שוב

אני טוען שכל מי שקשור למסע היחצני בעילום שם
ותחת זהות בדויה , עשה זאת בכסף שקיבל בעסקאות סיבוביות
כל הסיפור שאתה מוכר לא קונה ממך

כולם אשמים ... דפקו אותך , רימו אותך , גן היצרן SVS גם חב' שליחויות , גם החנות הזו שהתחילה עכשיו לייצג אותם ..

לצערי אחרי שאכלתי אותה עקבתי אחרי ניהול ההודעות באתר והקמפיין כל הודעה שלא לרוח המפרסם ועומד מאחורי קמפיין SVS נמחק , לא האמנתי בחיים שלי שאתר מנהל מסע פרסומי אגרסיבי לדחוף בכוח SVS
לא האמנתי כמה שמות באתר הם של יחצנים , זה שרשום "פרופיל מאמת " זה קיצור של יחצן סמוי .
"פרופיל מאומת " מסמן ליחצנים מי חבר ואת מי להשפיל או לזרוק מהאתר שלהם .
פשוט לא להאמין לאיזה רמה של תחכום פלילי הגעתם .
אתם שורפים את האמון בפורומים באתר HT

אני את הכוויה שלי , קיבלתי ולא משנה מה שיהיה .
וסובל כל יום מהתרגיל הזה , מציע לכם לבדוק טוב טוב אך הפורום הזה דוחף מוצרים , זה לא בחינם
אדם שנכנס לפורום לא צריך להיות מנוהל ע"י גורמים שמנהלים קמפיינים כמו עולם תחתון .
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
שלום רון וברוך הבא.

אין לך ממה לחשוש, כאן לא מוחקים שירשורים כל עוד הם מוסברים בצורה עיניינית. נראה שאתה ממש מאוכזב מהרכישה הזו.

בוא נעשה משהו אחר.

אולי אני אבוא ואנסה לכוון לך את המערכת?
אולי יש משהו שם לא מכוון. הרי זה לא סאב זול, אמור להיות טוב מאוד על פי דעתם של כמה מחברי בניהם דוקטור אייס (שהגיב לך), שגולש באתרים שנים רבות ואני מבטיח לך שאין לו שום קשר עסקי ל-svs. בכלל הוא אדם מקסים מיסודו.

בוא נעזוב את העניין הזה של מרוצה או לא מרוצה ואנסה לפחות לעזור לך עם מה שיש. אחר כך תעשה מה שאתה רוצה.
אולי אפילו אנסה לדבר עם היבואן בישראל ולפתור לך את הבעיה.

מהיכן אתה בארץ?
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
801
מעורבות
179
נקודות
43
פשוט בושה וחרפה של הודעה מפותח השירשור.
מאשים את אחד הגולשים בפורום השכן שגזר עליו קופון לאחר שסידר לו ולאחרים 10% הנחה ומתלונן שבגללו קיבלת סאב דפוק.
אח"כ תתלונן שבגלל הכיול של נמר נהרסה לך המערכת.
עוד מסכן שבוכה על מר גורלו: דפק אותך היצרן, חברת השליחויות, האתר השכן, מי שנתן לך קופון והיבואן.

<מוגש מטעם האגודה להכרה במציאות? :)>
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור