לא מאמין לביקורות יותר - ציונים, כוכבים, ומזלות .
והאוזניים שלהם הם הסטנדרט .
מי אמר ????
ולהפתיע אותכם
הכל מכור מראש בגלל סיבה כלכלית -אולי לא ימצא חן בעני מישהו .
סוג המוסיקה לא תואמת את מה שאני שומע .
מתפלצפים בטונות על תדרים וחרטות - עגול . קטום .פיסח ועיוור .וסתום .
מזכיר לי את אנשי הרוח במדבר ..בזזזזזזזזזזזזז
בקיצור במילים בוטות
"הכל חרטה" .
מסחרי לחלוטין .
הביקורות האמיתיות הן של אנשים שמחזיקים את המוצר בבית והם מספרים את האמת .
רק בודדים בעולם אומרים את האמת .
HIFI NEWS
WHAT HI FI בלפנים מספר אחד NO-1 או אה או אה .
יעני בריטים........
גם הביקורת שלהם מסורבלת וחסרת טעם .
אין כמו הגרמנים .AVERA . DVD
1.2.3.
גם בסטראופייל אני חושד בחוסר נקיון כפיים אך הוא הכי מדייק מכל אמריקאים
אצלהם הכל נשמע טוב .פלא מעולם לא שמעתי טוב יותר וכוכו
אולם
או האתר כאן ..... שמצאתי דיוק רב בין המוצר לתוצאה אצלי בבית למשל ביקורת של נמר על רמקולים מוראל .
אכן קניתי .
פלא מה אמר נכון .
וגם שמע את מוסיקה לבני הנעורים של בריטן - DECCA
נו ככה בודקים .
ואני לא מתחנף לנמר כאן !!!!!
תבוא בין שאר סוגי המוסיקה . נכון לא כולם אוהבים קלאסי .
לנמר אני מאמין
לאחרים במקומות אחרים לא
ככה קרה לי עם ביקורת מה זה מעולה באתר מתחרה על טלויזיה - מסויימת
רצתי לקנות אותה.
מסתבר כזה בזיון - תמונה גרוע ביותר -נתתי במתנה להורים שלי .
אחרת רציתי לצלם אותה שובר וזורק אותה ליד פח הזבל כי זה מה שווה ולפרסם בעולם ביוטיוב .
שוב הביקורת רק מאדם/ביקורת אמיתית המחזיק בבית ושומע יום ולילה
ולא איזה אדם מחזיק את מכשיר כמה ימים .......לצורך הביקורת ועוד שהוא מחוייב משהו .
בקורת זה .
לקנות את המוצר מכספך ..
אז אתה יכול לומר מה אתה רוצה .
וככה עשיתי .
שמע, לגבי הביקורות האמריקיות יש הרבה במה שאתה טוען.
אמריקאים זה ככה. הכל צבוע ו-politically correct.
אבל אני כן יכול להעיד על עצמי ולומר לך שכל ביקורת שאני כתבתי המוצר לא ישב אצלי ימים. רחוק מזה.
היו מוצרים שישבו שבועות. זה נושא שנסגר מראש לפני שהמוצר נוחת אצלי. רמקולים למשל היו אצלי חודשיים. והיו יכולים להשאר עוד חודשיים אילו הייתי מוצא לנכון לטובת מקצועיות הכתבה.
בנוסף, יש לניסיון ולכל המיסביב משקל כבד כשאתה עושה ביקורת על מוצר מסוים.
עברו אצלי מוצרים שמייד לאחר ההתקנה ידעתי לאן זה הולך. לטוב ולרע.
אז הכתבה עפה לאתר תוך זמן קצר מאוד.
לכתוב ביקורת רעה על מוצר זה דבר לא פשוט לכתב. מצד אחד זאת פרנסה של יבואן ומצד שני אתה ככתב פועל בקו אתי מול הקוראים.
היו לי כמה וכמה שיחות עם הנהלת האתר בנושא ואני אומר לך בפה מלא,
תמיד אותה תשובה:
"תכתוב מה שאתה שומע. טוב אז טוב, חרא אז חרא. מי שיש לו בעיה שלא ייתן ציוד לסקירות. בהצלחה!".
המדיניות נוקשה וברורה.
אני זוכר כתבה "לא משהו" על רמקולים שלמרות התוצאה עלתה לאוויר. למה? ככה. זה מה הכתב שמע, זה מה הוא כתב וזה מה עלה לאתר. אז כעס היבואן... בסדר.
אגב, ישנם יבואנים שנמנעים מהשאלת ציוד לסקירות מהסיבות האלו בדיוק.
רוב האנשים לא באמת מבינים מה כרוך בכתיבת כתבה על מוצר X.
זה לוגיסטיקה, הרבה זמן, אנרגיה והתעסקות. לעלות כתבה של 1,500-2,000 מילים זה הרבה עבודה.
הרבה יותר ממה שזה נראה.
אצלי אישית, הכתבות עוברות הגאה אצל ליאור היות והעברית שלי איננה שפת אם. פרט לכך, מעולם לא נגעו.
מעולם אפילו לא הגיע נמר או כתב אחר לשמוע איתי מוצר בסקירה.
מה אני בא לומר פה,
בניגוד למשפט הקלישאתי המוכר,
"אצלנו זה לא ככה", פה זה באמת המצב!
זאת הסיבה שאני עושה זאת בכיף בלבד, בדרך שלי ובשפה שלי.
גם במחיר שלא לכל יבואן זה מתאים.