שמתם לב לשינוי שיטת המינוי בראפידשר ??


danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
מישהו שם קם בוקר אחד והחליט למקסם עוד את הרווחים תוך כדי שימוש במילים יפות ובלבול מוחלט של הלקוחות , זה פשוט לא יאמן , הם לומדים מהישראלים כנראה.

https://ssl.rapidshare.com/news.html

בשנה שעברה מנוי פרמיום עלה 50 יורו לשנה והיית מקבל כל יום 5G להורדה במשך שנה . אם לא היית משתמש בהם היית יכול לצבור
עד 25G . בין 3 בלילה ל 11 בבוקר כל ההורדות היו נחשבות כעשירית כלומר בעצם מי שמוריד בשעות הללו יש לו 50GB . כנראה דרך לנתב את העומס.

עד כאן הכל טוב ויפה לטובה או לרעה. בוקר אחד לפני כמה שבועות אני מקבל מייל שמסביר שהם החליטו לשנות הכל , מישהו שם לא ישן טוב בלילה או שלא הצליח כנראה לקנות את הפורשה החדשה והחליט להרוויח עוד 33 אחוז על הלקוחות בלי בכלל לשאול אותם או לבדוק איתם .

מה עשו ?? הם שינו את השיטה לשיטת נקודות . מצד אחד אתה קונה פול של נקודות ומצד שני אתה משלם בכמות נקודות יומית על הזכות להוריד בכמויות בהתאם לחשבונות . יש שם כמה חשבונות שהמתאים ביותר לחשבון הקודם הוא ה "RapidMedium" שמאפשר לך את אותן הזכויות תמורת 20 נקודות ליום .

איפה הבעיה ?? הבעיה היא שאם רוצה לחדש את המינוי אותם 50 יורו יקנו לי 5000 נקודות שבחישוב מהיר מדובר על 250 יום ( 20 נקודות ליום ) וזה לעומת 365 יום במנוי הקודם ...

מישהו שם העלה את הרווחים של החברה ב 33 אחוז בלי להתאמץ . אולי להבא כדאי לבדוק אצל המתחרים מה קורה...
 

נערך לאחרונה ב:

רוני29

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
אני ממש מאוכזב מראפידשר. בוא נתחיל מזה שהם לא מודיעים בפרסומים שלהם על כך שהחשבון מוגבל ל-5G ביום, עכשיו גם באה השטות החדשה שדיברת עליה.

מעבר לזה, פניתי לשירות לקוחות שלהם, וכל מה שקיבלתי הוא תגובות ממוחשבות.
אמרתי להם שיש לי בעיה אמיתי ולא ייתכן שמחשב עונה לי ושוב קיבלתי תגובה ממוחשבת.
רק כשהשתמשתי בכמה קללות עסיסיות :O קיבלתי תשובה של בנאדם, שאין מה לעשות, הייתי צריך לקרוא את ההסכם התקשרות (על כמה העמודים הבלתי נגמרים שלו...)

אני חוזר תוך כמה ימים ל-hotfile. הם מספיק גדולים מבחינת שכיחות הקבצים, ונותנים יכולת הורדה בלתי מוגבלת לתקופת המנוי שאתה רוכש.
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
הם שוב פעם השתוללו ועכשיו יש חבליה אחת . אתה קונה כמות נקודות ואחר כך יש לך לבזבז כמות מסויימת בכמות ימים מסויימת , לא חשוב כמה ביום העיקר שתגמור את כל המכסה בכמות הימים המבוקשת . אתה תמיד יכול למשוך מהפול עוד כמויות שיורדות מהבך הכל הכללי שקנית ונותנות לך עו כמה ימים וכמה נקודות .

פשוט בדיחה איך שהם מתנהלים

http://evgrapid.com/news2.aspx

ותבינו שהם שינו את הדף הזה השבוע לפחות 3 פעמים , ממש הטעיה של הצרכן שפשוט לא מצליח לעקוב אחריהם.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור