שלמה - אני - יהוד - גולן - וואו!!!


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
רק אם הוא יהיה ילד טוב.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
בעניני המספור לא היה פירוט מספיק.
אני חושב שזה עובד כך 1-4 שבדרך 1.1/1.2/1.3 וכך הלאה...לא צריך להיות כבדים...
הכל שטויות חברה.המע' הכי טובה זו המע' שאתה חושב שהיא הכי טובה
 

למה

חבר משקיען
הודעות
1,295
מעורבות
782
נקודות
113
אני חושב שהתעסקות למי יש "יותר גדול ועבה" לא תוליד שום דבר טוב, כי לכל אחד יש את הטעם האישי ו את הדרך שלו, לכן מאד סובייקטיבי לחלק מקומות ומדליות למינייהן.
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
473
נקודות
83
אני חושב שהתעסקות למי יש "יותר גדול ועבה" לא תוליד שום דבר טוב, כי לכל אחד יש את הטעם האישי ו את הדרך שלו, לכן מאד סובייקטיבי לחלק מקומות ומדליות למינייהן.

למה? לא הייתה רוצה הכרה
שמערכת שלך חוברה בחכמה,
לא יקרה, ונשמעת בין מערכות מובילות,
כמו שיש הסכמה לגבי מערכת
של גולן.
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
256
מעורבות
173
נקודות
43
הכרה חשובה
הכרה לא צריך לדרוש ... היא אמורה להתקבל .

ובהקשר של מערכת אודיו ההכרה של החברים שווה בעיני כקליפת השום .!!!!!

וכפי שהכרתי כמה נפשות הטובות שהלכו לבקר חברים וחוו דעה חיובית על מערכת שלהם ולאחר מכן הלכו והתלכלכו מאחורי הגב .
אז גם כאן צריך לשים את ההכרה בערבון מוגבל .

וחוץ מזה WTF ?????. פאקינג כולה ברזלים , וקופסאות .... ואלק כל אחד פה לוקח את זה כאילו זה הילד שלו .
חברים קצת פרופורציות .

שוני - אם אתה רוצה להיות במקום האחרון יחד איתי אתה מוזמן ;)
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
473
נקודות
83
הכרה חשובה
הכרה לא צריך לדרוש ... היא אמורה להתקבל .

ובהקשר של מערכת אודיו ההכרה של החברים שווה בעיני כקליפת השום .!!!!!

וכפי שהכרתי כמה נפשות הטובות שהלכו לבקר חברים וחוו דעה חיובית על מערכת שלהם ולאחר מכן הלכו והתלכלכו מאחורי הגב .
אז גם כאן צריך לשים את ההכרה בערבון מוגבל .

וחוץ מזה WTF ?????. פאקינג כולה ברזלים , וקופסאות .... ואלק כל אחד פה לוקח את זה כאילו זה הילד שלו .
חברים קצת פרופורציות .

שוני - אם אתה רוצה להיות במקום האחרון יחד איתי אתה מוזמן ;)

גולן לא ביקש הכרה, אבל מי ששמע
את המערכת שלו העביר את ההכרה
לחבר שהביא חבר עד שנמר
הצהיר שזו מערכת מהמובילות,
זה נכון, אהבה והכרה אי אפשר לדרוש,
צריך לרכוש ולזכות בהם.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
מי שמפרגן ומתלכלך מאחורי הגב הוא אדם בזוי.
אני מכיר אחד כזה שהיה הולך לשמוע אצל מישהו, מדווח לו "אין לי בס כזה!", " זה יותר טוב מאצלי!" ואיך שהוא נכנס לאוטו מתקשר לחבר אחר לדווח לו "שמע. המערכת אצלו מעופשת!"

ולכן. אני להבדיל מכאלה, מצהיר בפומבי את דעתי.

לגבי מה שמעניין אותך כקליפת השום. עשה לי טובה. מעניין אותך וחצי. ולא, זה ממש לא שלילי.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
הכרה חשובה
הכרה לא צריך לדרוש ... היא אמורה להתקבל .

ובהקשר של מערכת אודיו ההכרה של החברים שווה בעיני כקליפת השום .!!!!!

וכפי שהכרתי כמה נפשות הטובות שהלכו לבקר חברים וחוו דעה חיובית על מערכת שלהם ולאחר מכן הלכו והתלכלכו מאחורי הגב .
אז גם כאן צריך לשים את ההכרה בערבון מוגבל .

וחוץ מזה WTF ?????. פאקינג כולה ברזלים , וקופסאות .... ואלק כל אחד פה לוקח את זה כאילו זה הילד שלו .
חברים קצת פרופורציות .

שוני - אם אתה רוצה להיות במקום האחרון יחד איתי אתה מוזמן ;)
וינגלר למה אתה עצבני ?ומרוב עצבנותך אתה סוחב את אריק למקום לא ראוי לו.
אומרים 'המדינה לא מפרגנת למי שמצליח" הבחור מעולם לא התערבב בפורומים חי לו בענינים של עצמו.אתה מגיע אליו לחדר שומע אחלה סאונד,מפרגן לו בפורום ללא ידיעתו ותמיד יהיה מי שלא מסוגל.עכשיו נשאלת השאלה .האם זה אופי או סתם כי לא בא לי.
נראה לי לקחתה רחוק את הענין "הכרה"
לטעמי נמר היה מופתע לטובה ,החליט לצנן קצת היובש בפורום וזה הכל ,אין פשוט מזה.מדובר באנשים אז פרגנו קצת (אלה שלא אוהבים)
ומנקודת מבט נוספת ,מה רע לצרף לכאן בחור חדש .(שמה שנראה לי לא יקרה ...עם עד היום לא היה זקוק להכרה אז למה עכשיו)
 

golan_st

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
27
נקודות
13
טוב התפנה לי קצת זמן לכתוב קצת על המע' שלי ומה הביא אותי לרכוש את הגברת השמנה.

אני אוהב מאד מוסיקה מאז שאני זוכר את עצמית, בצעירותי ניגנתי על פסנתר וגיטרה, תמיד התעסקתי בסאונד ומערכות ובעיקר שמעתי המון מוסיקה .
עד לפני שנתיים המע' ישבה בסלון, חלל גדול מאד ללא טיפול אקוסטי. בסלון הזה עברו מגוון רחב מאד של ציודים ורמקולים, מגברי מנורות וטרנזיסטורים, מגברים משולבים, מגברי פאוור, מונובלוקים, פרה אמפליפיירים , רמקולים דינמיים מחברות שונות, רמקולים פלנרים וכו'... זו היתה תקופה יפה של +10 שנים שבהם התנסתי בכל מני שילובים. שואף למקסם את התוצאה, נהנה תקופה ומחליף. התקופה הזאת אפשר לי ללמוד הרבה על סינרגיה והתאמה של רכיבים במע'.

כאשר משפחתי ואני בנינו את ביתנו החדש החלטתי לקפוץ על ההזדמנות ולתכנן לי חדר האזנה ייעודי (תודה לאשתי על הפרגון הגדול:לב:).
ברגע שהוחלט על החדר הייעודי, כבר ברמת התכנון של הבית החדר יועד לזה : גודל החדר 4.50* 4.80מ' , פאזה נפרדת וחשמל אודיופילי (שני קווי חשמל אודיופילים מהלוח וכמובן שקעים), אקוסטיקה בתוך קירות הגבס, דלתות וחלונות מבודדים וכו'.
לאחר שניכסנו לבית והרכבתי את המע' שכלל אז פרה של NAT,מגבר KRELL ורמקולים DYNAUDIO לא הצלחתי לשחזר את התוצאה שהיתה לי בסלון. החדר היה בלתי שמיעה הדהודים ובלגן שלם בסאונד. הבנתי שאני צריך לטפל אקוסטית בחדר בצורה יותר רצינית. ניסיתי מגוון מוצרים וחומרים אקוסטיים מכל מני חברות. אחרי הרבה מאד משחקים של ניסוי תהייה, הגעתי לתוצא טובה בעזרת חומרים של חברת Vacousticבעיקר wavewood ודיפיוזרים בפינות החדר ,מאחורי המע', מאחורי ובתקרה.

לאחר שבחדר הזה עברו גם מגוון רחב של ציודים ורמקולים הבנתי את מגבלות החדר בעיקר מבחינת הרמקולים. המסקנה העיקרית שהגעתי היתה חשיבות התאמת הרמקול לחדר.מניסיוני זה הגורם החשוב ביותר בבניית מע' .

המערכת שלי:

*רמקולים מוראל פאט ליידי אותם שמעתי אצל איתן לוין היקר. גם לי יצאה לשמוע אותם בתערוכות, התאכזבתי מהם קשות. ששמעתי אותם אצל איתן ובפעם הראשונה הבנתי מה הם יודעים לעשות. אחד מהרמקולים הטובים שיצא לי לשמוע.רמקולים שקופים, מאוזנים בהקסטרים על כל הספקטרום, מפורטים בטרוף, מאד מאד דינמיים, יוצרים במה תלת מימדית יוצאת דופן והכי חשוב התישבו בחדר בצורה פנומנלית. הרמקול הזה מבחינתי מסטרפיס בפני עצמו. שפו גדול למוראל.

*מגבר ASR emitter 2 היה לי בזמנו את ה 1 שמאד אהבתי.לדעתי אחד המגברים הטובים שקיימים בכל רמת מחיר. מגבר עם הרבה מאד דרייב ויחד עם זאת עדין ומלטף כמו נוצה. מגבר שקט, עם ריצפת רעש שלי לא יצא לשמוע משום מגבר. מה שהכי הדהים אותי זה הסינרגיה שנוצרה בינו לבין המוראל, במילה אחת מושלם. לדעתי כאן טמון הסוד של המערכת שלי.

*פטיפון מיוזיקל לייף(גרמני), זרוע של מייזיקל לייף, ראש zyx 1000 ופונו של leema acoustics מדגם agena. את הפטיפון הזה קניתי עם הפונו מלוני (אורק). זהו סט אנלוגי מבלבל מאד כי הוא נראה צנוע באופן יחסי, אבל איזה סאונד הוא מוציא. יש בו שקיפות ורזולוציה מטמטמת, שקט שקט ומאד מדוייק. הפטיפון הזה בלי הרבה דאווין מוציא סאונד אנלוגי, מענג וממכר ברמה הגבוה ביותר.

*dac של bfa את הdac הזה גם לוני מיבא. בכלל המוטו של לוני, זה סאונד יוצא מגדר הרגיל ולא שמות מפוצצים. הוא מונחה אך ורק מרמת הסאונד, למרות שהוא יודע שיהיה קשה למכור חברות איזוטריות בארצנו הקטנה. הוא לא מתפשר ומאפשר לנו להנות מסאונד אולטרא הייאנד במחירים שפויים יחסית לרמת הסאונד. ה dac הזה נגן במינכן בחדר של זלטון כבר כמה תערכות רצוף. יש לו במה מרשימה מאוד, הכי רזולטיבי שלי יצאה לשמוע ויחד עם זאת בעל סאונד חם ואנלוגי מאד.

*כבילה: חשמל של nat, אינטרקונקטים של jorma וכבלי רמקולים שנבנו ע״י שלמה זבדה האומן. הכבלים האלה החליפו כאן דברים מאד יקרים. הם פתחו את הסאונד לרמה שכאילו אין כבל, הכל יוצא החוצה עם איזון שצריך לשמוע כדי להאמין.

אני מאד מרוצה ממה שיצא,( אישתי פחות, כי היא פחות רואה אותי). אני שוכח את עצמי בחדר לפעמים להרבה שעות. המע׳ הזאת ללא צל של ספק הטובה ביותר שהיתה לי. היא גורמת לי להנות מחוויה מוסיקלית ממכרת, ממגוון רחב מאד של מוסיקה (גם מה שלא מוקלט טוב במיוחד) וזה העיקר מבחינתי.

תודה ללוני על החברות והציוד המדהים שאתה מייבא. אתה אחד יחיד ומיוחד.
תודה לשלמה זבדה בעל לב הזהב על כל העזרה והנתינה, אתה חבר יקר.
תודה לאיתן לוין הגדול על כל האפשרויות שהוא פותח בפנינו, אין עליך.
תודה לנמר שבא לבקר אותי וכ״כ פירגן בפוסט מרגש.
והכי חשוב תודה לאישתי היקרה שמאפשרת לי להיות מי שאני.
 

נערך לאחרונה ב:

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
256
מעורבות
173
נקודות
43
וינגלר למה אתה עצבני ?ומרוב עצבנותך אתה סוחב את אריק למקום לא ראוי לו.
אומרים 'המדינה לא מפרגנת למי שמצליח" הבחור מעולם לא התערבב בפורומים חי לו בענינים של עצמו.אתה מגיע אליו לחדר שומע אחלה סאונד,מפרגן לו בפורום ללא ידיעתו ותמיד יהיה מי שלא מסוגל.עכשיו נשאלת השאלה .האם זה אופי או סתם כי לא בא לי.
נראה לי לקחתה רחוק את הענין "הכרה"
לטעמי נמר היה מופתע לטובה ,החליט לצנן קצת היובש בפורום וזה הכל ,אין פשוט מזה.מדובר באנשים אז פרגנו קצת (אלה שלא אוהבים)
ומנקודת מבט נוספת ,מה רע לצרף לכאן בחור חדש .(שמה שנראה לי לא יקרה ...עם עד היום לא היה זקוק להכרה אז למה עכשיו)

אתה כניראה לא הבנת את ההקשר.
אני מפרגן לנמר על השיתוף והלוואי יהיו עוד חברים.
לא אהבתי את הקטע של מספר 4 אבל מפרגן לנמר.
אני עוד יותר מפרגן לחברי גולן .
אני כתבתי תגובות ליתר הכותבים והתכתובת.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
אתה כניראה לא הבנת את ההקשר.
אני מפרגן לנמר על השיתוף והלוואי יהיו עוד חברים.
לא אהבתי את הקטע של מספר 4 אבל מפרגן לנמר.
אני עוד יותר מפרגן לחברי גולן .
אני כתבתי תגובות ליתר הכותבים והתכתובת.
סבבה,אפילו שמח שלא הבנתי :בעד:
ובא לציון גואל:)
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
ברכות !
לביקור. לתינוק. ולמערכת.

עכשיו יש לי שאלה ובבקשה קחו אותה ממקום טוב וחס וחלילה לא מתוך אי-פירגון : על המיגבלות והבעיות של הפאט ליידי שמענו הרבה. את asr לדורותיו דווקא יצא לי לשמוע : מגבר מצויין כמובן, אבל על פניו לא היה צפוי שדווקא יתחבר טוב לפאט ליידי. במה שכתב גולן היה רמז שהמערכת הקודמת שהיתה בסלון לא התאימה ברגע שהכניס אותה לחדר היעודי. השאלה היא : האם יתכן שהתוצאה המוצלחת לא נובעת דוקא מהשילוב המוצלח רמקול-מגבר אלא דווקא מהחדר ? אשמח לשמוע דעת גדולים.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
כנראה שאי אפשר לפרק התוצאה של המשולש חדר מגבר רמקול .
ורמקול טוב יכול להשמע במצבים מסוימים לא טוב.
רמקול לא טוב ,לא ישמע בשום מצב טוב.ד"א הפט ליידי המדובר זה אינו אותו רמקול שהיה אצל אלדר בזמנו ,לא כיכב בתערוכות.למיטב ידיעתי היה הזמנה של רותי שבקשה דברים מיוחדים בקרוס ומורל נענו לבקשתה.(תקנו אותי אם אני טועה) גם היחידות משופרות משהוא.
החדר של רותי והמבנה של הרהיטים כניראה לא היטיבו עם הרמקול למרות שלדעתי הוא נשמע טוב אצלה.
היא רצתה רמקול של פוקאל שהתאים לה גם ויזואלית וגם מוזיקאלית.
בחדר של גולן הרמקול יושב כמו כפפה ליד.ולכן האיכויות שלו יוצאות החוצה.איפה תמצא היום רמקול שכולו מקרבון במחיר רטייל 130000 שח.אין דברים כאלה.
לא יודע המצב העסקי של מורל ,אבל לדעתי וממה שאני מכיר בתעשיה ,אני לא בטוח שבמורל כיסו את הוצאות הפיתוח של הרמקול הזה.
זה לא שאין מע' טובות אחרות ....פשוט בחור מקסים שנפל לו בינגו ויש כייף לשמוע המע'.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
ברכות !
לביקור. לתינוק. ולמערכת.

עכשיו יש לי שאלה ובבקשה קחו אותה ממקום טוב וחס וחלילה לא מתוך אי-פירגון : על המיגבלות והבעיות של הפאט ליידי שמענו הרבה. את asr לדורותיו דווקא יצא לי לשמוע : מגבר מצויין כמובן, אבל על פניו לא היה צפוי שדווקא יתחבר טוב לפאט ליידי. במה שכתב גולן היה רמז שהמערכת הקודמת שהיתה בסלון לא התאימה ברגע שהכניס אותה לחדר היעודי. השאלה היא : האם יתכן שהתוצאה המוצלחת לא נובעת דוקא מהשילוב המוצלח רמקול-מגבר אלא דווקא מהחדר ? אשמח לשמוע דעת גדולים.

לגברת השמנה יש מגבלות כמו שלכל הרמקולים יש מגבלות - זה שמפעיל אותם והחלל בו הוא ממקם אותם.

הגברת השמנה יושבת עם ה-asr אימיטר 2 כמו כפפה ליד (במקרה הזה טבעת).

לגבי השיפורים והשידרוגים של הרמקול הנ״ל. הוא בעצם מאוד דומה לדגם ה״רגיל״ אפילו דומה מאוד. ההבדלים בניהם הם בשינוי קל ברכיב הקרוס בתחום הבס, יחידות סופרים מהגרסא האחרונה ששם השינוי הוא מינורי אך כנראה המינורי הזה עשה משהו גדול.

אצל אלדר זו לא דוגמא לאיך רמקול צריך להשמע. שום רמקול לא נשמע אצלו מספיק טוב. (חדר, אי הבנה מעמיקה של הנושא, מסקנות שמשתנות מדקה לדקה <אדם לא יציב> - אי אפשר לדעת איך הוא באמת נשמע אצלו ואיך בכלל חיבר אותו).
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
256
מעורבות
173
נקודות
43
אכן החדר בעל השפעה עצומה , ברוב המקרים החדרים והסלונים של החברים יחסית קטנים.
אלדר בעל החדר הגדול ביותר שיצא לי לראות אצל אודיופיל .. זה חלל עצום.
אפילו החלל שלי שהא קרוב ל 80 מטר ומרחק האזנה מהרמקול 6 מטר , נחשב לגדול.
החלל של אלדר גדול יותר.
מי שלא ניסה להרים מערכות בחלל גדול לעלום לא יבין את הבעיתיות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
החלל של אלדר הוא 6 על 6. החלל שלי הוא 5.2 על 5.6 (לא הבדל משמעותי,).
לא יודע מזה עצום בשבילך.

אני מגביר כדרך קבע חללים שהם באמת עצומים (1500 מטר מרובע). אם יודעים מה עושים זו לא בעיה.
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
מה קשה איזה קשה? לא קשה בכלל עופר, אפילו קל. שים כסף גדול והחלל יתמלא.

אני טוען ועדיין טוען שהבוחנים {מלבד גיא} שבחנו את המערכת של אלדר אינם מסוגלים לעכל את התוצאה הזו.
פתאום הם מקבלים פירוט מבהיל, אנרגיה מטורפת, דינמיות וכוח מתפרץ, פתיחות ואווריריות, במה ענקית ומדוייקת וציוד שרובם רואים פעם ראשונה בחייהם שהוא בכלל לא הסטנדרט שהם רגילים אליו. כל זה מבהיל אותם, מוזר להם והם מחפשים את הנימוס שבמערכת, העצלות או הבומיות שהם מכנים אותם "נשמה" או "רגש".

אני עד היום לא התערבתי כלל בשירשורים הללו ברמה של לתת את דעתי. מבחינתי אני נותן במה לרצונות הגולשים. אבל בחייאת ראבק, ללכת ולשמוע את אחת מהמערכות הכי מושקעות בארץ, בחלל כמו שצריך, עם יתרונות סונים שאין ולא יהיה אצל רוב היושבים כאן, בתקציב מטורף, עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר וזה לא "לטעמם"????

וואלה, סלחו לי אבל כאן אני ממש לא מבין מה קורה. הרי האודיופיל המצוי לא מסוגל להגיד שמה שהוא שומע אצל האחר הוא גם טוב וגם לטעמו מפני שאם יעשה כך יקטין אוטומטית את התוצאה אצלו.

אני בטוח ב-100% שמערכות הבוחנים אינה מגרדת את התו הראשון של המערכת המדוברת, נחותות ממנה במליוני מונים ואם היא לא מספיק טובה עבורם או אם אף אחד מהבוחנים לא היה מתחלף איתו בזה הרגע ראש בראש {כולל החדר} אז אני מתקשר למוהל שלי ומבקש ממנו לחתוך עוד.

בקיצור.
מי שחי עם מערכת טובה לא מסוגל להבין מערכות כמו זו.

יהושוע.

המערכת של אלדר טובה הרבה יותר מהמערכת של שמעון {עם כל הכבוד ויש כבוד}.
העניין הוא שהמערכת של שמעון בנויה מאותו רמקול כמו שלך רק עם יותר בשר וכמובן איכות סונית כללית. {יחידות טובות יותר, רמקול מושקע יותר}. לכן, קיבלת את חותמת הצליל המוכרת לך רק ביותר טוב {כמה יותר? לא יודע}.

המערכת של אלדר היא ליגה אחרת לגמרי. מערכת שעושה את מה שהמערכות שלנו יכולות רק לחלום עליו. אני שמעתי את המערכת של אלדר בקלאסי. זו היתה הפעם היחידה שחשתי בתוך אולם קונצרטים ולא בתוך קופסאת שימורים לחוצה כשהכינור שאמור לבוא משמאל מגיע קצת משמאל ומהאמצע.

מפתח הרמקולים ששם, הגודל הכללי ואיכות הרמקול, בשילוב עם נגן ה-cd שנחשב לבין הטובים ביותר בעולם, עם מונובלוקים שגם הם כמו הנגן נחשבים לטובים ביותר שיש, עם טיפול חשמל מטורף, נקיון יוצא דופן עד כדי מבהיל לא מאפשרים לי, לך, ליובל או לכולנו ביחד לספר סיפורים על "שלי יותר מרגש".

כמו שאתה מביע את האמת שלך אני מביע את האמת שלי ואני, כאחד שמכיר את המערכת של אלדר עם בוריה, שמעתי אותה בכל השלבים, עם כל המגברים שהביא, בכל השעות, עם כל סגנונות המוסיקה {גם אלקטרוני} לא מסכים עם מילה אחת על החסרונות הללו שאתם מתארים ואני אסביר למה.

כשאתם בוחנים מערכת הרגשות שלכם לא מעניינים אף אחד. מה שמעניין הוא דבר אחד פשוט. מערכת טובה או לא טובה. אתם תיארתם מערכת טובה מאוד, מאוזנת, חזקה, רזולוציות, חלליות, חייזרים, אורות צבעוניים אבל וואלה, לא חיים איתה דקה כי היא לא הטעם שלכם. נו... אז מה זה אומר עליכם ועל מה שאתם מחפשים?

אני חושב שהדרך שאתם בוחנים מערכת היא לא נכונה. אני חושב שאתם צריכים לבוא במבט קר, נטול רגשות ולהעביר לאנשים את החוויה מהצליל שניכנס לכם למוח ולא מכמה דפיקות לב אתם מקבלים. רגש הוא לא רפרנס ואין לו מקום באודיו. מה שמרגש אותך משאיר מישהו אחר אדיש. התיאורים שלכם הביאו אותי לחשוב שהנה, מערכת מדהימה שחברי הפאנל היו מוכנים לאמץ בלי למצמץ פעם אחת. והצחיק אותי שאחרי כל הסופירלטיבים שחילקתם לצליל פתאום כולם מסיימים עם המשפט "לא הייתי חי איתה".

גיא הוא היחיד שנתן את דעתו בצורה מקצועית, עם הבנה אודיופילית ורפרנס נכון, עם התייחסות חד משמעית למה שהוא שומע ולאיכויות של המערכת הזו. מבחינתי אתם פשוט פיספסתם את המערכת הזו.
לכו לביקור חוזר, שכחו ממה שאתם רגילים לשמוע ותקשיבו שוב למערכת מטורפת ומושקעת. מותר לאדם להגיד גדול עלי ומותר להגיד שמערכות כאלה הם לא בליגה שאני יכול לנתח. אפשר להגיד שעוד כמה שנים וכמה שידרוגים תבינו שבסופו של יום המערכת שלכם תתקרב לאט לאט למה ששמעתם אצלו. אין מה לעשות - זה נקרא צליל היקר!!!

זוכר?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
ידעתי שזה יגיע, ידעתי שזה יהיה ממך.
(בטח ישבת על החיפוש עם חיוך זדוני).

עברו כמה שנים מאז - עברתי חללים, התנסתי בציוד נוסף - התפקחתי.

ובלי קשר. בסטנדרטים של אז, כשכולם התלהבו מצעצועים, לאלדר היתה מערכת טובה. היום רוב החובבים (גם אלה שהוא הכפיש) הבינו לעומק את מה שהוא השיג בפוקס.
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
256
מעורבות
173
נקודות
43
החלל של אלדר הוא 6 על 6. החלל שלי הוא 5.2 על 5.6 (לא הבדל משמעותי,).
לא יודע מזה עצום בשבילך.

אני מגביר כדרך קבע חללים שהם באמת עצומים (1500 מטר מרובע). אם יודעים מה עושים זו לא בעיה.
תראה הייתי אצל לאדר פעמיים לפני הרבה שנים.. אם זכרוני אינו מטעה אותי המפתח של החלל שלו קרוב ל10 מטר רוחב והוא יושב באיזור ה 6 או 7 .

חלל גדול בשבילי זה חלל פתוח מעל 50 מטר כאשר מרחק הישיבה מעל 5 מטר , זו חייה אחרת לגמרי .
והתנהלות של החלל והציוד שנידרש להכניס שם ע״מ
להגיע לתוצאה שונה עשרות מונים למול חללי 20 מטר 30 מטר ומרחק ישיבה 2 מטר .
ואגב שלך יותר גדול!!!(1500 מטר)
 

eyalw

אוהב את התחום
הודעות
256
מעורבות
173
נקודות
43
ידעתי שזה יגיע, ידעתי שזה יהיה ממך.
(בטח ישבת על החיפוש עם חיוך זדוני).

עברו כמה שנים מאז - עברתי חללים, התנסתי בציוד נוסף - התפקחתי.

ובלי קשר. בסטנדרטים של אז, כשכולם התלהבו מצעצועים, לאלדר היתה מערכת טובה. היום רוב החובבים (גם אלה שהוא הכפיש) הבינו לעומק את מה שהוא השיג בפוקס.
תגיד למה בפוקס ? הוא אודיופיל פחות ממך?
הוא עם ניסיון פחות ממך?
הוא שמע ציודים פחות ממך?
כשהוא היה אודיופיל עם ציוד כבד אתה היית עם פיוראקוסטיק,ואני גם עם איזה צעצוע שעשה לי טוב על הנשמה .
חלאס אח,רד מזה.
גילוי נאות- אני מכיר את אלדר מספר שנים הכירות קלילה ביותר , אין בינינו שם קשר למעט המפגשים הבודדים,ואפילו אני הייתי בין אילו שזכו לאיזה הכפשה ממנו.
מכאן ועד לזלזל בניסיונו ופועלו של האיש המרחק רב.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור