שדרוג EAT ל - XINDAK MUSE DELUXE 1.0


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
ה - MUSE DELUXE 1.0 הוא הקומפקט הבכיר בסדרת ה - MUSE של XINDAK. דגם זה כולל גם יציאת מנורות וגם יציאה טרנזיסטורית - כאשר בהשוואה בין היציאות ניתן לשמוע את העדיפות של היציאה המנורתית בכל מה שקשור לטבעיות, דינמיות ונפח הצליל.

עם ההגעה של מנורות EAT החדשות, ללא ה - DUMPER, ניתן, סוף כל סוף, להחליף את המנורה המקורית המגיעה עם נגן זה. המנורה המקורית היא של JJ, מנורה סבירה בהחלט מבחינת ביצועיה, אבל ההחלפה שלה ב - EAT עושה שינוי משמעותי.

ה - MUSE DELUXE 1.0, עם המנורה המקורית היה והינו קומפקט יוצא מהכלל למחירו - קומפקטים בתחום מחיר זה נוטחם להיות "רזים", עם צליל "מכני" ובלתי טבעי. ה - MUSE DELUXE 1.0 נשמע כמו מכשיר יקר בהרבה ממחירו האמיתי, עם טבעיות ודינמיות בכל טווח התדרים, עם פירוט מצוין שאינו נשמע אנליטי ועם תמונת סטראו מצוינת.
החלפת המנורה למנורה של EAT שפרה את הצליל באופן משמעותי - עם יותר דינמיות, יותר פתיחות, יותר פירוט ובאס משופר היורד נמוך יותר ונשמע מדויק יותר.

נכון להיום, ה - XINDAK MUSE DELUXE 1.0 עם שידרוג מנורת EAT הוא מכשיר ש"חובה לשמוע" לכל מי שמחפש קומפקט בתחום המחיר של 4000 עד 8000 ש"ח.

מחירים:
XINDAK MUSE DELUXE 1.0 עם מנורה מקורית - 4600 ש"ח
מנורת EAT - מחיר רגיל 750 ש"ח
מחיר מיוחד לקונה את הקומפקט המשודרג - 5100 ש"ח.

כתבות:

http://www.xindak.com/english/showtopic.asp?Catalog=5&id=798

http://www.xindak.com/english/showtopic.asp?Catalog=5&id=562

תמונות:

xindak_muse_deluxe_10_top_rear.jpg
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור