שאלה על אחריות


cyclid

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

החלטתי לרכוש מסך LG 42LC43.
עד עכשיו הייתי בטוח שהאחריות ניתנת ע"י היבואן והתיקונים במקרה הצורך מתבצעים במעבדה איתה הייבואן עובד.
להפתעתי הרבה גיליתי, שמשווקים שונים מציעים תקופות אחריות שונות והתיקונים ניתנים ע"י מעבדות שונות. ייתכן שאורך תקופת האחריות אף מגולם במחיר המסך: כך, ההצעה הנמוכה ביותר כוללת אחריות של שנה אחת בלבד, וההצעה הנמוכה ביותר עם האחריות של 3 שנים גבוהה מהראשונה ב-800 ש"ח, שהם כ-13% ממחיר המסך.

האם לדעתכם כדאי להוסיף את ה-13% האלה תמורת האחריות של שנתיים נוספות, או שרוב הסיכויים שאם במהלך השנה הראשונה המסך לא יתקלקל - לא יהיו בעיות גם במהלך השנתיים לאחר מכן? מישהו יודע כמה עולה הארכת תקופת האחריות במעבדה?

תודה רבה!
 

tutim

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לך,
במחינת אחריות, אני לא הייתי סומך על המזל כי כולם יודעים שהיום במוצרי חשמל צריך הרבה מזל.

מוצרים חדשים נוטים יותר להתקלקל, ותתאר לך שקנית מסך עם אחריות לשנה, ובמשך שנה היא עבדה מצויין
והכל טוב ויפה.., אבל עברו שבועיים מהשנה של האחריות.. ובום! והמסך התקלקל!!! אתה תצטער על זה שלא קנית עם אחריות מורחבת.

לי אישית יש מסך של סוני ובכוונה לקחתי אחריות של ישפאר קצת יותר יקר אבל אחריות זאת אחריות יש לך אבא ואמא כמו שאומרים.
ולכן גם עדיף יבואן רשמי שאתה באמת יודע שהוא מייבא את המסכים האלה. אני אישית יודע שיש אחד שמביא את כל סוגי המסכים וקוראים לו י.שלום האמת?? בחיים אני לא אתקרב אליו. מעדיף להשקיע יותר כסף או לא לקנות בכלל מאשר אצלו.

בכל מקרה, זה השיקול בסופו של דבר רק שלך.
ואם אתה רוצה לדעת אז ח.י זה היבואן הרשמי של LG.

בהצלחה
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
נראה לי שאתה אכן מדבר על מוצרים שמגיעים ע"י יבואנים שונים.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור