שאלה בקשר לחיבורים


galbez

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

ראשית כל, אני שמח להודיע שבאיחור ניכר הרכבנו מערכת (כמעט) מושלמת עבורנו של קולנוע ביתי: 42C3500, זוג רמקולים שקועים POLKAUDIO RC65I, ורסיבר ימאהה 361. אנחנו לקראת שלבי סיום של ההרכבה - למעשה, שלב החיבורים.

ברשותינו ממיר דיגיטלי של HOT, והחיבורים הנמצאים בו הם קומפוזיט ו-SCART בלבד. לצערנו, אין SCART לא ברסיבר ולא בטלוויזיה, אבל ברשותינו מחבר סקארט-קומפוזיט, וברצוננו להשתמש בו כך: האם ניתן לחבר מחבר זה לממיר ביציאת הסקארט, אך במקום קומפוזיט, לחבר לשלושת יציאות ה-RCA שבמחבר כבלים מסוג קומפוננט, ולהשתמש באחת מיציאות האודיו (אדום-לבן) הנפרדות שבממיר בשביל האודיו? את כל הכבלים הללו אנחנו מעוניינים לחבר לרסיבר, והוא יחובר לטלוויזיה. האם מה שתיארתי אפשרי?

מדובר אגב, בממיר תוצרת ADB. יש לו מאחורה 2 יציאות RCA קומפוזיט (אחת ל-TV ואחת ל-VCR ע"פ מה שכתוב שם), ו-2 יציאות סקארט. אם אפשר בוריאציה כזאת או אחרת לחבר את הממיר לרסיבר בקומפוננט, או אם אנחנו צריכים להחליף ממיר, נשמח אם תגידו לנו.

תודה רבה מראש.
 

נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אי אפשר להוציא מהממיר אות קומפוננט.
אפשר לרכוש כבל סקארט ל- S-VIDEO, במקרה שלך אתה יכול לחבר את כבל הסקארט-קומפוזיט אל כניסת הקומפוזיט במסך או ברסיבר, אמורות להיות בצידה גם שתי כניסות אודיו (אדום+לבן) אליהן תחבר את הכבל.
 

galbez

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
0
תודה!
אבל הבעיה שברסיבר אין כניסת Svideo, אבל במחבר סקארט-קומפוזיט (זה לא כבל, זה פשוט פלאג קטן שהופך את יציאת הסקארט ליציאת קומפוזיט) דווקא יש יציאת Svideo.

ואין שום דרך שהממיר, או כל ממיר אחר של HOT (זה רק דורש שנתקשר אליהם ונבקש להחליף) יכול להוציא אות קומפוננט? אם לא, מהו אם כך סוג החיבור המומלץ של הממיר לרסיבר (אני מזכיר, לרסיבר יש כניסות קומפוננט/קומפוזיט בלבד, לא Svideo ולא סקארט. כנ"ל לגבי היציאות שלו)?

תודה רבה.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
כתבנו על כך מדריך מפורט: איך לחבר ממיר כבלים או יס
 

galbez

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
0
תודה רבה!

האם אתה ממליץ לחבר את הממיר ישירות לטלוויזיה ע"י סקארט-svideo במקום לחבר אותו לרסיבר ע"י סקארט-קומפוזיט ואת הרסיבר לטלוויזיה?

בעצם, האם ניתן לחבר את הממיר בסקארט-קומפוזיט לרסיבר ואת הרסיבר בקומפוננט לטלוויזיה (האם שילוב כניסות-יציאות כזה בדגם זה של רסיבר יכול להצליח?) ?

ועוד שאלה: האם מומלץ לחבר גם את הרמקול של הטלוויזיה לרסיבר? האם זה יכול לשפר את איכות הסאונד בצפיה בטלוויזיה?

שוב, תודה רבה ליאור, אתה עוזר לנו מאוד.
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור