לדעתי הפרואק לא כזה, ה - NEAT לא כזה, ואני גם לא בטוח לגבי ספנדור והרברט'.
דבר אחד הוא "לוותר" על תיבה אינרטית (מטעמי תקציב או משקל) , לעשות תיבה קלה יחסית שמוסיפה גוון מסוים לצליל, אבל לתכנן אותה כדי למנוע רזוננסים בתחום תדר מסוים.
גישה אחרת לגמרי היא לבנות תיבה שמתערבת במוזיקה, לא כדי למנוע רזוננסים אלא כדי להוסיף תדרים לצליל.
אגב, גישה נוספת היא לשים יחידה פסיבית (ללא מגנט, ולא מחוברת לקרוס). זו בעצם תיבה מנגנת, אבל היא עושה את זה בצורה אחרת לגמרי מאשר פאנל עץ רועד מכיון שניתן לשלוט הרבה יותר בקלות על תדר התנועה של הממברנה וכך על האינטגרציה שלה עם המוזיקה.
דבר אחד הוא "לוותר" על תיבה אינרטית (מטעמי תקציב או משקל) , לעשות תיבה קלה יחסית שמוסיפה גוון מסוים לצליל, אבל לתכנן אותה כדי למנוע רזוננסים בתחום תדר מסוים.
גישה אחרת לגמרי היא לבנות תיבה שמתערבת במוזיקה, לא כדי למנוע רזוננסים אלא כדי להוסיף תדרים לצליל.
אגב, גישה נוספת היא לשים יחידה פסיבית (ללא מגנט, ולא מחוברת לקרוס). זו בעצם תיבה מנגנת, אבל היא עושה את זה בצורה אחרת לגמרי מאשר פאנל עץ רועד מכיון שניתן לשלוט הרבה יותר בקלות על תדר התנועה של הממברנה וכך על האינטגרציה שלה עם המוזיקה.
נערך לאחרונה ב: