רמקולים ספינת הדגל של FYNE AUDIO F1.12 מתצוגה!!!


musicstorepro

עוסק בתחום
הודעות
108
מעורבות
32
נקודות
28
רמקולים ספינת הדגל של FYNE AUDIO F1.12 מתצוגה!!!

נא להכיר – FYNE AUDIO F1.12

ה-רמקול FYNE AUDIO F1.12 הוא הדגם השני בסדרת ההיי-אנד FYNE AUDIO F1. הרמקול קובע רף חדש בעיצוב הייחודי וברשימת התכונות החדשניות שהוא מפגין. החל במעמד במשקל 20 ק”ג ועד גימור האגוז המחוספס בחזית ובחלק העליון של התיבה, כל אלמנט של הרמקול נבחר בקפדנות כדי להבטיח ביצועי שמע מהממים בלי להתפשר על האסתטיקה האטרקטיבית המעודנת.

הסדרה FYNE AUDIO F1 יוצאת לדרך בגימור אגוז מבריק יוקרתי בחיפוי הלוח הקדמי ובחלק העליון של הרמקול. הלביד הדחוס מעץ ליבנה (Birch ply) יחד עם צלעות החיזוק הפנימיות המסיביות יוצרים מבנה קשיח במיוחד המונע את אפקט ה-Colouration.

משטח אלומיניום מעוצב וכבד מספק יציבות מוחלטת לטובת בס מדויק ופירוט גבוה של הצליל וגם מסייע לפיזור אחיד של אנרגיית הפתח (פורט) ברחבי החדר. עוקצים (‘ספייקים’) חזקים במיוחד עם אפשרות כוונון מלמעלה מאפשרים לפלס את הרמקול באופן מדויק, וכיסויי אלומיניום מיוחדים להגנה על רצפות מחופות עץ.



יחידת מקור נקודתי ISOFLARE

יחידת ה-IsoFlareTM‎ בגודל 12 אינץ’ (305 מ”מ) היא מערכת מקור נקודתי מבית FYNE AUDIO הכוללת דרייבר בס / מידריינג’ בעלי מרכז משותף, המלווה ביחידה לתחום התדרים הגבוהים. אנרגיית הצליל מפוזרת בצורה אחידה בכיווניות קבועה לפי ההתרחבות של קונוס הדרייבר, והתוצאה – תמונת סטריאו מדויקת ללא פשרות. הצליל יוצא מנקודה יחידה ולכן חזית הגל מתפשטת בצורה כדורית לחלוטין. הדבר מבטיח שמירה מדויקת על המבנה ההרמוני של צלילים בעלי אופי מורכב ומסייע לשחזר את שדה הצליל האקוסטי טבעי. הודות לאינטגרציה האנרגטית הכוללת בנקודת פיצול התדרים, למיקום בחדר יש השפעה מופחתת על ביצועי הרמקול.

יחידת התדרים הגבוהים מפגינה דיאפרגמת HF קשיחה במיוחד מטיטניום בגודל 3 אינץ’ לביצועים חלקים וצליל טבעי, וכן מגנט נאודימיום מסיבי המשלב תא אחורי עם פתח המיועד להרחקת התהודה של תדרים נמוכים אל מתחת לאזור פיצול התדרים. סידור זה מאפשר נקודת פיצול תדרים נמוכה במיוחד של 750 הרץ, יתרון משמעותי בשחזור קולות שירה.

סליל קול עתיר הספק מתיל אלומיניום בעל חתך מרובע (Edgewound) המלופף על גליל Kapton מצורף לטבעת Shorting מנחושת להפחתת עיוותים. מוליך הגלים הטבעתי מפגין קצב התפשטות ועיצוב גיאומטרי שעברו אופטימיזציה באמצעות מחשב, כדי לספק עקומת היענות שטוחה ולמנוע החזרים פנימיים לא רצויים.

בחלק המטפל בתדרים הנמוכים, קונוס נייר מרובה סיבים מפיק תדרי ביניים טבעיים והתנהגות מעבר (Transient behaviour) נטולת הפרעות. טבעת הדיאפגרמה סופגת ביעילות את אנרגיית הצליל של הקונוס ללא ‘מריחה’. מערכת ה-LF כוללת מגנט פריט עם סליל קול מלבני מנחושת מלופף על נושא אלומיניום המסייע לפיזור חום. היחידה השלמה מורכבת במסגרת אלומיניום יציקה המונעת רעידות לא רצויות ומשודכת למערך צלעות חיזוק באמצעות שרף משכך תואם.


מערכת פיזור צליל BASSTRAX TRACTRIX


ה-FYNE AUDIO F1.12 מפגין מערכת פיזור צליל תחתית עם Reflex loading בשני תאים. טכניקת ה-Loading מרחיבה את תדר הכוונון לצורך הפחתת מהלך הקונוס (Cone excursion) ובולמת את הגלים העומדים שנוצרים על ידי הפתח (פורט) הפנימי.

מתחת לפתח היציאה בבסיס הרמקול, מפזר הצליל BassTrax ™ Tractrix (פטנט בהמתנה לאישור) ממיר את אנרגיית הגל המישורית לחזית גל כדורית המתפשטת ב-360 מעלות ומפזר אותה באופן אחיד ברחבי החדר. סידור זה מקטין את השפעת המיקום בחדר על ביצועי הרמקול.

מערך ה-Tractrix יושם בהצלחה ברמקולי שופר של Voight בשנות ה-20 למאה הקודמת, אך יישומו במפזר צליל מסוג זה מהווה חידוש של ממש. ידוע כי BassTrax ™ Tractrix שומר על זווית של 90 מעלות בכל הצטלבות של חזית הגל, דבר המונע החזרות בלתי רצויות.



קרוסאובר (מפלג תדרים)

הקרוסאובר של ה-FYNE AUDIO F1.12 מבוסס על רכיבים איכותיים ומדויקים ביותר, כולל משרני LF בעלי אובדן ליבה נמוך, נגדי שכבה עבה נטולי השראות וקבלי פוליפרופילן HF איכותיים ביותר מתוצרת Claritycap. התכנון נעשה בעזרת מחשב והותאם סופית במבחני האזנה ביקורתיים. מגעי חיבור כפולים מצופי זהב של WBT Nextgen ™‎ וחיווט פנימי של Neotech ™‎ בטכנולוגיית PC-OCC מבטיחים העברת סיגנל שקופה לחלוטין.

כל קרוסאובר של רמקול מסדרה FYNE AUDIO F1 עובר טיפול קריוגני עמוק (Deep Cryogenically Treated). תהליך ההקפאה המהירה וההפשרה האיטית משחרר את המאמצים הזעירים בתוך הרכיבים, החיווט וחיבורי ההלחמה, מגדיל למקסימום את העברת האות והתוצאה – שקיפות צליל גבוהה במיוחד.

הקרוסאובר מחובר באופן קשיח ללוח סיבית כדי להפחית רעידות, ומגעי הארקה מונעים מיסוך של פרטים הצליל העדינים על ידי הפרעות של גלי רדיו. בקרי תדרים גבוהים ונוכחות המאפשרים להתאים את אופי הצליל לפי העדפה אישית.

לפרטים ניתן להתקשר למספר טלפון: 09-9555-686

Fyne_Audio_F1-12.jpg
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור