רמה ירודה בשרות של YES


carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
בעבר (זה נראה כל כך מזמן) בחרתי להתחבר ל YES והשרות שלהם היה פשוט מוצלח ויוצא דופן לטובה בנוף בארץ.

לאחרונה היה לי בעיה ב YES MAX המודם שלו עשה לי בעיות בקו טלפון - טכנאי של יש בביקור אמר שיש צורך להחילף את המכשיר - היות וזה אומר הפסד כל ההקלטות שלי היות וכך החלטתי לחיות ללא המודם (לא היה לי הרבה שימוש בו בכל אופן)

לאחר תקופת זמן היו לי בעיות של הקלטה ב YES MAX של תמונה ללא קול לפעמים - הנציגה של YES הסבירה לי שביקור טכנאי יעלה לי תשלום היות והביקור הקודם של טכנאי המכשיר לא הוחלף.
מה ????????????????? :כועס:
הסברתי לה שהתקלה הינה שונה ואין הגיון במה שהיא אומרת ודרשתי שיחה עם אחראי (הייתי חייב לדרוש - אחרת לא הייתי מקבל). האחראי אמר לי לאחר בידיקה של הנושא שהיות ותקלה שונה אני לא צריך לשלם לטכנאי. בסופו של דבר כיבוי והדלקה של ה YES MAX פתרה את הבעיה ללא טכנאי כלל.

היום ניסיתי להקליט את המשחק הנצחון של בוסטון בזמן שאני מקליט גם סדרה - קיבלתי הודעה שיש כפילות הקלטה (כלומר יותר שני הקלטות בו זמנית), לא היה צריך להיות מצב כזה, אבל משום מה YES MAX החליט להקליט פרקים בסדרה שבחרתי להקליט גם בערוץ של HD ובכלל אין לי HD.

בשיחה ל YES הנציגה אמרה לי שהפתרון הטוב ביותר הוא ל RESET את המכשיר ולמחוק את כל הקלטות שיש לי בו. מה ?????????????? :כועס:

אמרתי לה שלא מקובל עלי להפסיד את כל ההקלטות שלי ושחבל שגרסת התוכנה של ה YES MAX עושה לי צרות. התגובה שלה היתה שהכל בסדר ב YES MAX ושהיא נתנה לי פתרון טוב.

תוך כדי שיחה איתה בדקתי את התוכניות המוזמנות וראיתי הזמנה של מספר פרקים בסדרה בערוץ 501 ( HD), ערוץ שאין לי, מחיקה של ההזמנה הזו פתרה לי את הבעיה - אבל יש לי עדיין בעיה בתוכנה של YES MAX.

הסברתי לנציגת השרות שחבל שהרושם שלי מהשיחה איתה זה שלדעתה אין בעיה ב YES MAX ואני צריך למחוק את כל הקלטות שלי - כאשר יש פתרון שלא מצריך אותי למחוק את הקלטות שלי.

במצב זה השיחה ממש נהפכה להיות לא במקום שהיא ממשיכה להגיד שהיא נתנה לי פתרון והמשיכה להצדיק את עצמה - כבר לא יכולתי להמשיך ופשוט אמרתי לה שמספיק לי לשמוע את ההסברים שלה וחבל שרמת השרות של YES כבר לא ברמה שהייתי רגיל מהם.

לידעתך. (N)
 

gal75

חבר משקיען
הודעות
551
מעורבות
0
נקודות
16
ל yes יש שרות מעולה, תמיד היה להם.
אני מסכים עם חלק ממה שאתה אומר, עד לעובדה שאינך מוכן להרפות מהממיר התקול
או מההקלטות שגורמות לו לתקלה.
נכון, זה ויתור מטורף למעשה לותר על כל ההקלטות (קח יום חופש ותספיק לראות את כולן)
אבל זה כנראה הכרחי לפתרון הבעיה.
מאחר ואתה לא מותר עליהן, אתה לא ממש מאפשר להם לפתור לך את הבעיה.. לא? :מבולבל:
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
גל, בנושא זה אתה צודק - אבל אתה מפספס את הנקודה נכון ל YES היה שרות מעולה וכבר קשה לי להגיד שהיום נציגי השרות נתונים שרות באותה הרמה שלפני שנה.

הטענות שיש לי מול YES הן לא טכנאיות הם של נציגים שלא חשוב להם לתת שרות טוב.
לחברה כבר פחות חשוב להם לתת שרות טוב, כמו לפני שנה ולכן נציגי השרות נותנים שרות פחות טוב ועל כך חבל.
 

skyhawlk

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי הרושם שחברת יס עשתה החלטה אסטרטגית לצמצם את כמות המנויים הרגילים על ידי הורדת רמת השירות והתמיכה (וגביית כסף על כל ביקור טכנאי ללא קשר למהות התקלה) ולשמר את מנויי ה"פרימיום" והHD שלהם.

עוד הוכחה לכך היא ירידה משמעותית באיכות שידור הSD שלהם בחודשיים האחרונים (שכמובן הם מכחישים בתוקף).
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
יש לי הרושם שחברת יס עשתה החלטה אסטרטגית לצמצם את כמות המנויים הרגילים על ידי הורדת רמת השירות והתמיכה (וגביית כסף על כל ביקור טכנאי ללא קשר למהות התקלה) ולשמר את מנויי ה"פרימיום" והHD שלהם.

עוד הוכחה לכך היא ירידה משמעותית באיכות שידור הSD שלהם בחודשיים האחרונים (שכמובן הם מכחישים בתוקף).

אני לא יודע על מה אתה מדבר - אשמח אם תוכל לפרט, היות והיום היה אצלי טכנאי ללא גביית כסף כלל :מבולבל:
דרך אגב הוא גילה בעיה באיכות האות שמגיע אלי לדירה ותיקן משהוא בקופסת החיבורים בכנסיה לדירה - הוא אומר שהבעיה שהיתה לי לא צריכה לחזור כעת (דרך אגב לדעתו ה YES MAX שלי תקין פרט לנושא המודם שזו בעיה שאני יכול לחיות איתה - אני לא מזמין סרטים :) )
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור