- הודעות
- 14,184
- מעורבות
- 1,629
- נקודות
- 113
בעבר (זה נראה כל כך מזמן) בחרתי להתחבר ל YES והשרות שלהם היה פשוט מוצלח ויוצא דופן לטובה בנוף בארץ.
לאחרונה היה לי בעיה ב YES MAX המודם שלו עשה לי בעיות בקו טלפון - טכנאי של יש בביקור אמר שיש צורך להחילף את המכשיר - היות וזה אומר הפסד כל ההקלטות שלי היות וכך החלטתי לחיות ללא המודם (לא היה לי הרבה שימוש בו בכל אופן)
לאחר תקופת זמן היו לי בעיות של הקלטה ב YES MAX של תמונה ללא קול לפעמים - הנציגה של YES הסבירה לי שביקור טכנאי יעלה לי תשלום היות והביקור הקודם של טכנאי המכשיר לא הוחלף.
מה ????????????????? :כועס:
הסברתי לה שהתקלה הינה שונה ואין הגיון במה שהיא אומרת ודרשתי שיחה עם אחראי (הייתי חייב לדרוש - אחרת לא הייתי מקבל). האחראי אמר לי לאחר בידיקה של הנושא שהיות ותקלה שונה אני לא צריך לשלם לטכנאי. בסופו של דבר כיבוי והדלקה של ה YES MAX פתרה את הבעיה ללא טכנאי כלל.
היום ניסיתי להקליט את המשחק הנצחון של בוסטון בזמן שאני מקליט גם סדרה - קיבלתי הודעה שיש כפילות הקלטה (כלומר יותר שני הקלטות בו זמנית), לא היה צריך להיות מצב כזה, אבל משום מה YES MAX החליט להקליט פרקים בסדרה שבחרתי להקליט גם בערוץ של HD ובכלל אין לי HD.
בשיחה ל YES הנציגה אמרה לי שהפתרון הטוב ביותר הוא ל RESET את המכשיר ולמחוק את כל הקלטות שיש לי בו. מה ?????????????? :כועס:
אמרתי לה שלא מקובל עלי להפסיד את כל ההקלטות שלי ושחבל שגרסת התוכנה של ה YES MAX עושה לי צרות. התגובה שלה היתה שהכל בסדר ב YES MAX ושהיא נתנה לי פתרון טוב.
תוך כדי שיחה איתה בדקתי את התוכניות המוזמנות וראיתי הזמנה של מספר פרקים בסדרה בערוץ 501 ( HD), ערוץ שאין לי, מחיקה של ההזמנה הזו פתרה לי את הבעיה - אבל יש לי עדיין בעיה בתוכנה של YES MAX.
הסברתי לנציגת השרות שחבל שהרושם שלי מהשיחה איתה זה שלדעתה אין בעיה ב YES MAX ואני צריך למחוק את כל הקלטות שלי - כאשר יש פתרון שלא מצריך אותי למחוק את הקלטות שלי.
במצב זה השיחה ממש נהפכה להיות לא במקום שהיא ממשיכה להגיד שהיא נתנה לי פתרון והמשיכה להצדיק את עצמה - כבר לא יכולתי להמשיך ופשוט אמרתי לה שמספיק לי לשמוע את ההסברים שלה וחבל שרמת השרות של YES כבר לא ברמה שהייתי רגיל מהם.
לידעתך. (N)
לאחרונה היה לי בעיה ב YES MAX המודם שלו עשה לי בעיות בקו טלפון - טכנאי של יש בביקור אמר שיש צורך להחילף את המכשיר - היות וזה אומר הפסד כל ההקלטות שלי היות וכך החלטתי לחיות ללא המודם (לא היה לי הרבה שימוש בו בכל אופן)
לאחר תקופת זמן היו לי בעיות של הקלטה ב YES MAX של תמונה ללא קול לפעמים - הנציגה של YES הסבירה לי שביקור טכנאי יעלה לי תשלום היות והביקור הקודם של טכנאי המכשיר לא הוחלף.
מה ????????????????? :כועס:
הסברתי לה שהתקלה הינה שונה ואין הגיון במה שהיא אומרת ודרשתי שיחה עם אחראי (הייתי חייב לדרוש - אחרת לא הייתי מקבל). האחראי אמר לי לאחר בידיקה של הנושא שהיות ותקלה שונה אני לא צריך לשלם לטכנאי. בסופו של דבר כיבוי והדלקה של ה YES MAX פתרה את הבעיה ללא טכנאי כלל.
היום ניסיתי להקליט את המשחק הנצחון של בוסטון בזמן שאני מקליט גם סדרה - קיבלתי הודעה שיש כפילות הקלטה (כלומר יותר שני הקלטות בו זמנית), לא היה צריך להיות מצב כזה, אבל משום מה YES MAX החליט להקליט פרקים בסדרה שבחרתי להקליט גם בערוץ של HD ובכלל אין לי HD.
בשיחה ל YES הנציגה אמרה לי שהפתרון הטוב ביותר הוא ל RESET את המכשיר ולמחוק את כל הקלטות שיש לי בו. מה ?????????????? :כועס:
אמרתי לה שלא מקובל עלי להפסיד את כל ההקלטות שלי ושחבל שגרסת התוכנה של ה YES MAX עושה לי צרות. התגובה שלה היתה שהכל בסדר ב YES MAX ושהיא נתנה לי פתרון טוב.
תוך כדי שיחה איתה בדקתי את התוכניות המוזמנות וראיתי הזמנה של מספר פרקים בסדרה בערוץ 501 ( HD), ערוץ שאין לי, מחיקה של ההזמנה הזו פתרה לי את הבעיה - אבל יש לי עדיין בעיה בתוכנה של YES MAX.
הסברתי לנציגת השרות שחבל שהרושם שלי מהשיחה איתה זה שלדעתה אין בעיה ב YES MAX ואני צריך למחוק את כל הקלטות שלי - כאשר יש פתרון שלא מצריך אותי למחוק את הקלטות שלי.
במצב זה השיחה ממש נהפכה להיות לא במקום שהיא ממשיכה להגיד שהיא נתנה לי פתרון והמשיכה להצדיק את עצמה - כבר לא יכולתי להמשיך ופשוט אמרתי לה שמספיק לי לשמוע את ההסברים שלה וחבל שרמת השרות של YES כבר לא ברמה שהייתי רגיל מהם.
לידעתך. (N)