קניה באילת


shemon

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
ברצוני לקנות מצלמה באילת כידוע לכולנו ששם מוכרים מצלמות בלי מעם ולכן החלתתי לקנות ניקון d300s בתל אביב מיכרה אצל היבואן הדר 6200 .6200 - 17 % מעם 5200 יתקשרתי למספר חניות שעובדות עם הדר ולתדהמתי גיליתי שהמחיר נא בין 5600 ל5500 מישהוא יכול להסביר לי למה זה ?
 

avishap

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
קודם כל לפי החישוב שלך עצמך זה אמור להיות 5300 .אם מצאת ב5500 אז רק 200 הבדל.ומותר לחנות לדעתי לקחת רווח כפי שנראה לה ולא לך.אבל אולי יש הבדלים באחריות ,שרות,אביזרים.
הנקודה העיקרית היא שלא לוקחים ממך מע"מ.
 

shemon

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אין לי בעיה עם זה שהם ירויחו הענין הוא שאם הם מוכרים בלי מעם והם הולכים לפי לחוקים של הדר אז גם שהמחיר יהיה בהתאם ולא יורידו רק עשרה אחוז הם צריכם למכור את המוצר בהתאם למכירו בשוק של הדר פחות 17% הם צריכים להיות הוגנים כלפי הצרכן זה שהם רוצים להרויח הכל טוב ויפה אבל תסכים איתי שזה לא הוגן וגם 200 300 שקל זה כסף והאחריות היא אותה אחריות של הדר
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
לדעתי הרבה חנוית באילת מגלגלות את נושא חוסר המע"מ להגדיל רווחים.
אבל ניתן לרכוש ציוד ברשתות שם המחיר קבוע ובאילת אין מע"מ
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
שמעון שלום וברוך הבא.

א. נסה בבקשה לכתוב עם פסיקים ונקודות. אחרת זה בלתי אפשרי לקרוא את מה שאתה כותב ולהבין את מטרתך.

ב. היבואן עצמו לעולם ימכור במחיר גבוהה מהדילרים שלו. זאת ע"מ לשמור על יחסי עבודה הגיונייים מול הדילרים. אחרת לדילרים שלו (החניות שקונות ממנו ציוד) לא ימכרו.
ליבואן יש אפשרות למכור לך ולעשות הנחה מותאמת אם החלטת לקנות דרכו. בגדול יבואן שמוכר לדילרים לא אמור בעולם מתוקן למכור מעצמו בכלל.
ג.אני יכול לגמריי להבין למה חנות באילת תמכור במחיר בסיס גבוהה יותר, השינוע לאילת עולה הרבה יותר כסף. יש פחות קונים כי זו עיר קטנה.
ד.לא מתאים לך? אל תגיע לפורום להתלונן כי זה חסר טעם. לא הפקיעו פה מחיר אלא סה"כ עבדו לפי מחירון רשמי. אם לא מתאים לך פשוט אל תקנה אצלם. בעולם של היום החוכמה היא לא לקנות ולהתלונן, אלא לקנות אצל מישהו אחר.

אורי
 

shemon

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני לא מיתלונן אני מביע את עמדתי בנושא וחוץ מזה שמיחרי השינוע כבר גולמים בתוך המחיר + הרווח שהם לוקחים עבור המצלמה שהוא גם כך יקר לעומת ארהב . רוב המוצרים מיוצרים היום בסין ובתור יבואן אתה מזמין את המוצר במחיר מאוד מגוחך זה לא איזה סופר שיש מאות עובדים שהוא צריך לדהוג להם למשכורות בסך הכל אדם פרטי שקורא לעצמו הדר שתפס מונופול וזהוא הוא האדון ואם הוא עובד לפי הכללים אז מחירה של מצלמת ניקון תעלה פחות מעם בדיוק והחנות לא תנסה להרוויח עוד כמה שקלים עלינו אני לא מבין כל כך למה אתם מצדיקים אותם גם מחירי המצלמות היום ממש יקרים לעומת מדינות שכנות רק חבל שאותם יבואנים למינייהם מנצלים את העובדה שהם מונופולים לרע וחבל מאוד שכך אותה חנות שעובדת עם הדר ונותנת את אותה אחריות של הדר הכל בסדר עד שזה מגיע לכסף כאן הם צריכים לעלות את המחיר שגם כך הוא יקר ואתה אומר לי שאני מתלונן :כועס: רק במדינה שלנו בעלי העסקים למינייהם מנסים לדפוק אותנו הצרכנים וכל זה בשביל להרוויח עוד כמה גרושים על חשבוננו אני אומר שיהיה להם אך ורק לבריאות שלהם
 

תמי ליבנה

אוהב את התחום
הודעות
478
מעורבות
40
נקודות
28
במקרה קניתי שלשום באילת עדשה של ניקון ב3650 ש"ח, בארץ היא עולה בסביבות 4100 עם שלוש שנים אחריות של הדר
בארליך היא עולה 3760 עם אחריות שנה של ארליך.

ככה שזה מרגיש לי מאד הוגן.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
תמי תתחדשי -
אפשר לספר איפה קניתי? שתושבי הדרום יוכלו לדעת איפה לקנות :)
 

תמי ליבנה

אוהב את התחום
הודעות
478
מעורבות
40
נקודות
28
קניתי בקודק סנטר באילת - השירות היה אדיב ונעים.


טלפון:
08-6373502

  • פקס:
  • 08-6373502
  • כתובת:
  • התמרים מספר 2, אילת
מייל:

  • ש. פתיחה:
  • ראשון-חמישי: 9:00-14:00, 17:00-21:00. שישי: 9:00-13:00.

  • מידע נוסף:
  • בקניון האדום.
 

avishap

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
0
היבואן עצמו עומד בתחרות מול חברות מצלמות אחרות המיצרות מוצרים מקבילים .כמו כן היבואן עומד בתחרות מול יבוא מקביל וככול שהוא מעלה מחיר היבוא המקביל עולה בהתאם.וחוץ מכל אלו היבואן הרשמי צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים מהאחרים ורמת שרות גבוהה יותר.אני בטוח גם שככול שהמחיר עולה רבים יותר ימתינו ובנסיעתם לחו"ל ירכשו.
זה לא שאני מצדיק את המחירים.אני רק רוצה לאמר שזה רחוק מאד מהתמונה שאתה מתאר בו קיים מונופוליסט היכול להעלות מחירים כפי רצונו.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור