צריך סאב וופר חדש?


ניר

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

יש לי רסיבר Pionerr VSX D912 ויש לי איתו מספר בעיות. בגדול אני לא מבין גדול באודיו ולא מבדיל בין מערכת רמקולים שעולה 500 ש"ח לכזאת שעולה 5000 ש"ח. עד לא מזמן השתמשתי בריסבר פשוט של LG שאיתו הגיעו 5.1 רמקולים והייתי מאוד מרוצה.

חיברתי את אותם הרמקולים לריסבר של פיוניר וכולם פועלים מצוין פרט לסאב. הסאב הוא פסיבי (לא מקבל מתח חיצוני) ולפי המדריך הרסיבר שלי תומך בזה. מהשירות של פיוניר בארץ נמסר לי משהו בסגנון: "סאב פאסיבי? אין דבר כאלו היום? מי אמר לך שככה מחברים את זה לרסיבר? זה מה שכתוב במדריך? מה אני אגיד לך, לא שמעתי על אף אחד שחיבר את זה ככה ואני גם לא יכול לבדוק את זה. אחי - לך תפרגן לך רסיבר חדש". בלי לדבר על השירות של פיוניר - האם למישהו יש כאן נסיון עם חיבור סאב פסיבי לרסיבר של פיוניר? (הוא אמור לזהות אותו אוטומטי ופשוט לא מזהה אותו).

ואם אני באמת צריך לקנות סאב אקטיבי, האם יש משהו מומלץ? ראיתי שהבדלי המחירים בין סאב למערכת רמקולים שלמה כולל סאב הם לא גדולים מידי. יש המלצה למישהו שלא מחפש איכות פנומלית אלא פשוט רוצה לשמוע היטב סרטים שהוא רואה (מוריד והאינטרט ולוקח בדיוידי) ?

תודה.
 

אודי

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
0
נקודות
0
יש לך אפשרות לחבר את הסאב ישירות ליציאות הרמקולים?

כלומר - להוציא מהרסיבר L ו-R אל הסאב וממנו אל שני הרמקולים הקדמיים בהתאמה?

מנסיוני האישי אתה יכול להגדיר לרסיברים מסוימים שאין סאב אקטיבי ואז כל התדרים מופנים לרמקולים כולל הנמוכים שמופנים בדרך כלל ליציאת הסאב האקטיבי.

אני לא מכיר את המערכת הספציפית שלך אבל ככה זה מורכב אצלי - הרסיבר מוציא L ו-R אל הסאב הפאסיבי וממנו אל שני הרמקולים הקדמיים.

אם אני לא מובן תגיד ואנסה לפשט.

אודי
 

ניר

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
אני חושב שהבנתי

אני לא חושב שזה אפשרי.
ז"א, אם אני מבין נכון אתה מתכוון שהחיבור יהיה רסיבר->סאב->רמקולים. אין לי אפשרות כזאת כי אין לי שום יציאות מהסאב. כל מה שיש לי בסאב הם שני חוטים שאותם אני מחבר לרסיבר.

לפי המדריך הל הרסיבר שלי (זהירות, PDF) אפשר פשוט לחבר את הסאב הפסיבי כמו רמקול נוסף (אני מצרף תמונה של העמוד הרלוונטי) והרסיבר אמור לזהות את הסאב לבד (אני מנחש שזה נעשה לפי ההתנגדות שלו). אבל אצלי הסאב פשוט לא מזוהה.
 

תמונות מצורפות

  • passive-sub.JPG
    passive-sub.JPG
    KB 39.9 · צפיות: 445

אודי

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
0
נקודות
0
מתוך גיגול מהיר:

האם עשית את הדבר הבא:

Passive Subwoofer Option: The Surround Back channel's 110-watt amplifier can power one or two surround back speakers. However, if you are not connecting any Surround Back speakers, you can instead connect a single passive subwoofer to the SB channel output. Note: If you are connecting a subwoofer, you will need to select the Surround Back "subwoofer" setting before operating.​
 

ניר

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
לצערי הרב

כן...

אולי פספסתי משהו, אני אנסה שוב כשאהיה בבית, אבל עברתי על כל הקונפיגורציות שיש.

בעיה נוספת עם הרסיבר (שגיליתי רק אחרי שניסיתי לחבר אליו אודיו דיגיטלי גם בחיבור אופטי וגם בחיבור RCA) היא שהוא פשוט לא מזהה את הסיגנל הדיגיטלי, לא משנה מה. אני מתחיל לחשוד שהרסיבר באמת פגום, אפילו שמעולם לא שמעתי על מקרים כאלו סלקטיבים של בעיות.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור