פרוייקט ה DIY DVD DENON 3910

  • פותח הנושא daz
  • פורסם בתאריך

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
מדהים אין מילים (ורד)
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
אגב ראיתי באחד האתרים את SONY CD-XA50ES לקחו אותו בצורה המקורית כמו שיש לי -מקורי
החלויפו לו את כל הDAC קומפלט וספקי כח שופרו
לממירים BB PCM-56 J X 8 ארבעה לכל ערוץ
המוליטי ביט הישנים יש להם צליל יותר פתוח ועשיר מ1 BIT

גם לדנון 3910/3930 יש מוליטי ביט צליל אחר יותר פתוח עשיר
היה לי את 3910 - לפני 4 שנים ממש לסבלתי את הצליל שלו מפוזר ללא ממוקד בלי אופי
היה נחות בכמה דרגות מSONY DV-S9000ES שאותו אני מחזיק עד היום כטרנספורט מדהים .

אני מחזיק הנגנים היעודיים של DENON DCD-3520/DCD-3560/1650AR
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
אגב ראיתי באחד האתרים את SONY CD-XA50ES לקחו אותו בצורה המקורית כמו שיש לי -מקורי
החלויפו לו את כל הDAC קומפלט וספקי כח שופרו
לממירים BB PCM-56 J X 8 ארבעה לכל ערוץ
המוליטי ביט הישנים יש להם צליל יותר פתוח ועשיר מ1 BIT

גם לדנון 3910/3930 יש מוליטי ביט צליל אחר יותר פתוח עשיר
היה לי את 3910 - לפני 4 שנים ממש לסבלתי את הצליל שלו מפוזר ללא ממוקד בלי אופי
היה נחות בכמה דרגות מSONY DV-S9000ES שאותו אני מחזיק עד היום כטרנספורט מדהים .

אני מחזיק הנגנים היעודיים של DENON DCD-3520/DCD-3560/1650AR

בדנון 3910 כסטוק נשמע על הפנים זה הסיבה שהתחלתי בזמנו לעשות עליו פרוייקט
אני זוכר כשקניתי אותו יד שניה ואז השתמשתי בדנון 2900 לשמוע SACD הייתי מופתע עד כמה כסטוק ה 2900 היה הרבה הרבה יותר טוב מה 3910. ה 3910 היה נשמע דק חסר חיים בלי נפח
זה הסיבה שהתחלתי בזמנו את המסע שלי בלנסות לבנות את הכשיר הכי טוב שאני אוכל לתכנן.
הפרוייקט הראשון שלי היה על ה 3910.
ואז עשיתי פרוייקט על ה דנון 2900.
וגם עשיתי פרוייקט של על המגבר ארקם FMJ32 שהתקלקל לי אז עשיתי עליו פרוייקט מקיף של שיפוץ ובניה מחדש שלו שלקח לי כמה חודשים בניתי אתו גם מחדש וזה לא היה קל כי יש בו המון רכיבי SMD.
"לנושא הדנונים"
מבכשירים שאני בניתי כל הDAC והספק כוח נבנה מחדש
תיכננתי רגולטורים לכל מתח ועוד המון מהון דברים.
אז אני יכול להבטיח לך שהנגנים שלך לא מהווים ממש תחרות בשבילו.
כבר עשיתי השוואה עם נגנים כגון קרל .
ARCAM שלי( CD 192 (FMJ23 שבזמנו עלה לי 12 אלף שח -וכיום כמו שרואים בהרבה סרטונים שלי יושב בצד ולא מחובר למערכת -ואני לא מוכר אותו רק בגלל ששילמתי עליו הרבה בעבר . (אבל נגן CD מעולה )
וגם נגני ה SACD של סוני.
והמכשירים שבניתי אם אני אומר בשפת עם.
המכשיר שלי פתח להם את התחת.
ושוב המכשירים שאני בונה הם רק לשימוש אישי אז לא לשאול כמו ששולחים לי כל פעם הודעות אם אני עושה פרוייקטים בתשלום.
אני עושה את הפרוייקטים שלי לצרכים האישיים שלי ולניסיון בתכנון מעגלים.
פרוייקט הבא שלי שאני כנראה אתחיל כאשר השיג את הטרנזיסטורים זה לבנות מגבר קלאס A של נלסון
מבוסס על טרנזטורי SIT
2SK180
(מגבר בסגנון המגברים ה V-FET משנות ה 70 של סוני ו ימאהה מהסדרות B2)
( נגד R3 למי שסקרן למה הערך שלו 23 אום זה מנורה 300 וואט כמו ששמים להאיר חנות)
000.JPG

 

תמונות מצורפות

  • 000.JPG
    000.JPG
    KB 35 · צפיות: 646
נערך לאחרונה ב:

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
בדנון 3910 כסטוק נשמע על הפנים זה הסיבה שהתחלתי בזמנו לעשות עליו פרוייקט
אני זוכר כשקניתי אותו יד שניה ואז השתמשתי בדנון 2900 לשמוע SACD הייתי מופתע עד כמה כסטוק ה 2900 היה הרבה הרבה יותר טוב מה 3910. ה 3910 היה נשמע דק חסר חיים בלי נפח
זה הסיבה שהתחלתי בזמנו את המסע שלי בלנסות לבנות את הכשיר הכי טוב שאני אוכל לתכנן.
הפרוייקט הראשון שלי היה על ה 3910.
ואז עשיתי פרוייקט על ה דנון 2900.
וגם עשיתי פרוייקט של על המגבר ארקם FMJ32 שהתקלקל לי אז עשיתי עליו פרוייקט מקיף של שיפוץ ובניה מחדש שלו שלקח לי כמה חודשים בניתי אתו גם מחדש וזה לא היה קל כי יש בו המון רכיבי SMD.
"לנושא הדנונים"
מבכשירים שאני בניתי כל הDAC והספק כוח נבנה מחדש
תיכננתי רגולטורים לכל מתח ועוד המון מהון דברים.
אז אני יכול להבטיח לך שהנגנים שלך לא מהווים ממש תחרות בשבילו.
כבר עשיתי השוואה עם נגנים כגון קרל .
ARCAM שלי( CD 192 (FMJ23 שבזמנו עלה לי 12 אלף שח -וכיום כמו שרואים בהרבה סרטונים שלי יושב בצד ולא מחובר למערכת -ואני לא מוכר אותו רק בגלל ששילמתי עליו הרבה בעבר . (אבל נגן CD מעולה )
וגם נגני ה SACD של סוני.
והמכשירים שבניתי אם אני אומר בשפת עם.
המכשיר שלי פתח להם את התחת.
ושוב המכשירים שאני בונה הם רק לשימוש אישי אז לא לשאול כמו ששולחים לי כל פעם הודעות אם אני עושה פרוייקטים בתשלום.
אני עושה את הפרוייקטים שלי לצרכים האישיים שלי ולניסיון בתכנון מעגלים.
פרוייקט הבא שלי שאני כנראה אתחיל כאשר השיג את הטרנזיסטורים זה לבנות מגבר קלאס A של נלסון
מבוסס על טרנזטורי SIT
2SK180
(מגבר בסגנון המגברים ה V-FET משנות ה 70 של סוני ו ימאהה מהסדרות B2)
( נגד R3 למי שסקרן למה הערך שלו 23 אום זה מנורה 300 וואט כמו ששמים להאיר חנות)
צפה בקובץ המצורף 26915

ברור ישמע מדהים ויתכן ועובר כל מה שאני מכיר ,אחרי כל כך הרבה עבודה שהשקעת -כל הכבוד
וישמע פי מליון מהסטוק - 3910 באמת צליל זוועה שלו אפילו חבר שלי אמר אותו הדבר מיד איך שקיבל אותו
היתרון שלו קרא הרבה פורמטים ובזה הסתיים הסיפור צליל ותמונה גם נופלים מ9000ES בהכל

נגני דנון הוותיקים -{אוהב איך הם נשמעים כל אחד והסאונד שלו }
וברור אין מה להשוות למה שבנית - ועל כך אפילו שלא שמעתי ראש בראש - אני רק מתאר לעצמי איך נשמע עכשו 3910 הוא כמובן רק במספר מודל וכל השאר -סופר טופ קלאס .
אולם איכות הבניה והשקעה שנעשתה אז ב-3910 לא חולק עם הוותיקים בכלום באיכות הבניה ,בנוי בינוני למדי
כן עשו שימוש 3910 בבורדים נפרדים לאודיו וזה יפה -רק אתה שיפרת אותו עוד-תוסיף אולי גם שיפור משמעותי לטרנספורט עי בידוד טוב יותר ?
גם הטרנספורטים של הישנים יותר איכותיים יותר כמובן רק קוראים CD-CD-R
שני טרנספורמטורים גדולים ובניה מסיבית של 17/19קג הקטן בניהם שוקל 12.9
מסידרה שלך היה
5910 מפלצת בדוק מעל שלך הוא גם סופר בניה כמו הקלאסיים של דנון 19 קג
לעניין האלקטרוניקה סביב DAC
ככלל לא משנה הדאק שיהיה הכי טוב בעולם השאלה מה בונים מסביבו עד סאונד יוצא מיצאות RCA
למשל ביטול פילטרים וביטול OSF לפני הדאקים כמו שאת העשית וביטול הפילטרים GIC
ואתה אומר כי נשמע פצצה עם רזולוציה גבהה - זו גישה שהרבה ממאמצים היום - אז למה הכניסו אותם מהתחלה משרשרת ????- ואם הורדת אותם ושמעת כי טוב - מעולה -אז מהתחלה כבר יכלו לתת לנו צליל טוב ? כנראה .
אתן לך דוגמא
היה לי סוני SCD-1 {מכשיר שממליץ לך לקנות ולהפוך אותו למה שעשית בדנון }
ושהגיע אלי מכשיר XA50ES פשוט שנתיים לפניו בלבד
בCD הסאונד הXA50ES בצורת הסטוק - היה טוב בכל המובנים מSCD-1 סטוק .

ומה מסתבר כי אחרי הדקים של XA50ES יש פילטר בדרגה 3 LF לעומת דרגה 7LF בSCD-1
גם מקריאה וגם ממבט על תוכנית של שני מכשירים הבנתי כי עוד מגבר שרת אחד בדרך
כנראה עשה את ההבדל למרות הנכון הם שונים סכמה אבל דומים מאד בכל הציפים
ממקור היוצא מהיחידה אופטית .זהים בהכל כמעט למרות הבניה אקסטרה יוקרתית שלו
המכשיר הפשוט יותר שעלה רבע ממנו נשמע הרבה יותר עשיר
OP2604 OP2132 בסוני הפשוט יותר
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
ברור ישמע מדהים ויתכן ועובר כל מה שאני מכיר ,אחרי כל כך הרבה עבודה שהשקעת -כל הכבוד
וישמע פי מליון מהסטוק - 3910 באמת צליל זוועה שלו אפילו חבר שלי אמר אותו הדבר מיד איך שקיבל אותו
היתרון שלו קרא הרבה פורמטים ובזה הסתיים הסיפור צליל ותמונה גם נופלים מ9000ES בהכל

נגני דנון הוותיקים -{אוהב איך הם נשמעים כל אחד והסאונד שלו }
וברור אין מה להשוות למה שבנית - ועל כך אפילו שלא שמעתי ראש בראש - אני רק מתאר לעצמי איך נשמע עכשו 3910 הוא כמובן רק במספר מודל וכל השאר -סופר טופ קלאס .
אולם איכות הבניה והשקעה שנעשתה אז ב-3910 לא חולק עם הוותיקים בכלום באיכות הבניה ,בנוי בינוני למדי
כן עשו שימוש 3910 בבורדים נפרדים לאודיו וזה יפה -רק אתה שיפרת אותו עוד-תוסיף אולי גם שיפור משמעותי לטרנספורט עי בידוד טוב יותר ?
גם הטרנספורטים של הישנים יותר איכותיים יותר כמובן רק קוראים CD-CD-R
שני טרנספורמטורים גדולים ובניה מסיבית של 17/19קג הקטן בניהם שוקל 12.9
מסידרה שלך היה
5910 מפלצת בדוק מעל שלך הוא גם סופר בניה כמו הקלאסיים של דנון 19 קג
לעניין האלקטרוניקה סביב DAC
ככלל לא משנה הדאק שיהיה הכי טוב בעולם השאלה מה בונים מסביבו עד סאונד יוצא מיצאות RCA
למשל ביטול פילטרים וביטול OSF לפני הדאקים כמו שאת העשית וביטול הפילטרים GIC
ואתה אומר כי נשמע פצצה עם רזולוציה גבהה - זו גישה שהרבה ממאמצים היום - אז למה הכניסו אותם מהתחלה משרשרת ????- ואם הורדת אותם ושמעת כי טוב - מעולה -אז מהתחלה כבר יכלו לתת לנו צליל טוב ? כנראה .
אתן לך דוגמא
היה לי סוני SCD-1 {מכשיר שממליץ לך לקנות ולהפוך אותו למה שעשית בדנון }
ושהגיע אלי מכשיר XA50ES פשוט שנתיים לפניו בלבד
בCD הסאונד הXA50ES בצורת הסטוק - היה טוב בכל המובנים מSCD-1 סטוק .

ומה מסתבר כי אחרי הדקים של XA50ES יש פילטר בדרגה 3 LF לעומת דרגה 7LF בSCD-1
גם מקריאה וגם ממבט על תוכנית של שני מכשירים הבנתי כי עוד מגבר שרת אחד בדרך
כנראה עשה את ההבדל למרות הנכון הם שונים סכמה אבל דומים מאד בכל הציפים
ממקור היוצא מהיחידה אופטית .זהים בהכל כמעט למרות הבניה אקסטרה יוקרתית שלו
המכשיר הפשוט יותר שעלה רבע ממנו נשמע הרבה יותר עשיר
OP2604 OP2132 בסוני הפשוט יותר
פילטר האקטיבי שמורכב ממגברי שרת -זוועתי מבחינת ההרמוניות זה כמו לקחת צינור מים שמשני הכיונים זרימה טובה ולדחוף קשית באמצע.
למה החברות עושות את זה כי המגברי השרת המקוריים לא בדיוק בעלי רעש נמוך.
וגם מם מכסים את עצמם .
זה כמו טרנזיסטורי ההשתקה שקיימים בכל נגן שהורסים את הצליל ברמות.
ברגע שמסירים אותם החיסרון היחיד זה כאשר מדליקים את הנגן יש פופ קטן בתדר גבוהה מהרמקול .
אבל בכל נגן יש את מעגל ההגנה הזה .
בקיצור שרוצים לעשות משהוא שיתן את התוצאה שמחפשים עדיף לעשות את זה לבד.
אצלי בחרתי כל חלק בנפרד
אפילו סוגי קבלים במסלול האות משפעים אפילו בערכים הקטנים.
לדוגמה LCR קבלים מדהימים
בהתחלה הם היו בכל מסלול המגברי שרת והחלפי ל וישאי 1837
הוישאי קצת יותר נקיים אבל ה LCR יותר מפורטים במיד
התחרטתי שהחלפתי אותם בזמנו . בעתיד אני אחזיר אותם כי אני צריך שוב להזמין אותם מחול.
עד עכשיו יש לי את הזיכרות מהקבלים הללו בדיסק של באק סי אוף צ'נג
הLCR הוציאו את הגיטרות לחיים שם.
אז בקצרה למרות אני לא בעיניין הפיטפוטים כאן על סרק .
אני הרבה יותר קפדן ממרבית האנשים כאן בשמיעה כי אני משתדל לבחון כל חלק לההשפעה שלו על הצליל.
זה כמו לבשל ארוחה טובה מחלקים ותכנון.
אני מעדיף לבשל את האוכל שלי ולא לקנות במסעדה.
במכשירים שלי יש חלקים באלפי שקלים
בו נגיד 3 פרויקטים שעשיתי רק החלקים עלו לי כ 12 אלף שח
עכשיו תעשה חישוב אם חברה שבונה מוצר עם חלקים כאלו יקרים תשווק אותו מה העלות שלו תהיה לצרכן
 
נערך לאחרונה ב:

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
כן בדיוק כך לאכול בבית -יוצא הכי טוב :rolleyes:
יש לי בחור עם45 שנות נסיון נסיון ויותר מהנדס אלקטרוניקה של פעם פעם -מנורות וכו
שתיכנן מגבר מנורות
ראיתי איך הוא בודק כל קבל וקבל עם סקופ אחכ ניגש לרמקול ראפראנס NS1000M YAMAHA
ושומע מתאים ?מתאים לא .
חוזר שוב לשולחן מחליף קבל מחליף כוונים - אפרופו כיוונים אבדוק איתו על
הנושא זה ......
יש בחור בפולין הנה קישורית
מה הוא עושה מבטל את פילטר הדגטלי בכניסה לDAC עושה NOS
ובמקום מגברי יציאה שם שתי מנורות ישירות מהיצאה במקום למגבר למשל 5532 ישר למנורה וממנה ליצאה RCA
הנה כאן יש עולם שלם ושידרוגים שעשה למכשירים שונים

http://www.lampizator.eu/LAMPIZATOR/TDA1541 corner/TDA1541.html

או NOS
http://www.lampizator.eu/Nonoversampling/NOS.html#Sensational_breakthrough_application_of
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
כן בדיוק כך לאכול בבית -יוצא הכי טוב :rolleyes:
יש לי בחור עם45יון נסיון ויותר מהנדס אלקטרוניקה של פעם פעם
שתיכנן מגבר מנורות חלק קיבל השראה מוילסון
ראיתי איך הוא בודק כל קבל וקבל עם סקופ אחכ ניגש לרמקול ראפראנס NS1000M YAMAHA
ושומע מתאים מתאים לא חוזר שוב לשולחן מחליף קבל מחליף כוונים - אפרופו כיוונים אבדוק איתו על
הנושא זה ......
יש בחור בפולין הנה קישורית
מה הוא עושה מבטל את פילטר הדגטלי בכניסה לDAC עושה NOS
ובמקום מגברי יציאה שם שתי מנורות ישירות מהיצאה במקום למגבר למשל 5532 ישר למנורה וממנה ליצאה RCA
הנה כאן יש עולם שלם ושידרוגים שעשה למכשרים שונים
באפר/חוצץ ממנורות הרבה עושים את זה הבעיה שצריך בשביל זה לבנות ספק כוח חיצוני זה כבר בשבילי מסרבל את העסק.
מודרייט עשו דבר כזה על הדנון 3910 בעבר
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
למה דווקא לקחו את 3910 אולי נוח לעבוד עליו .
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
עוד שאלה האם לאוזניים לך יש באמת כזה הבדל שמיים לארץ בין ביטול הפילטר NOS
עם ובלי ?

והאם ביטול המגבר שרת נוס; LF ביצאה משפר את הצלילות בהרבה - בעניין הפיק הקטן
אז בזמן הדלקה מכבים את כל המכשרים
ואחרי זה מפעלים את המגבר לא פשוט יותר ובסדר ההפוך כיבוי ואז אין את הפיק הקטן ברמקולים .
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
למה דווקא לקחו את 3910 אולי נוח לעבוד עליו .
מכשיר מעולה לפרוייקטים הוא בנוי כמו טנק .
תכנס ל DIYAUDIO
שם הפרוייקטים שלי מפורסמים ברמה של התיכנון והחלקים .מרבית השינויים שעשתי בפרוייקטים שלי מפורסמים שם כי יותר נוח לי לכתוב באנגלית
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
מכשיר מעולה לפרוייקטים הוא בנוי כמו טנק .
תכנס ל DIYAUDIO
שם הפרוייקטים שלי מפורסמים ברמה של התיכנון והחלקים .מרבית השינויים שעשתי בפרוייקטים שלי מפורסמים שם כי יותר נוח לי לכתוב באנגלית
איך אתה נקרא שם כמו פה ?
פשוט להדפיס 3910?
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
איך אתה נקרא שם כמו פה ?
פשוט להדפיס 3910?
http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/233638-denon-dvd-3910-service-manual.html
http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/242657-my-dvd-denon-2900-mod-dazzz-style.html

http://www.diyaudio.com/forums/solid-state/248632-my-diy-arcam-fmj-32-amp-mod.html
הדנון 3910 היה המכשיר הראשון שעשיתי עליו פרוייקט אז שהתחלתי בזמנו את השרשור לא היה לי ניסיון
וממנו למדתי המון
בלימוד אלקטרוניקה שלמדתי אחרי הצבא במכללה לא כזה לימדו את הנושא המעשי רק את המתמטיקה.
אז למדתי הרבה לבד מניסיון וקריאה של מאמרים טכנים
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
מצאתי תודה רק צריך להרשם כדי לראות תמונות וכו
יפה מעולה אין מילים
מצאתי משהו מעניין לSONY CDP-337ESD
כאן שידרוג
http://www.ebay.com/itm/NOS-Femto-J...a4396b4:g:on0AAOSwp5JWYaAi&afsrc=1&rmvSB=true

וכאן

http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/282647-bad-clock-after-nos-cdp-337esd.html

מה אתה אומר בכללי -
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
מצאתי תודה רק צריך להרשם כדי לראות תמונות וכו
יפה מעולה אין מילים
מצאתי משהו מעניין לSONY CDP-337ESD
כאן שידרוג
http://www.ebay.com/itm/NOS-Femto-J...a4396b4:g:on0AAOSwp5JWYaAi&afsrc=1&rmvSB=true

וכאן

http://www.diyaudio.com/forums/digital-source/282647-bad-clock-after-nos-cdp-337esd.html

מה אתה אומר בכללי -
אני לא מכיר את המעגלים של סוני אבל מקריאה ראשונה של השרשור ששלחת בדייאודיו
הוא ניסה לעשות lampizator mode
שזה להפוך את המכשיר ל DAC שמוציא אות ב DSD
כמו דאק חיצוני וזה לא כזה הלך לו
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
ראיתי כי החלפת את NJ2068 ב 4652
וOP275 במקום זה את AD826

אם לשפוט לפי מה אני שומע אצלי
2068 הוא מופיע אצלי בDAP-2500A פרה של דנון מ1993 -הצליל פתוח מאד רחב גדול יופי של תמונת סטראו כל מה שאני מחבר אליו במיוחד מכשרי דנון שידוך נהדר בתוך החברה וגם הסוני טופ X707ES גם
4562 היה אצלי באופו 105D שמכרתי
חותם הצליל היה שונה לגמרי אבל לא בכזה הבדל
אם לשפוט בכללי שני מכשירים שונים ה4652 יש לו יותר פתוח הצליל אך 2068 הוא בכלל לא רע גם הוא
שוב לא בדקתי והחלפתי . האם הצליל באמת משתנה מקצה לקצה?
על אותו המכשיר כמובן ולא מכשרים שונים ,משנים עברו להיום ..

יש לי בפיוניר משודרג PD-9700 החלפו שעון והחלפו OP275 במקום 5532 כנראה יש עוד מקום לשיפור
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
אני לא מכיר את המעגלים של סוני אבל מקריאה ראשונה של השרשור ששלחת בדייאודיו
הוא ניסה לעשות lampizator mode
שזה להפוך את המכשיר ל DAC שמוציא אות ב DSD
כמו דאק חיצוני וזה לא כזה הלך לו
DSD במכשיר כזה 1987 ? איך מוציא אות

אתה ביטלת את NOS ? ההבדל כזה דרמטי?? אומרים כי הצליל נפתח לשמיים
 

daz

חבר משקיען
הודעות
931
מעורבות
121
נקודות
43
ראיתי כי החלפת את NJ2068 ב 4652
וOP275 במקום זה את AD826

אם לשפוט לפי מה אני שומע אצלי
2068 הוא מופיע אצלי בDAP-2500A פרה של דנון מ1993 -הצליל פתוח מאד רחב גדול יופי של תמונת סטראו כל מה שאני מחבר אליו במיוחד מכשרי דנון שידוך נהדר בתוך החברה וגם הסוני טופ X707ES גם
4562 היה אצלי באופו 105D שמכרתי
חותם הצליל היה שונה לגמרי אבל לא בכזה הבדל
אם לשפוט בכללי שני מכשירים שונים ה4652 יש לו יותר פתוח הצליל אך 2068 הוא בכלל לא רע גם הוא
שוב לא בדקתי והחלפתי . האם הצליל באמת משתנה מקצה לקצה?
על אותו המכשיר כמובן ולא מכשרים שונים ,משנים עברו להיום ..

יש לי בפיוניר משודרג PD-9700 החלפו שעון והחלפו OP275 במקום 5532 כנראה יש עוד מקום לשיפור
בדנון 3910 יש את ה LM4562
בדנון 2900 יש שילוב של כמה סוגי מגברי שרת
ל I/V את ה LM4562
ובבאפר את ה AD826
אבל מגבר שרת כמגבר שרת להחליף לא שווה כלום אם את לא מתכנן את המעגל מבחינת רכיבים שיתאים לספק שלו
יש להתחשב בסלו רייט לימטיישון של המגבר
מגברי שרת יותר מהירים נוטים לאוסילציות את צריך גם לטפל במתחים שמזינים את המגבר שרת
VCC
VEE
בדרך כלל קבל קרמי מVCC לאדמה
וקבל קרמי מVEE לאדמה.
ובנוסף בין המתח השלילי והחיובי של המגבר שרת עוד קבל שתפקידו לרסן את המגבר ולא להיכנס לאוסילציות ובמנוסף גם לשמש כסוללה לתפקוד יותר טוב של המגבר שרת.
במגברי שרת מהירים יש עיניין של שמירה על ערכי נגדים נמוכים
דוגמה אם במגבר שרת שהוא לא מהפך מופע שזה R1/R2
+1
אצלי במגבר שרת של הבאפר היה נגדים 2K
2K
שזה גיין 2
החלפתי ל1.2K של וישאיי דל 0.1 מסדרה NR55
שיש לו רעש מאוד נמוך.
ככול שערך שהנגד יותר גדול אז ככה הוא מכניס יותר רעש במשוב
ויש גן להקפיד שהמגבר לשמור על A ביטה ביציאה לא ירד מתחת לאחד .
בקיצור מורכבבבבבב.
זה לדוגמה חישובי סלו רייט שעשיתי ל 4562
ופרסמתי בדיאודיו
f the formula of slew rate is
slew rate= 2πfV
the slew rate of lm4562 is
20V/µs = 20000000Vs
vcc= 9
vee=-9
18v peak-to-peak

so
20000000=2*3.14*18*f
so the max frequency that the LM4562 can supply 18 v
is
20000000
-----------=176928hz
2*3.14*18


so max frequency that the LM4562 can supply 2v peak-to-peak
is
1592356hz

 
נערך לאחרונה ב:

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
ואוו הסבר הסבר תודה רבה
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור