פורנו MAVIS


Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
329
מעורבות
236
נקודות
43
אחרי סשן האזנה שבו ישבנו כמה חברים ולא הבנו איך ה-MAVIS 60, מגבר משולב במחיר 18,500 ש"ח,
מפיק סאונד יותר טוב ממגברים ב-70,000 ו-80,000 ש"ח (ויותר), החלטנו לפתוח אותו.
מה שראינו מסביר הכול:
m60 l1.jpg

מצד שמאל של המגבר, שנאי טורוידלי עצום - הראשון, לפי הסדר, משישה שנאים, שאת כולם, ללא יוצא מן הכלל, MAVIS מייצרת בעצמה, ובסטנדרטים הכי גבוהים בתעשייה! להזכירכם, מדובר במגבר בן 60 וואט לצד ב-8 אוהם, ו-20 וואט ראשונים בקלאס A. שנאי בממדים כאלה קשה למצוא גם במגברים בני 250 וואט ויותר. השנאי הזה, יחד עם לוח הקבלים מימינו, מטפלים בזרם החשמל שנכנס למכשיר. השנאי המוזהב מימין הוא הצ'וק (Chokes).
m60 l2.jpg


m60 up1.jpg

מבט-על משמאל.

m60 up2.jpg

מבט-על מקדימה. הלוח המודפס הירוק מימין הוא היוצא מן הכלל המעיד על הכלל, מפני שהמגבר הזה הוא ככל הנראה היחיד בעולם ששלב ההגברה הטרנזיסטורי שלו (וליתר דיוק, מוספט) הוא בחיווט Point to Point קטלני, ולא מעגל מודפס. הלוח עצמו הוא ממיר ברמה נאה, המתחבר, באמצעות כבל פס לבן, ללוח הזנת המתח מתחתיו (בצבע שחור). מחיר לתוספת ממיר: 3,000 ש"ח. זה גם המחיר לתוספת פונוסטייג' MM/MC.

m60 r1.jpg

מבט מימין על המגבר. שני השנאים הגדולים מימין הם שנאי Interstage מאוזן ושנאי Output מאוזן - רק מגברי ה-SET הכי פסיכיים בעולם מציעים דבר כזה, אם בכלל. שימו לב לרמת החיווט, מימין, לחיבורי ה-RCA וה-XLR.

m60 r2.jpg

מבט-על נוסף מימין. שני העיגולים באמצע - יש שלושה כאלה - הם קבלים ייחודיים של החברה.

ואני מזכיר שוב, כל זה במחיר 18,500 ש"ח... מטורף!

צפייה נעימה,
054-2901166

נ.ב.
ועכשיו, תפתחו את המגבר שלכם (או תבדקו באינטרנט), ולא חשוב מה המחיר שלו, ותסתכלו.
תנו לי לנחש מה תראו:
שנאי אחד, לרוב טורוידלי (אם התמזל מזלכם, שניים כאלה), מוקף בלוח PCB, וכמה קבלים.
הצלחתי בניחוש?
 

נערך לאחרונה ב:

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
781
מעורבות
305
נקודות
63
פתחתי: Class D, בלי ספק כח, מתח 220 ישיר! 500W לערוץ.
הכל בסדר, אני נוהג במכונית שבקרוב בע"ה תהיה אספנות. ;-)
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
תג מחיר של שבעים או שמונים אלפי שקלים (או יותר) על מגבר לא מבטיח כלום מלבד כרטיס כניסה למועדון.
 

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
329
מעורבות
236
נקודות
43
תג מחיר של שבעים או שמונים אלפי שקלים (או יותר) על מגבר לא מבטיח כלום מלבד כרטיס כניסה למועדון.
מסכים לגמרי.
הבעיה היא שיש המון אנשים תמימים שמאמינים שמחיר הוא שיקוף של איכות, ולא סתם חלק מטקטיקה שיווקית של מיצוב.
יותר מדי פעמים אני נתקל באודיופילים שמקשיבים עם המחיר - והמותג - ולא עם האוזניים.
תערוכת מינכן מלאה בנשפני פששש פשששש שהמחיר פשוט עושה להם את זה,
וגם אם במבחן התוצאה הרכיב או המערכת נשמעים מזעזעים, המחיר המופרך כבר ישכנע אותם
שהאוזניים שלהם טועות.

העצה שלי?
להקשיב, ורק אם מוצא חן, לשאול מה המחיר.

ואם נחזור לענייננו, כלומר למגבר MAVIS 60, אם ב-18,500 ש"ח ניתן להציע ללקוח תכנון, חלקים ובנייה ברמת בוטיק עליונה כזאת,
למה להתפשר על מגבר עם שנאי מהמדף ולוח PCB בכמה יורו, עטופים בהמון אלומיניום עבה, ובעיקר מפומפמים באינסוף יחסי ציבור,
ולדרוש עליו מחיר של מכונית?
זה המקום שבו אני כבר לא יכול לחשוב במקום הלקוח.
 

web

חבר משקיען
הודעות
771
מעורבות
489
נקודות
63
בהצלחה

יש אנשים ששומעים עם המחיר והמותג (כפי שציינת)
ויש מומחים ששומעים לפי התכנון, הנתונים והחלקים

אני מנסה לשמוע עם האוזניים :שתוי:
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
תג מחיר של שבעים או שמונים אלפי שקלים (או יותר) על מגבר לא מבטיח כלום מלבד כרטיס כניסה למועדון.
תג מחיר של שבעים או שמונים או מאה חמישים מבטיח פוסט שלך!
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
זה מבטיח שיהיה לך שקט פנימי ש הינה השקעתי (מחזיק זמן מה) וכמובן כרטיס מגנטי כניסה למועדון של ה ביוקר, מעבר לזה כלום.
אגב, כמה אתה חושב שעולה לייצר מגבר עם תג מחיר של 80 אלף ובכמה הוא נמכר לדילר אתה יודע ... ?
 

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
234
מעורבות
97
נקודות
28
1-לא כל מה שזול הוא טוב . לפעמים הזול יכול להיות "יקר"
2-במיוחד לא כל מה שזול ומשווק על ידי משווק שצריך להרויח מזה את עשרות האחוזים שלו. זה אומר שמה שהושקע במוצר הוא בעייתי
3- להזהר מאוד מאוד מחברות שמציעות ריבוי מוצרים , ריבוי סוגי מגברים ועוד. זה אומר שהם לא באמת העמיקו בתיכנון ואחר להאזין לתיכנון\מוצר ולשנות אותו על פי האפק הנדרש

4- אני נכחתי פיזית (ולא שמעתי מה שאחרים אומרים או פרסומות טוענות) לפני המלחמה בסט האזנה של שני מגברי SET 300B יחסית זולים על אותו סטאפ ואם אותה שפופרת WE 300B
thivan labs 300b נדמה לי ששם הדגם היה פלמנגו ,סדר גודל של 4000 דולר או יורו באירופה מול מגבר decware 300b דגם שרה
שמיוצר בארה"ב ונמכר ישירות (ללא יבואנים או ידים נוספות). הרמקול היה מבוסס על field coil

ההבדל היה דרמטי לטובת decware מבחינתי ומבחינת שניים נוספים שהאזינו . הבדל דרמטי . מאחר ואני רגיל להאזין למגברי SET ושפופרות
אני בהחלט יכול להמליץ על מי שמעוניין במגבר 300B את המגבר האמריקאי וממש לא ממליץ על הטיוואני.
לא האזנתי לשום מגבר נוסף מהחברות הללו ולכן לא יכול להמליץ או לשלול על דגמים אחרים שלהם
 

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
329
מעורבות
236
נקודות
43
1-לא כל מה שזול הוא טוב . לפעמים הזול יכול להיות "יקר"
2-במיוחד לא כל מה שזול ומשווק על ידי משווק שצריך להרויח מזה את עשרות האחוזים שלו. זה אומר שמה שהושקע במוצר הוא בעייתי
3- להזהר מאוד מאוד מחברות שמציעות ריבוי מוצרים , ריבוי סוגי מגברים ועוד. זה אומר שהם לא באמת העמיקו בתיכנון ואחר להאזין לתיכנון\מוצר ולשנות אותו על פי האפק הנדרש

4- אני נכחתי פיזית (ולא שמעתי מה שאחרים אומרים או פרסומות טוענות) לפני המלחמה בסט האזנה של שני מגברי SET 300B יחסית זולים על אותו סטאפ ואם אותה שפופרת WE 300B
thivan labs 300b נדמה לי ששם הדגם היה פלמנגו ,סדר גודל של 4000 דולר או יורו באירופה מול מגבר decware 300b דגם שרה
שמיוצר בארה"ב ונמכר ישירות (ללא יבואנים או ידים נוספות). הרמקול היה מבוסס על field coil

ההבדל היה דרמטי לטובת decware מבחינתי ומבחינת שניים נוספים שהאזינו . הבדל דרמטי . מאחר ואני רגיל להאזין למגברי SET ושפופרות
אני בהחלט יכול להמליץ על מי שמעוניין במגבר 300B את המגבר האמריקאי וממש לא ממליץ על הטיוואני.
לא האזנתי לשום מגבר נוסף מהחברות הללו ולכן לא יכול להמליץ או לשלול על דגמים אחרים שלהם
המ, מאוד מעניין. אשמח אם תספר לנו איפה שמעת את ה-FLAMINGO 300B?
ודרך אגב, הוא וייטנמי, לא טייווני.
 
נערך לאחרונה ב:

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
329
מעורבות
236
נקודות
43
בהצלחה

יש אנשים ששומעים עם המחיר והמותג (כפי שציינת)
ויש מומחים ששומעים לפי התכנון, הנתונים והחלקים

אני מנסה לשמוע עם האוזניים :שתוי:
תודה, WEB.
אני מאמין לך כשאתה אומר שאתה מנסה לשמוע עם האוזניים.
למעשה, אני לא מאמין שיש אפילו אחד בפורום הזה, ודומים לו, שיטען שהוא לא שומע עם האוזניים.
ובכל זאת, מי שוותיק בתחום, ובוודאי מי שעוסק בו, נתקל המון פעמים באנשים שקונים לפי המותג והמחיר, ולא לפי האוזניים.
למען האמת, המצב הפוך: די קשה למצוא כאלה שלא מקשיבים לפי המותג והמחיר.
האוזניים, מטבען, נמצאות משני צדי יצור שהוא כלי משחק פנטסטי של מערכות השיווק והפרסום המסיביות.
למה? כי יש לו יכולת מזהירה לגרום לאברי החישה השונים, ובכללם האוזניים, לשמוע מבפנים ולא מבחוץ,
אבל להאמין, באמונה מלאה, שהן שומעות מבחוץ ולא מבפנים.

לזה מתווספת כמובן השאלה מה אנחנו מבקשים לשמוע: ריאליזם או יופי?
ואם ריאליזם, על סמך מה הוא מבוסס?

ולאלה מתווספים כמובן הרגשות האנושיים, שהם אלופים בכיפופי אוזניים לטובתם.
וכך, אם לא קמנו טוב בבוקר על מותג ו/או יצרן ו/או יבואן מסוים, הרי גם אם מוצר ספציפי שלהם הוא חוויה אודיטורית שאין כדוגמתה,
האוזניים שלנו כבר יידעו לשמוע את הזוועות שהן רוצות לשמוע.

במילים אחרות, "לשמוע עם האוזניים" זו אמירה כנה, אבל מאוד כללית.
ומן הסתם, אם אנחנו לא בעסקי התנצחויות והורדות ידיים, רצוי שנברר בינינו לבין עצמנו מה בדיוק האוזניים שלנו שומעות.
 

ymym

אוהב את התחום
הודעות
247
מעורבות
80
נקודות
28
לזה מתווספת כמובן השאלה מה אנחנו מבקשים לשמוע: ריאליזם או יופי?
ואם ריאליזם, על סמך מה הוא מבוסס?
הייתי בוחר באפשרות השניה שהיא היופי,
הריאליזם יוסיף לרווחתי כשמדובר בדינאמיות (מדבר על מוזיקה קלאסית)
אותנטיות הצליל הוא דיון שנחרש ונשחק, עבורי הוא צריך להיות יפה, והוא כזה כשמצליח לשרת את המוזיקה עם אמירה כלשהיא.
אין כוונתי להתנצח ותגובות אם צ׳לו נשמע ככינור מיותרות כי כבר איננו ינוקות, ויש גם צ׳לו בארוק ומיתרי גיד וכן הלאה.
בלי ספק הראש משחק בנו ונפלתי יותר מפעם אחת בכבליו,
עם השנים, הניסיון מבהיר את מבוקשנו ואנו קרבים אל חפצנו באם אנו מבקשים את היופי.
 

ymym

אוהב את התחום
הודעות
247
מעורבות
80
נקודות
28
אני מבקש להחזיר את השירשור לבעליו ולנושאו הראשי,
נראה שנושא השירשור הוא מגבר שמענין להקשיב לו עם מחיר שעל פניו נשמע סביר.
האם תואיל להסביר את תפקיד הצ'וקים במגבר
 
נערך לאחרונה ב:

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
329
מעורבות
236
נקודות
43
אני מבקש להחזיר את השירשור לבעליו ולנושאו הראשי,
נראה שנושא השירשור הוא מגבר שמענין להקשיב לו עם מחיר שעל פניו נשמע סביר.
האם תואיל להסביר את תפקיד הצ'וקים במגבר
תודה.
צו'ק הוא מעין סליל השראה המשמש כמסנן בקו אספקת המתח של המגבר.
לפירוט, ראה כאן ו-כאן.
הצ'וק ב-MAVIS 60 נמצא בצד שמאל של המגבר, בתוך העיגול התכול.

m60 l1.jpg


כל מה שרואים בצד שמאל של המגבר - השנאי הטורוידלי הענק, הקבלים מתחת ל-DANGER, והצ'וק - עסוקים בטיפול באספקת החשמל למכשיר,
מה שמייתר לחלוטין כל שימוש ברגנרטורים ובמוצרים השונים לטיפול בחשמל. בדוק! פשוט חברו כבל חשמל טוב, וסוף סיפור.

כמו רוב-רובם של היצרנים, גם MAVIS הייתה יכולה להשתמש בנגד זול כדי לעשות את העבודה של צ'וק,
אבל אצל MAVIS אין קיצורי דרך, והיא בחרה בדרך הכי יקרה ומושקעת, שבמקרה הזה היא גם הכי טובה,

בקיצור, כדאי מאוד להקשיב למגבר הזה - הוא בית ספר לסאונד!
יושבים אצלי, ובבתי לקוחות, מגברים יקרים פי כמה,
מפני שברגע שהבעלים שלהם שמעו את ה-MAVIS 60 הם הבינו שמדובר בליגה אחרת.
 
נערך לאחרונה ב:

web

חבר משקיען
הודעות
771
מעורבות
489
נקודות
63
תודה, WEB.
אני מאמין לך כשאתה אומר שאתה מנסה לשמוע עם האוזניים.
למעשה, אני לא מאמין שיש אפילו אחד בפורום הזה, ודומים לו, שיטען שהוא לא שומע עם האוזניים.
ובכל זאת, מי שוותיק בתחום, ובוודאי מי שעוסק בו, נתקל המון פעמים באנשים שקונים לפי המותג והמחיר, ולא לפי האוזניים.
למען האמת, המצב הפוך: די קשה למצוא כאלה שלא מקשיבים לפי המותג והמחיר.
האוזניים, מטבען, נמצאות משני צדי יצור שהוא כלי משחק פנטסטי של מערכות השיווק והפרסום המסיביות.
למה? כי יש לו יכולת מזהירה לגרום לאברי החישה השונים, ובכללם האוזניים, לשמוע מבפנים ולא מבחוץ,
אבל להאמין, באמונה מלאה, שהן שומעות מבחוץ ולא מבפנים.

לזה מתווספת כמובן השאלה מה אנחנו מבקשים לשמוע: ריאליזם או יופי?
ואם ריאליזם, על סמך מה הוא מבוסס?

ולאלה מתווספים כמובן הרגשות האנושיים, שהם אלופים בכיפופי אוזניים לטובתם.
וכך, אם לא קמנו טוב בבוקר על מותג ו/או יצרן ו/או יבואן מסוים, הרי גם אם מוצר ספציפי שלהם הוא חוויה אודיטורית שאין כדוגמתה,
האוזניים שלנו כבר יידעו לשמוע את הזוועות שהן רוצות לשמוע.

במילים אחרות, "לשמוע עם האוזניים" זו אמירה כנה, אבל מאוד כללית.
ומן הסתם, אם אנחנו לא בעסקי התנצחויות והורדות ידיים, רצוי שנברר בינינו לבין עצמנו מה בדיוק האוזניים שלנו שומעות.
מן הסתם, האוזניים שלנו שומעות (באופן יחסי) די אותו דבר פרט לעקומות שונות טבעיות בין אנשים שונים
אבל יותר חשוב הינה ההעדפה האישית וזה באמת מה שכל אחד שומע
כמובן שיש הרבה גורמים פרט לשמיעה שגורמים לנו לקנות מותג X ולא מותג Y
אם הכל היה פשוט לא היו כל כך הרבה מותגים לפרנס כל כך הרבה אנשים, אפילו יבואן/משווק אחד מוכר ציוד עם חותם צליל שונה אחד מהשני כמובן. כי הוא רוצה למכור כמה שיותר ולא לפספס קונים פוטנציאלים

כמו שכבר ציינו נושא המחיר הוא בעיתי אבל לא רק כלפי מותגים מאוד יקרים
זה גם תופס את החברות מאוד זולות ״giant killers״ שהבטיחו הרים וגבהות וכמו שבאו עם רעש וצילצולים גם הלכו בשקט בקט
מי שמספיק וותיק ראה כבר מספר לא קטן של חברות כאלה

מאחל לך בהצלחה רבה ואני בטוח שיש אנשים שיהנו מהמוצרים שלך ולא משנה מה המחיר או הרכיבים אלה מה הם יעדיפו מבחינת הצליל :בעד:
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
בלי קשר כמובן, יש פה כמה עם כל מיני שיטות מוצרים מכשירים כיולים ועוד שעלו עלו עלו ניפחו והיללו אותם עוד ועוד ועוד ועכשיו פתאום נעלמו או שאולי ירדו למחתרת בגלל המצב מי יודע .... זה מעניין האמת .
 

sbk

חבר אתר
הודעות
41
מעורבות
74
נקודות
18
אתה באמת מתפלא שנעלמו? ואללה?
מציע שתסתכל רגע במראה, תקרא את ההודעה העוקצנית שלך שלא צריך להיות גאון כדי להבין למי מופנית…
ואז תחזור אחורה להודעות המרירות שלך כלפי כאלו שמה לעשות, יכולים להרשות לעצמם להתפנק במערכות יקרות מאוד וממש צריכים להתנצל על זה בפני נודניקים צרי עין.
זה אולי יעזור קצת להבין לאן כולם נעלמו, גם ככה הסבלנות קצרה עכשיו.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור