עכשיו זה רשמי:1 מכל 5 מחשבים בעולם עובד על Windows 7

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
 

golant

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
101
מעורבות
1
נקודות
18
ברוכים השבים :)
זה לא מפליא. מערכת הפעלה מצויינת, הטובה ביותר מאז XP ורואים את התוצאות בשטח.
כשמייקרוסופט עושים משהו טוב, הם הכי טובים. הבעיה שזה קורה מעט מאוד לאחרונה...
 

clip99

חבר משקיען
הודעות
933
מעורבות
119
נקודות
43
אני עדיין עובד עם ה-XP , וממש לא רואה סיבה להחליף אותה בעתיד הקרוב . אני משתמש בה ב-2 מחשבים - אחד יומיומי שמיועד לאינטרנט , סרטים והורדות , ובדואל-בוט עם ה-7 במחשב חזק יותר שמיועד למשחקים , וגם שם אין הבדל בין ה-2 למעט אולי נושא הדיירקט איקס .
לדעתי ה-XP , למרות שגם לה יש חסרונות , היא המערכת המוצלחת ביותר אי פעם . ולראיה נתון התפלגות אחוזי השימוש . פשוט לא מחליפים נוסחה מנצחת , והאקספי עדיין רלוונטית היום (יותר מתמיד לדעתי לנוכח החסרונות של ה-7) לרוב אם לא כמעט כל היישומים ב-PC .
ה-7 פשוט תופסת משאבים רבים יותר , למרות השיפור ע"פ קודמתה , מריצה פי 10 יותר תהליכים ושירותים מיותרים לחלוטין , כל התפריטים וחלונות הדו שיח שהיו באקספי נופחו והסתעפו וסובכו ללא הכרה , על כל פיפס קטן אני צריך לתת אישור אבטחה , תנסה לגרור חלון הצידה בכדי שלא יפריע והופס הוא נמרח על כל המסך , לפעמים צריך להמתין זמן רב לתגובה של המערכת , דפקו לחלוטין את שורת המשימות והחביאו את ה-QUICK LAUNCH , ובכלל התחושה המתקבלת היא של מוצר מסורבל שלי אישית לא נוח להשתמש בו.

אז מה היתרון , ניהול זיכרון משופר? דיירקטאיקס 11 ? לא מספיק עבורי בכדי להחליף את האקספי לגמרי . לא מצדיק החלפה עבור חצי מהעולם . אולי עוד כמה שנים, מי יודע
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור