מגבר עזרה בבחירת מגבר משולב הכולל בס וטרבל


amitmt

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
קצת רקע בן 50+ ואוהב מאז שזוכר את עצמי אוהב מוזיקה וצליל איכותי אבל!!!!!!!! הגישה של "פרטנר" ועופר היא היא הדרך שבה אני רואה את הדברים."" לטעמי אהבת המוזיקה היא העיקר, דרך הצריכה שלה היא עניין של טעם אישי""ויתכן והטעם שלי הוא שונה משהו מהמקור ולמי אכפת שהרי המטרה היא !!! להנות ממה ששומעים גם אם זה לא בידייייייייוק . לכן עזבו את התקציב של 10K למגבר ותנו לי דעתכם למגבר שלדעתכם הינו בעל צליל איכותי כולל בקרי צליל ואפשרות לחיבור מוניטור לופ. ברקצא ! אין לי ספק ביכולות הגבוהות שלך אך נדמה לי שאתה לו זורם עם הכיוון המבוקש גם אם הצדק המוחלט הוא שלך. אשמח לקבל ממך את הבחירה שלך בתקציב בינוני
בתודה לכולכם
אמיר
 

עמית

חבר משקיען
הודעות
1,690
מעורבות
212
נקודות
63
nad 356bee
nad375bee
yamaha a-s700
harman kardon h990
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
הארקם טוב מהרשימה האחרונה.
הוא מגבר כבר ברמה גבוהה ויש לו את כל היכולות האלו.
 

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
לסוג המוזיקה שאתה שומע, אתה צריך מגבר עם אופי "שמן" ולא יותר מדי חושפני. מגברים מודרניים יקרים נוטים להיות ההיפך המוחלט מזה, ולכן המלצתי לך על מגבר וינטאג', רצוי אחד חזק ומשנות ה-70.
 

amitmt

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
היי

עמית - שמעתי את הNAD ולא אהבתי עמוס ומלא מאד בנמוכים.
ימהה 700 נחמד ולטעמי קצת יותר מלא. נחמד קצת יותר מה 500
את ההרמן לא שמעתי

אורי -תודה . האם הארקום הוא המועדף בליגה הזאת , ואם כן מה מספר שתיים שלוש וארבע
הזכרתה את היימהה1000 את הארקום ואת הA840 ויש אולי אחרים דרג בבקשה עבורי

יאיר
פתוח לרכוש אחד "איכותי" בגיל נורמלי עד15 בתנאי ששמור מאד שהרי בן 30 יש לי. האם אתה מכיר שם ודגם ספציפיים אשמח לתשובה
בברכה
אמיר
 

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
15 זה לא וינטאג', זה אפילו די חדש במקרים מסויימים...
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
יאיר, לא שווה לו לנסות לתקן את הישן?
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
אמיר - אנסה עוד פעם אחת ואחר כך אשתוק. אם לא בשבילך אז לטובת אחרים שמתלבטים כמוך. העניין הוא כזה : אתה כל כך מתעקש על בקרת טרבל ובאס כי כיום אתה זקוק לפיצוי ולתיקון במערכת שהיא לא מספקת את מה שאתה רוצה וצריך. אני חושש שחלק מהאלטרנטיבות שהזכרת יחזירו אותך בדיוק לאותו המקום : הנאד באמת עמום כמו שאמרת, הימאהא בהיר ועדין מדי (ולכן תרצה להוסיף לו עוד "באס" באופן מלאכותי), ה840 מצויין וחזק אבל גם טיפה בהיר וגם יקר יחסית. יאירפ הפנה אותך לכיוון הנכון - אתה צריך מגבר בשרני ונוטה לכיוון החם. הוא יוציא מהרמקולים הנוכחיים שלך יותר. וייתן לך אופציה לשידרוג הרמקולים - מה שהוא המעשה הכי נכון לעשות כפי שאני חוזר וטוען (ואתי רוב המייעצים לך פה.... ). לא חייב להיות וינטאג' - השינדק 6900 למשל שהזכרתי קודם הוא מגבר חזק למדי עם 90W והרבה יכולת דחיפה, עם קדם מגבר מנורות שנותן לו אופי יותר חמים. בפחות מ 4,000 הוא בהחלט מציאה.

זהו. אמרתי ולא אוסיף. תרצה תשמע לא תרצה תבחר כרצונך. רק אל תשכח לחזור לספר לנו אם הצלחת בבחירתך... אולי גם אנחנו נלמד פה משהו שלא ידענו (בלי ציניות - בידידות).
 

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
אורי - הישן הספציפי הזה אינו בדיוק וינטאג' איכותי, לא חושב שהייתי משקיע בו...
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,717
מעורבות
121
נקודות
63
יש לוינסנט כמה מגברים לא רעים שייתנו לך את הכפתורים הרלוונטיים ותמורה טובה לכסף
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
לפותח השרשור:
הרעיון הבסיסי פשוט מאוד: שילוב של רמקולים טובים (נייטראלים) יחד עם מקור טוב (כנ"ל) ומגבר טוב (כנ"ל) נשמעים כמעט תמיד ולמעט במקרים מאוד מסוימים של הגברות מאוד מסוימות שמעבר לתקציב שלך, הרבה יותר טוב מכל מיני מגברים עם "בקרי צליל".

על מנת להבין את זה צריך להתרשם מקרוב וללכת לשמוע כאלה סטים. היום אולי אתה אוהב משהו כי אתה רגיל אליו, אני משוכנע שאם תשמע דברים טובים יותר, תאהב אותם יותר. לכן, מציע לך ללכת לשמוע אצל אחד היבואנים עם כמה דיסקים שאתה אוהב, ואז תוכל להחליט מה עדיף - מגבר עם "בקרי צליל" או מגבר ניטראלי ללא מעגלים מיותרים.

אני מציע לך לבדוק 2 אפשרויות:
1. האפשרות העדיפה לדעתי: לנצל את ההזדמנות ולהחליף גם את המגבר וגם את הרמקולים, אצל אותו יבואן (יד 2 או תצוגה), כשתוכל לשמוע סט שלם שיהיה לטעמך ובתקציב שלך. בעתיד לא יהיה מנוס מהחלפת המקור (שיהפוך לחוליה החלשה במערכת).

2. להתמקד בכ"ז בהגברה בלבד ולרכוש מגבר שיהיה טוב משמעותית מהרמקולים שלך (יד שנייה 10K שווה למחיר כפול כמעט כחדש) ואז לתכנן החלפת רמקולים בעתיד.

מכל מה שהציעו לך אני מוצא את הארקאם כהכי פתוח ואוורירי. לא הייתי מתקרב לא לנאד ולא לקיימבריג' ודומיהם. השינדאק יתנו לך תמורה מצויינת לכסף והרבה כוח, איל פור התחיל לייבא לאחרונה פירמה גרמנית שקיבלה כאן ביקורת מעולה עם VFM מעולה ובטח יש עוד מוצרי יד 2 אצל כל היבואנים. צריך פשוט ללכת ולשמוע.

בהצלחה (ורד)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור