עולה חדש מליגת העל - מי אני???


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
זו בהחלט התגובה האחרונה שלי בפוסט הזה. אני במודגש!


אני לא רואה את הדברים כמוך, לא סגרתי שום חשבון עם אלדר, כל עוד הוא ידבר מלוכלך אני הענה באותו מטבע.

זה לא משנה איך אתה רואה את זה, בפועל ענית אחרי כמעט שבועיים בפוסט נפרד שלא קשור לעניין, אם היית עונה לו בפוסט ההוא אז זו היתה תגובה, מכיוון שזה בפוסט שלא קשור לנושא ההוא זו סגירת חשבון לכל דבר ועניין.


עוד פעם אל תשפוט מה אני מכיר ומה אני לא, התרשמות ממערכת היא עניין סוביקטיבי זו דעתי כך אני חושב וזה בכלל לא חשוב מה דעדך בעניין, מפני שזה לא יגרום לי לחשוב שהיא טובה, נכונה, אמיתית או כל דבר אחר.

דעתי אינה חשובה עבורך מפני שהיא לא אמורה להיות חשובה, יותר חשוב שתבין שאתה עדיין לא מכיר כלום. לי ולך יש עוד הרבה שנות למידה. אם לא תכיר במצב תשאר תקוע בשלך מבלי להתקדם. זה לא משנה אם אתה מבסוט או לא. אתה יכול להיות מבסוט גם מדבר שהוא אינו מספיק טוב רק מהעובדה שאינך מוכן לקבל שום ביקורת. לדעתי אינך מבין {עדיין} מהי מערכת שמנגנת נכון ומהי מערכת נפוחה.


נמר איך אתה יודע מה שמעתי ומה מעבר לנסיון שלי? טעם במוזיקה לא צריך ללמוד מאף אחד או שאתה אוהב או שלא, אני לעומתך לא מנסה לייצר סאונד מרמקול ששמעתי אצל מישהוא אחר לי יש את הטעם שלי, וגם אם יש לי חבר שיש לו ווילסון סשה שהתוצאה אצלו מדהימה ונכונה אני עדיין מעדיף את הסט שלי כי זה טעמי.

אני יודע מהיכן הנסיון שלך מפני שאתה מספר לי. אני תמיד שמח לשמוע שאתה מרוצה, ואני חושב שאתה באמת מבסוט. אבל את ההערות שלי לגבי דברים מסויימים נתתי לך, אתה לא נוהג לקבל הערות שנוגעות לרכיב מסויים במערכת שלך שהוא לפי דעתי החוליה החלשה {ולא משנה כמה עלה}.

כמובן שתקנח בעקיצה שאתה לעומתי לא מיצר סאונד של מישהו אחר, מוסיף מחמאה עצמית שלך יש את הטעם שלך. אני להבדיל ממך מוכן להודות שאני לומד כל יום משהו חדש, אני לומד ומשדרג בהתאם. אם הייתי תקוע {כמוך} שאצלי הכל מושלם {למרות שהוא רחוק מזה} כנראה שהיום הייתי עם פיור אקוסטיק ורסיבר קולנוע ביתי. גם אז הייתי מבסוט, עד שהראו לי אחרת.

בקיצור, תעקוץ ותתנגח עם מי שבא לך, לא איתי.



נכון הוא יכול להמליץ מה שהוא רוצה, מי אמר שאני רוצה? לידיעתך אני מאד אוהב את האודיו פיזיק הייתי אצל תומי עם האלקטרוניקה שלי וחיברתי ל Avanti והיה מאד יפה אבל עדיין אני מעדיף את שלי. למה כי זה טעמי.
אגב אין לי שום בעיה עם החברים שלך זכותם לחשוב מה שהם רוצים אבל ברגע שהם מנבלים את הפה בפורום ואתה לא עושה עם זה כלום כי הם חברים שלך, אז אל תדאג תמיד אפשר לנער אותם ויפה שעה אחת קודם.

הוא המליץ לך להחליף את הרמקולים, לכן הוא לא היה צבוע כפי שטענת. זו היתה הכוונה שלי. ה-Avanti שאצל טומי יהיה שידרוג משמעותי לעומת הרמקול הנוכחי שלך. אשמח מאוד אם תשווה בניהם ותעשה החלטה נטולת אגו ותשדרג, תאמין לי שתשמע הרבה יותר טוב.

לגבי הניעור. גם אתה זקוק לניעור.


לא זוכר שאי פעם לכלכתי על מישהו פה בפורום כמו שני אלה, על כל אחד שאמר שהמערכת שלי לא לטעמו היו עוד עשר שאמרו שהם אוהבים. מה זה חשוב ביננו אני מתחיל לספור אותם רק שהם מתלכלכים.

מתלכלכים תמיד, גם עלי, גם על אלדר, גם עלייך ועל כל אחד שהוא דומיננטי בפורום. האמן לי שאם הייתי צריך להתנגח עם כל אחד שחושב שהמערכת שלי לא טובה הייתי מפסיק לעבוד וכל היום יושב לכתוב ולהצדיק את הרכישות שלי. החוכמה היא לשאול את השאלות הנכונות, לשאוב מידע, להניח את האגו בצד ולשדרג לפי הצורך {כמובן בהתאם לכיס}. במקרה שלך אתה לא מוכן לקבל שום ביקורת שנוגעת להחלפת הרמקול, שום ביקורת שלילים על הרמקול, שום ביקורת שלילית על המערכת או במילים אחרות. שום ביקורת שלילית.

כמו שאתה בוודאי מבין, קשה מאוד להגיד לך שהרמקול שלך הוא לא מספיק טוב ואתה מיד מוצא את הטוען כאויב ונכנס איתו למלחמה.

אני אישית חושב שאתה צריך קצת להתבגר וללמוד לקבל ביקורת גם אם היא לא ממש מפרגנת. שים את האגו בצד ותתקדם קדימה, אשמח לעזור ולסייע ולקשר אותך עם כל גורם שיכול להביא את המערכת שלך לתוצאה הטובה ביותר עבורך, כרגע. תשאר עם מה שיש לך עד שתתפקח. כשזה יקרה {וגם לפני} אני כאן.
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,550
מעורבות
225
נקודות
63
רבותי לא צריך לריב בגלל שמישהו אחר לא אוהב את הסטאפ שלכם.
ומשהו לחשוב עליו--כאשר אתה מגיע לשמוע מערכת ,צריך להגיע כשעה וחצי לפני וללעוס מסטיק כל הדרך
במיוחד כאשר הנסיעה ארוכה-משום שהאוזניים נסגרות,כמוכן יש מאמרים רבים בנושא שהמוח מוריד את רגישות השמיעה בסביבה רועשת ומעלה אותה בהדרגה לאחר מעבר לסביבה שקטה.
ולמה אני אומר את כל זה ,משום שקשה לחוות דיעה על סטאפ כאשר אתה מאזין לו ישר בבואך מן הדרך-אם נחת שם כשעה ולאחרמכן החלה ההאזנה אז זה משהו אחר.
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
מאחל לך ולי את הרמקולים שיש לו בבית.
שמעתי אותם בחו"ל. סוף הדרך.
סו ? ספק את סקרנותי :D
 

panter

חבר משקיען
הודעות
1,317
מעורבות
38
נקודות
48
פשוט לא יאמן נמר, השיחות שלי איתך בטלפון הפכו לנחלת הכלל.
כמה פעמים אני צריך להסביר לך שאם הייתי רוצה להחליף ת'רמקול שלי הייתי מחליף.
אני מאושר עם מה שיש לי ואין כלל קשר לאגו.

"זה לא משנה איזה רמקול יש לך, תמיד יהיו רמקולים יותר טובים אבל לא כולם יהיו לטעמך!!!"

אם תשתדל לזכור את המשפט הנ"ל לא יהיה צורך להתווכח כמו שתי זקנות על ספסל בגן העצמאות.

אני שמח שחברך מבין לבסוף שיש את התחביב ויש התנהגות ולא תמיד שני הדברים מתחברים לו כמו שצריך (Y)
 
נערך לאחרונה ב:

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
לא מבין מה אתם רוצים, שמעתי את המערכת של שניצל והיא נשמעת נפלא. פשוט נפלא. לא הייתי משנה שם כלום, למרות שזה נורא מפתה ;)
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
הייתה נכנס לגלריה של החברים ורואה שם

סו ? ספק את סקרנותי :D

בכל אופן מדובר באחיו הבכורים של האווטר של TakeOne
http://www.dtown.co.il/forum/7571-קישורים-לגלריות-החברים-3.html
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
תודה על הקישור , ראיתי את התמונות , אבל להוותי אני לא ממש מצליח להבין מהתמונות מה ומי (גם מתמונות מתערוכות אם אין כיתוב , אני לא יודע מה זה :D )
 

אלוהיםאדירים

אוהב את התחום
הודעות
167
מעורבות
0
נקודות
0

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
תודה
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור