סמסונג גלקסי אס. 6 אדאג' פלוס...


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
galaxy-s6-edge-plus_gallery_front_gold_s4.png

התרשמות אישית של 24 שעות.


נראה אתכם אומרים: גלקסי אס. 6 אדאג' פלוס 3 פעמים...כנראה שלא תצליחו. הגלקסי S6 אדאג' פלוס קיבל ריענון קל בצד עיצוב המכשיר והפונקציונאליות. הגב עשוי מזכוכית עם שוליים קמורים, המסגרת עשויה מאלומיניום 6013. למכשיר חזות ונוכחות איתנה, עיצוב אינטגרטיבי המשלב חומרים מקוריים וגימור ואיכותי. הוא פונקציונאלי ונעים לאחיזה, אם כי, קשה להפעלה ביד אחת. הגלקסי S6 אדאג' פלוס דק בצורה מענגת, מרגיש מאוד קל בידיים וקצת מסורבל. הזמנתי צבע זהב, הוא נראה מהמם ביופיו, למרות שהוא כולל מסך "5.7 הוא לא נראה גדול.
המכשיר החדש נעים למגע, אך חלקלק ובקלות עלול להחליק מכף היד. גופו הקליל גרם לאוחזים בו להרגיש כאילו מדובר במוצר עדין ושברירי. שולי האלומיניום של המסך המעוקל נוחים לאחיזה ומצריכים הסתגלות. בנוסף, בצד האחורי קיימת מעין "דבשת" קטנה בגלל המצלמה הראשית. כמו כן, הוא מתמלא טביעות אצבעות רבות על המתכת, בגב המכשיר, מכאן, שנרתיק קשיח היוצר אחיזה חזקה ומונע החלקה הוא חובה.
גם כאן לא קיים חריץ להרחבת זיכרון, מה שכבר עורר ביקורות רבות מאוד. עומדים לבחירתכם דגמים בנפח 32 גיגה בייט, 64 גיגה בייט ו-128 גיגה בייט.
סמסונג S6 אדאג' פלוס מגיע ישירות מהקופסה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד לוליפופ 5.1.1, אך ללא רדיו וללא שלט IR! המידות הן 154.4 מ"מ לגובה, 75.8 מ"מ לרוחב ועובי של 6.9 מ"מ, משקלו עומד על 153 גרם. המכשירים מגיעים לארץ כרגע בצבעים: שחור ספיר וזהב פלטינה.
גודלו של המסך של הגלקסי אדאג' פלוס עומד על 5.7 אינטש והוא לא מרגיש ענק. יש לו שוליים צרים, אפשר להחזיקו ולתפעל אותו בשתי ידיים, כי אי אפשר להגיע לכל מקום במסך, בהנפת אגודל. המסך הוא סופר AMOLED, הרזולוציה עומדת על 1440×2560 או Quad HD, צפיפות הפיקסלים עומדת על 518 פיקסלים לאינטש. המסך נראה מצוין מכל זווית אפשרית ומראה צבעים חדים וחיים, יש לו בהירות גבוהה במיוחד, הצבע השחור מאפשר לקרוא טקסט בכל תנאי התאורה והבהירות שלו מספקת בהחלט גם כשהיא על 75% עם ניגודיות מעולה, מה שמסייע בצריכת הסוללה במכשיר. על המסך מגנה זכוכית ספיר גורילה 4 מבית קורנינג, היא עמידה הרבה יותר טוב בנפילות ובשריטות מאשר בדגמים הקודמים.

הטלפון מצויד בסוללה בקיבולת של 3000 מילי אמפר לשעה (טוב יותר מה-S6 אדאג'), לא נשלפת, מספיק ליום של שימוש כבד. למרות החומרה המפלצתית שמכיל הגלקסי S6 אדאג' פלוס לא נוטה להתחמם במהירות יחסית. יש למכשיר רמקול אחד, טוב באיכותו, אך הינו מצפים לזוג רמקולים במכשיר במחיר כזה. במכשירים רבים, הרמקול ממוקם בפתח השמאלי למטה, כאן זה נמצא בפתח הימני, פעמים אחדות חסמתי בטעות עם היד והינו מקבלים קול עמום.
המכשיר עבר דיאטה מבורכת וכיום הוא יותר קליל למראה והפעלה. צבעי הכחול, לבן וקצת כתום נעימים לעין ולמרות שעדיין חלק קטן מהדברים מוצגים בצורה מעט מסורבלת, הרוב מתפקד בצורה טובה. בזמן שיחה או קבלת הודעה, מופיעה חלונית קטנה בצד העליון של המסך, המאפשרת לענות, מבלי לצאת מהיישום הפעיל באותו רגע.

תומר
 

תמונות מצורפות

  • galaxy-s6-edge-plus_gallery_front_gold_s4.png
    galaxy-s6-edge-plus_gallery_front_gold_s4.png
    KB 127.5 · צפיות: 368
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור