מצלמה לסרט על שנת שירות


yuval1324

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני יאיר, חדש בפורום בן 18, ומתכוון לעשות שנת שירות בבית שמש. בתיכון הייתי במגמת תקשורת הפקות(קולנוע לפלצנים לש-ון) והתנסתי בעשיית סרט דוקומנטרי, בעקבות זאת החלטתי לקחת את התחביב צעד אחד קדימה ולצלם את השנת שירות.
ברעיון אני רוצה לעשות על השנת שירות סרט אבל דוגרי יש לי עוד הרבה שלבים לעבור בדרך עד שאני רק מתחיל לצלם משהו. אני צריך את העזרה שלכם בעיקר בלבחור מצלמה קטנה, נוחה, לא מורגשת(בלי נוכחות) אבל מספיק טובה בשביל שיהיה אפשר להשתמש בצילומים שלה לעשיית סרט(בינתיים אין תקציב מוגדר אבל צריך לזכור שכרגע אין לי הון אישי), חוץ מזה כל טיפ שהוא לעשיית הסרט יתקבל בברכה (רעיונות, דרכי פעולה, ציוד נוסף ועוד..):כל-הכבוד:

תודה יובל
 

נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
מן הסתם תהיה חייב גם כניסה למיקרופון חיצוני במצלמה?
 

yuval1324

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
ובשביל העניין אני יוסיף עוד על השנת שירות.
קודם כל על המקום. בית שמש זו עיר מאוד מסובכת, והיא מחולקת בתוך עצמה לאזורים. האזורים של האתיופים, האזורים של האנגלו-סקסים, האזורים של החרדים (עם החרדים אני לא יתעסק) האזורים של הדתיים לאומיים והאזורים של כל השאר.
השנת שירות היא שנת שירות מעורבת של דתיים וחילוניים (אני חילוני), בבית שמש אני יתנדב בשתי מסגרות: מסגרת בוקר בבית ספר ומסגרת צוהוריים במתנ"ס.
בהתנדבות בוקר אני יהיה בבית ספר דתי רק לבנים ובו אני ילווה כיתה בחטיבת הביניים ויפעיל חדר מל"א(פרוייקט שבא לעזור לילדים בעלי לקויות למידה).
בהתנדבות צוהוריים אני יתנדב במתנס. בבית שמש אין מקומות לצאת ולכן הנוער שמה בעיקר משועמם מה שמוביל לעשיית דברים בעייתים כגון שתייה שגורמת לואנדליזם ועוד.. אחת מהמטרות שלי במתנס זה להרים פרוייקטים שיתנו לנוער אלטרנטיבה לשעמום ובהמשך ליצור קבוצות מנהיגות של הנוער שבעצמם ירימו פרוייקטים לקהילה. עוד מטרה היא איחוד הקהילה המפולגת של בית שמש.
חלק מהרעיון זה שהחניכים שלי בבית ספר הם גם החניכים שלי במתנס וככה יש עבודה שותפת איתם.
זה ממש בקצרה ובשטחיות על השנת שירות.
אם יש לכם מוח שכל הזמן עובד קולנועית אז כבר ראיתם כל מיני כיוונים לסרט; החיים הדתיים-חילוניים, הקהילה האתיופית בארץ (הרבה מההתעסקות שלי היא עם העדה האתיופית), בית שמש כעיר פריפריה והבעייתיות בכך, למה לעשות שנת שירות ועוד ועוד...
יש לי עוד דילמה כבדה אחת שהיא יכולה להיות שרשור בפני עצמה והיא; האם צילום הסרט לא יפריע לי במהלך השנת שירות? לצלם את החניכים יכול לגרום להם להתרחק, הרבה מהעיסוק יעבור לסרט ולא לרעיון העומד מאחורי השנת שירות והוא התנדבות בקהילה.
 
נערך לאחרונה ב:

yuval1324

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
כן, מיקרופון חיצוני הוא הכרחי
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור