מערכת סאונד למחשב סלוני

  • פותח הנושא ranv
  • פורסם בתאריך

ranv

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכל מומחי האודיו,

אני מתכנן מחשב סלוני שירכז את רוב המוזיקה ואת כל הסרטים שלי. מאוד חשוב לי שהמוזיקה תשמע טוב, אבל מה לעשות שחלק גדול ממנה נמצא על המחשב. שתי שאלות:

1. גם בהנחה שיש לי כרטיס סאונד וכרטיס וידאו טובים - האם אני מראש מוגבל ברמת הסאונד וצריך לכוון למגברים\רסיברים פחותים? אני שואל משום שלהבנתי מראש מחשב סלוני הוא תמיד באיכויות יותר נמוכות, במיוחד שמדובר במוזיקה. וגם - מה הציוד אודיו המקסימלי או המומלץ ששווה להשקיע למחשב סלוני? והאם אותן דילמות שקראתי עליהן כאן רלוונטיות - רצפתי נגד מדפי? רסיבר נגד מגבר וכו'? (יצא שהשאלה הראשונה היא בעצם 3 :) )

2. ומצד השני - מה אני צריך להקפיד מצד המחשב על מנת שיספק את הדרוש למערכת סאונד שלו. מה להקפיד למשל בנגן די.וי.די ו\או סי.די. ? איזה יציאות מהכרטיסים?

תודה,
רן
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
חשוב להקפיד על כרטיס קול עם יציאות אודיו אנלוגיות (סטריאו) טובות, אפשר להגיע לתוצאות סבירות בהחלט עם כרטיס איכותי.
אין לך שום מגבלה ברמות ציוד האודיו שיחובר למחשב, לדוגמא, רמקולים יקרים ואיכותיים יותר ישמעו טוב בהשוואה לרמקולים זולים ובינוניים - גם אם מקור האודיו הוא מחשב.
בסאונד הקפי בסרטים (למשל דולבי דיגיטל), חשוב שלכרטיס הקול תהיה יציאה דיגיטלית (אופטית או קואקסיאלית), פיענוח פורמט זה יעשה ממילא ברסיבר הקולנוע הביתי ומן הסתם, איכותו של רסיבר זה בוודאי שתשפיע על התוצאה.

מבחינת הקפדה על יציאות, זה לא קשור לכונן ה-DVD/CD במחשב אלא לכרטיס הקול (יציאות אודיו) ולכרטיס המסך (יציאות וידאו HDMI או DVI)
 

ranv

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
1
תודה על העזרה
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור