ממש התגעגעתי!


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
אולי זה לא נראה. אבל אני תמיד כאן. קורא, מתעדכן. אך בשנה האחרונה, אחרי הקורונה, השינוים הביאו אותי להשקיע בחברת ההגברה מפאת מחסור בעובדים וצוותים. היה עלי להקים את החברה כמעט מחדש. לבנות צוותים, לתת שירות לאמנים שאנחנו מלווים, ללקוחות שלנו בעיריות וכמובן, תפעול החברה באופן כללי. במהלך הקורונה הקטנתי את החברה למשך שנתיים למימדים צנועים משמעותית מהמקורית על מנת לשרוד את התקופה המתאתגרת הזו. ההחלטה היתה אסטרטגית, עסקית והתבררה כנכונה. מיד כשראיתי שזהו, זה נגמר ואפשר לחזור לעבוד, הגדלתי את החברה בכמעט כפול ממה שהיתה קודם וזה היה, תתפלאו, בלית ברירה. כל האירועים שנדחו בקורונה התקבצו לתקופה סופר מניבה, מלאה בעבודה אך המחסור בכוח אדם החזיר אותי לבמות. האמת, אני אוהב את הבמה. אוהב את המיקסר ומערכות ה-pa לא פחות מכל דבר אחר. אמנם אני פחות סוחב ומזיע. אבל אני תמיד שם.

בזמן הזה כמעט ולא מצאתי זמן לכתוב כראוי, להתמקד במה שאני ממש אוהב וזה את האתר הזה, החברים בו וכמובן, הציוד המרגש שאנחנו מתעסקים איתו. לקח לי שנה לערך בשביל לייצר את החברה בחזרה ולבנות צוותים מתקפדים. טכנאים, תאורנים, נהגים ועובדי במה. כמובן שיש עדיין דברים לטפל בהם אבל לפחות אפשר לנשום קצת יותר, לראות יותר בית ולשמוע יותר מוסיקה. אז כן, זה לא נגמר ויש עוד מה להשקיע בחברה. אבל אני יכול להגיד שאם היה חסר לי משהו זה הזמן שלי באתר הזה שהוא חלק מהגוף שלי.

אבל בזמן שלא הייתי כאן בפורום, הוא פרח. נוכחתי לראות את הכסאח החודשי בין מי מהחברים כאן, את הכתבות המעולות של הכתבים הכי טובים בארץ. השותפים שלנו, שהם חלק העורק הראשי של האתר הזה.

ואין דבר שאני יותר מתרגש ממנו מאשר מפגש חברים כמו שהולך להיות. ואני מצפה לראות את כולכם.

אז תבואו, נראה אתכם.

 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,042
מעורבות
1,485
נקודות
113
העיקר שאתה בסדר, כל טוב (ורד)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
מתגעגעים לאיזה תערוכה.

אנחנו חושבים על זה בכובד ראש. המחירים בשוק עלו משמעותית, צריך לעשות חישוב מסלול מחדש בנוגע לתערוכות. אנחנו חושבים על זה לילות כימים כיצד ניתן להפיק תערוכה גדולה ויפה לפחות כמו הקודמת בעלויות שפויות למציגים.
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,029
מעורבות
96
נקודות
48
ב'ה חג שמח
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור