זו הנחה שגויה מיסודה.
מסלול הסיגנל מתחיל באלק'. ליתר דיוק בדיסק .
אם יש לנו דיסק שמקודד בינארי, הוא עובר פיענוח ע"י DAC , מה שנקרא בעברית מממיר אנלוגי לדיגיטלי.
לאחר ההמרה הזו ערך האות קטן מאוד.
אם האות לא איכותי, אפילו מהרגע הזה, שום אבל שום מגבר או רמקול לא ישפר אותו. בשום דרך שהיא.
לכן לפני הכל יש לדאוג למכשיר טוב שידע לעשות המרה לסיגנל טוב .
לאחר מכן ההגברה הראשונית של האות הזה. הPRE הראשוני. גם פה אם הוא לא איכותי, הוא ידפוק את הסיגנל בדרך וגם אז כל מה שיהיה לאחר מכן לא ישפר כלום.
עכשיו לחלק הבא: ההגברה.
מגבר או CD. מגבר תמיד טוב יותר. המתח שלו גבוהה יותר, יש לו עתודות כח של ספק נכון, הוא עומד טוב בהשתנות האימפדנסים וכו...
לCD לרכב טוב ואיכותי, יהיה מגבר לא רע. לא משהו, אבל לא רע.
ולבסוף הרמקולים.
רמקול ישפט רק לאחר שנתנו לו את האפשרות, כלומר התנאים הנכונים. לשפוט את החוליה החלשה והאחרונה בתהליך, כאשר מה שמניע אותו הוא דלק ירוד, זה בלתי מתקבל על הדעת.
לכן ומשום כך, אתה עושה טעות שהיא סה"כ מושטט על אי הסתכלות על התמונה הכוללת. הדבר הגיוני כי מעטים בעולמנו מסוגלים לעשות זאת.
לכן, רק לאחר שנתנו לרמקול, שהוא הרכיב הפסיבי היחידי במערכת את התנאים האופטימלים המינימלים, והוא עדיין איכזב אותנו, אז רק נחליף אותו.
עוד תיקון:
סט קומפוננט הוא יצור דרשן. יש לו קרוס אובר שאמנם מפרק את האות לרכיבים כמו שצריך, אך כיוון שהוא פסיבי הוא גורם לאיבודים רבים.
לכן, קומפוננט על רדיו דיסק מקורי ואפילו לא מקורי לא ינוצל, יתן רק "כאילו" של איכות, אך בעצם יעשה להפך.
הפתרון הנכון למצב כזה שאתה מדבר עליו , הוא רמקול 2WAY , עם קבל על הטוויטר שחותך כדי לא לשרוף אותו וכך אפשר לקבל הפרדה נעימה וטובה יותר של הסאונד.
בכל מקרה, עם שיפור הרמקולים הנכנסים לרכבים כאלו היום+ האקוסטיקה הטובה יותר , והבידוד רעשים הטוב יותר של הרכבים של היום, רמקול מקורי יכול להשמע טוב אם ניתן לו את האפשרות.
ואם אתה חושב שאני ממציא הכל, אני בעצמי, ועוד כמה אנשים שהמלצתי להם בזמנו על העניין עשו כך, ונסעו ככה הרבה זמן.