תביןמעריך את הכנות אבל למה להתבטא בכזאת נחרצות (או בכלל להתבטא ) במה שאין לך מושג ?…
זאת הבעיה איתך - אתה מפזר הצהרות בלי שיש לך מושג ואתה מגדיל לעשות ומוכיח לנו שאנחנו צודקים באמירה הזאת…
מין הסתם שלא הבנת ולא ירדת לסוף דעתי
לחברה שמייצרת גם את הדרייברים וגם את הקבינט וגם את הקרוסאובר יש יותר שליטה על כל רכיב ולכן ההרמוניה בין הרכיבים תהיה גדולה יותר והתוצאה תהיה סינרגיה טובה יותר בין כל הרכיבים
מה שידרוש מחברה אחרת שפשוט קונה את הדרייבר off the shelf ואפילו קאסטם מייד הרבה יותר מאמץ ומשאבים כדי להגיע לאותה תוצאה ואת המשאבים האלה יש למעט מאוד חברות
למעשה. שלא לדבר על זה שחברה שמייצרת את ה דרייברים של עצמה יש לה יותר ידע לגבי סאונד ותכנון רמקולים מחברה שרק קונה דרייברים
ושלא לדבר על זה שחברה שמייצרת את הדרייברים בעצמה יכולה להציע רמות ביצוע גבוהות יותר במחיר נמוך יותר מחברה שרק קונה את הדרייברים.
אגב לא הוכחת לי כלום עם וילסון, אם כבר להפך כי עובדה שהם החליפו את יצרן הדרייברים מה שאומר שהם לא היו מרוצים מהם מה שאומר שאם הם היו מייצרים את הדרייברים לעצמם זה לא היה קורה מלכתחילה כי הרמקול היה אופטימלי עם הדרייברים שיוצרו ספציפית לאותו הדגם
אז אני אצטט אדם חכם אחד שאמר פעם:
" דוגמא מאלפת לחוסר יכולת להבחין בין עיקר לטפל"
תבין
לאף אדם כאן אין בעלות על האמת והצדק
הדעה שלי שווה לשל כל אדם כאן
ומי שרוצה לחלק לי ולדעות שלי ציונים זאת בעיה שלו בלבד.
זה פשוט שרשרת שלא נגמרתלא סקירה
אבל לכתוב זאת דעתי וזהו לא רציני לדיון בפורום אודיו
בעיקר מפי משתתף שלא מספר על המערכת שלו
או שסיפר שיש לו אוזניות ואין לו רמקולים
אולי הוא גאון הדור מבחינת אודיו אבל לרוב מצפים לקילומטרז׳ מסויים
לפני שפוסקים על רמקולים במחירים ברמות המדוברים
פרט לזה שלא מדובר בשריפה קטנה או נפילה חד פעמי
אלא בבן אדם שאוהב ליצור פרובוקציה
לא יודע איך לבשר לך את זה אבל לא אתה זה שתקבע במה אני מבין או לא מביןתבין
כשאדם רוצה שיתייחסו אליו ברצינות אז מוטב שיביע את דעתו במה שהוא מבין.
אני לא אביע את דעתי בפורום סריגה ומקרמה כי אין לי מושג בזה…
אני גם לא אביע את דעתי בפורום יינות כי גם בזה אני לא מתמצא.
אתה מרשה לעצמך להביע דיעה על משהו שלפי דבריך אתה לא מכיר ועוד מתווכח על זה…
אם זאת דרכך , להביע עמדה בדברים שאין לך בהם מושג , אז אתה פשוט טיפש גמור כי זה מנהג של טיפשים - הם מתווכחים בנושאים שאינם מבינים בהם דבר וחצי דבר.
זה בסדר לא לדעת כל דבר וזה בסדר לא להכיר כל רמקול שיש.
זה לא בסדר להביע עמדה על רמקול שאינך מכיר.
זאת זכותך ?
ןכן, זכותך להיות טיפש !
כמה בורותכמה בורות
Wilson Audio "עברו" מ Focal
חחח לא בגלל שלא היו מרוצים
אלא מסיבה מאוד פשוטה שלא הייתה להם ברירה.
סיום חוזה ואי הסכמה של Focal למכור את הדרייברים שלה לשום חברה.
אגב focal היו "רק" חומר גלם
Wilson פיתחו מעבר את הדרייברים לפי ספסיפקציות שהם קבעו!
ואפרופו התאימו את הדרייברים ל תיבה וה cross
כך היה לפני עם Dynaudio
והיום עם Scanspeak
כך שעוד דוגמא לחוסר הבנה, יכולת והתעסקות בשטויות.
אין זכר לשום סאונד של Focal ב Wilson
רק חומר גלם.
אגב דרייברים איכותיים וטובים ממה שהם משתמשים היום!
אגב 2 חבל ששני הצדדים לא המשיכו באותו קו (משותף).
לא יודע איך לבשר לך את זה אבל לא אתה זה שתקבע במה אני מבין או לא מבין
אמרתי לך
מי שמחלק לי או לידע שלי ציונים זו בעיה שלו בלבד.
שוב אני לא עומד למשפטאתה כתבת שאתה לא מכיר את הטידל.
להביע עמדה על רמקול שלא מכירים זה לא רציני , שלא לומר טיפשי.
כן אבל אני מניח שהם קונים את הדרייברים בזמן הייצור כלומר מפתחים את הקרוס ואת התיבה בהנתן הדרייברכמה בורות
אם ווילסון היו מייצרים דרייברים לעצמם לא היה להם צורך להחליף ספק בכל פעם
קניית דרייברים גם לפי ספיסיפקציה מסוימת לעולם לא תהיה סינרגטית לשאר חלקי הרמקול כמו יצרן שמייצר את כל הרכיבים כמו פוקל
ולכן כל ההתפלספות שלך על הסיבה להחלפת הספק היא בכלל לא רלוונטית או סותרת את הנקודה שלי שעדיף לייצר את הדרייברים של עצמך מאשר לקנות מחברה אחרת ולדחוף לתוך קופא יפה.
למעשה אתה בעצמך תמכת במה שאמרתי על ידי זה שאמרת שעכשיו הם משתמשים בדרייברים יותר גרועים כי פוקל הפסיקו לספק להם מצב שהם לא היו עומדים בו אם היו מייצרים לעצמם את הדרייברים.
עוד שאלות?
בסדרכן אבל אני מניח שהם קונים את הדרייברים בזמן הייצור כלומר מפתחים את הקרוס ואת התיבה בהנתן הדרייבר
לא חושבבסדר
אבל שוב
היכולת של חברה שמייצרת גם את הדרייברים וגם את הקבינט וגם את הקרוסאובר ליצור סינרגיה בין כל החלקים היא לעולם תהיה גדולה יותר מאשר של חברה שקונה את הדרייברים מחברה אחרת גם אם הם מקוסטמים לפי דרישות החברה
זה כמו לקנות מנוע ולבנות סביבו אוטו
זה לא בדיוק אופטימלי
אני לא אומר שזה בלתי אפשרי להגיע לתוצאות טובות
פשוט יותר קשה לאותה חברה
Focal מייצרת את הדרייברים, הקבינטים והקרוסאובריםלא חושב
אין חברה שמייצרת הגברה וגם מייצרת את כל הרכיבים שלו
ציפים של דאק יש אולי ל 3 חברות וכולם מייצרים סביבם
כל עוד הרכיבים קיימים וידועים בזמן הייצור - אין בעיה
אם למשל שנתיים אחרי שהם יצרו רמקול החברה שייצרה להם את הדרייברים הפסיקה לעבוד והם מחליפים אותם בלי תכנון מחדש זה רע אבל קשה לי להאמין שזה קורה
כל מי שמתעסק בייצור ובונה על רכיבים צד ג מוודא זמינות לשנים קדימה
תתחדשFocal מייצרת את הדרייברים, הקבינטים והקרוסאוברים
הכל in house
לדעתי זאת הדרך הטובה ביותר
לא חושב
אין חברה שמייצרת הגברה וגם מייצרת את כל הרכיבים שלו
ציפים של דאק יש אולי ל 3 חברות וכולם מייצרים סביבם
כל עוד הרכיבים קיימים וידועים בזמן הייצור - אין בעיה
אם למשל שנתיים אחרי שהם יצרו רמקול החברה שייצרה להם את הדרייברים הפסיקה לעבוד והם מחליפים אותם בלי תכנון מחדש זה רע אבל קשה לי להאמין שזה קורה
כל מי שמתעסק בייצור ובונה על רכיבים צד ג מוודא זמינות לשנים קדימה
אתחיל מזה שאומר לך שגם במכוניות אתה כנראה לא מבין דבר (לדוגמא תבדוק מה קורה בפורמולה 1). יותר חשוב מזה, אתה העלת פה ושם טיעונים שונים שקושרים את איכות הסאונד למדידות שונות והצדקתם אותם בכך שמדידות אלו מבוססות על מדע. אמנם אני לא בא לפסול את הטענה המרכזית שלך שנראית נכונה במהותה, כלומר שסביר להניח שישנה הלימה גבוהה מאד בין איכות הסאונד למאפיינים הפיזקאלים שיוצאים מהרמקולים. אם זאת, ברור למדי שאינך מבין במדע שכן אם ההית מבין, ההית מודע לכך שהמדידה המדעית של הנתונים הפיזיקאלים נתונה לביקורות מסוגים שונים, כולל דיוק המדידה, כלי המדידה, מספר המשתנים שנמדדים והאם המשתנים האלו נעשו בכל התחומים והצירופים האפשריים של הסיגנלים הנמדדים (שיכולים לכלול אפקטים לא לינארים שגוררים בעקבותם עיוותים לא צפויים). בנוסף, כמובן שלא ברור אם המדידות בכלל רלוונטיות לתופעה ההכוללת יותר. לעומתך, אודיופילים אמיתיים מחפשים בעיקר בסאונד את החוויה והריגוש ולא את הנתונים המספריים שהמדידות מספקות. החוויה שלנו מהסאונד אינה חייבת להיות קורלטיבית עם רמת הדיוק שנותנות המדידות ורמת ה"שיחזור" של הסאונד - ועל כך דובר כאן רבות. לבסוף, קיימת שונות גדולה בין אנשים שאופי ההנאה שלהם תלוייה לא רק במאפיינים הפיזיקאלים של העולם החיצוני אלא גם באופן בו הם חוו את הסביבה במהלך חייהם ובמטען הגנטי שאיתו באו לעולם. לכן, די סביר להניח שאין אמת אבסולוטית בתחום האודיו (ובכל תחום אחר שקושר בין הנאה שלנו לעולם החושים שלנו, כמו בתחום היין, הבישול ועוד). לדעתי, אתה פשוט מבזבז את זמנך בלנסות להצדיק משהו שאתה מאמין בו אבל הוא לא קיים.בסדר
אבל שוב
היכולת של חברה שמייצרת גם את הדרייברים וגם את הקבינט וגם את הקרוסאובר ליצור סינרגיה בין כל החלקים היא לעולם תהיה גדולה יותר מאשר של חברה שקונה את הדרייברים מחברה אחרת גם אם הם מקוסטמים לפי דרישות החברה
זה כמו לקנות מנוע ולבנות סביבו אוטו
זה לא בדיוק אופטימלי
אני לא אומר שזה בלתי אפשרי להגיע לתוצאות טובות
פשוט יותר קשה לאותה חברה
אתחיל מזה שאומר לך שגם במכוניות אתה כנראה לא מבין דבר (לדוגמא תבדוק מה קורה בפורמולה 1). יותר חשוב מזה, אתה העלת פה ושם טיעונים שונים שקושרים את איכות הסאונד למדידות שונות והצדקתם אותם בכך שמדידות אלו מבוססות על מדע. אמנם אני לא בא לפסול את הטענה המרכזית שלך שנראית נכונה במהותה, כלומר שסביר להניח שישנה הלימה גבוהה מאד בין איכות הסאונד למאפיינים הפיזקאלים שיוצאים מהרמקולים. אם זאת, ברור למדי שאינך מבין במדע שכן אם ההית מבין, ההית מודע לכך שהמדידה המדעית של הנתונים הפיזיקאלים נתונה לביקורות מסוגים שונים, כולל דיוק המדידה, כלי המדידה, מספר המשתנים שנמדדים והאם המשתנים האלו נעשו בכל התחומים והצירופים האפשריים של הסיגנלים הנמדדים (שיכולים לכלול אפקטים לא לינארים שגוררים בעקבותם עיוותים לא צפויים). בנוסף, כמובן שלא ברור אם המדידות בכלל רלוונטיות לתופעה ההכוללת יותר. לעומתך, אודיופילים אמיתיים מחפשים בעיקר בסאונד את החוויה והריגוש ולא את הנתונים המספריים שהמדידות מספקות. החוויה שלנו מהסאונד אינה חייבת להיות קורלטיבית עם רמת הדיוק שנותנות המדידות ורמת ה"שיחזור" של הסאונד - ועל כך דובר כאן רבות. לבסוף, קיימת שונות גדולה בין אנשים שאופי ההנאה שלהם תלוייה לא רק במאפיינים הפיזיקאלים של העולם החיצוני אלא גם באופן בו הם חוו את הסביבה במהלך חייהם ובמטען הגנטי שאיתו באו לעולם. לכן, די סביר להניח שאין אמת אבסולוטית בתחום האודיו (ובכל תחום אחר שקושר בין הנאה שלנו לעולם החושים שלנו, כמו בתחום היין, הבישול ועוד). לדעתי, אתה פשוט מבזבז את זמנך בלנסות להצדיק משהו שאתה מאמין בו אבל הוא לא קיים.
לפני שאתה מגיע למסקנות כ"כ נחרצות כדאי שתקרא:אתחיל מזה שאומר לך שגם במכוניות אתה כנראה לא מבין דבר (לדוגמא תבדוק מה קורה בפורמולה 1). יותר חשוב מזה, אתה העלת פה ושם טיעונים שונים שקושרים את איכות הסאונד למדידות שונות והצדקתם אותם בכך שמדידות אלו מבוססות על מדע. אמנם אני לא בא לפסול את הטענה המרכזית שלך שנראית נכונה במהותה, כלומר שסביר להניח שישנה הלימה גבוהה מאד בין איכות הסאונד למאפיינים הפיזקאלים שיוצאים מהרמקולים. אם זאת, ברור למדי שאינך מבין במדע שכן אם ההית מבין, ההית מודע לכך שהמדידה המדעית של הנתונים הפיזיקאלים נתונה לביקורות מסוגים שונים, כולל דיוק המדידה, כלי המדידה, מספר המשתנים שנמדדים והאם המשתנים האלו נעשו בכל התחומים והצירופים האפשריים של הסיגנלים הנמדדים (שיכולים לכלול אפקטים לא לינארים שגוררים בעקבותם עיוותים לא צפויים). בנוסף, כמובן שלא ברור אם המדידות בכלל רלוונטיות לתופעה ההכוללת יותר. לעומתך, אודיופילים אמיתיים מחפשים בעיקר בסאונד את החוויה והריגוש ולא את הנתונים המספריים שהמדידות מספקות. החוויה שלנו מהסאונד אינה חייבת להיות קורלטיבית עם רמת הדיוק שנותנות המדידות ורמת ה"שיחזור" של הסאונד - ועל כך דובר כאן רבות. לבסוף, קיימת שונות גדולה בין אנשים שאופי ההנאה שלהם תלוייה לא רק במאפיינים הפיזיקאלים של העולם החיצוני אלא גם באופן בו הם חוו את הסביבה במהלך חייהם ובמטען הגנטי שאיתו באו לעולם. לכן, די סביר להניח שאין אמת אבסולוטית בתחום האודיו (ובכל תחום אחר שקושר בין הנאה שלנו לעולם החושים שלנו, כמו בתחום היין, הבישול ועוד). לדעתי, אתה פשוט מבזבז את זמנך בלנסות להצדיק משהו שאתה מאמין בו אבל הוא לא קיים.
הגבתי על זה 1000 פעםאלוהי הסאונד @Audiogod
בבקשה תענה בצורה עניינית למשפט הזה