מחפש מצלמה - עזרה דחוף!!


mery77

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום! אני מחפש מסרטת וידאו טובה, באיכות HD (חשוב שיהיה עינית) סמי-מקצועית, נוחה לשימוש (לדוגמא יכולת כיוון פוקוס, זום נוחה , תפריט ושליטה נוחים) לצורך עשיית סרטי סטודנטים באזור ה5,000 - 7,000 ש"ח (שזה שווה ערך למצלמות בין 900 ל 1,200 דולר בניו יורק!! מדהים)
אתם יודעים הרי חשובים הדברים המשמעותיים ביותר במצלמה כגון, מייצב תמונה בתזוזה, חדות ,איכות תמונה וכו' יותר מכל.

בבקשה תעזרו לי מניסיונכם הבנתכם העשירה!

דבר נוסף,
מכוון שאחותי נמצאת כעת בניו יורק, והרי שם המחירים נמוכים בהרבה, חשבתי שעדיף שהיא תקנה לי שם את המצלמה אך העניין של השידור לא בPAL אלא בNTSC העלה גבה. האם זה משפיע על משהו? האם יהיה לי קושי בעשיית סרטים, עריכתם והצגתם בארץ?

תודה מראש
 

נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
שווה לך לבדוק דגמים כגון CANON HF S10, PANASONIC TM300, SONY 520
מצלמות וידאו NTSC מצלמות ב- 60i או 30p במקרה של קנון, או 60i ו- 24p במקרה של פנסוניק, לעומת מצלמות שנמכרות בארץ שמצלמות ב- 50i או 25p.
בעיקרון, הטלויזיות בארץ תומכות ב- PAL וגם ב- NTSC ובמקרה של HD ב- 50Hz ו- 60Hz, כך שלא צפויה להיות בעיה במיוחדת בהצגה, גם לא בעריכת מחשב, אבל אם אתה הולך להשתמש במכונות עריכה יעודיות, תבדוק לגבי התאמה ל- 60Hz.
ענין נוסף, במצלמות וידאו NTSC, כאשר מצלמים במקום עם תאורת ניאון, יראה הבהוב מסוים של האור בגלל הבהוב הנאון בתדר חשמל של 50Hz. תצטרך לצלם במהירות 1/100 (כי בד"כ אין 1/50) או לחיות עם זה.
 

mery77

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
תודה צמצמתי את האפרשרויות ל Sony HDR-XR500V ו Panasonic HDC-TM300

סוני, בעלת שם יותר טוב, טבעית נראת קורצת יותר אך גיליתי במצלמה זו אין wind filter; manual shutter-speed, iris, or audio controls. האם דברים אלו נחוצים?

גם כן, מן ניסיונכך והידע העשיר שלך אשמח לשמוע את המלצתך הכנה על איזו מצלמה עדיפה מבין השניים ולמה.

תודה רבה
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
לשתי המצלמות הללו יש איכות וידאו בשורה הראשונה של מצלמות וידאו HD לחובבים, ממליץ לך לחפש ברשת (Youtube, Vimeo) קטעי וידאו ולהחליט איזה מהן מוצאת חן יותר בעינך.
אם אתה נוהג לצלם במצב אוטומט, למגבלות שציינת לא תהיה השפעה, אולם אם אתה מתכוון לצלם גם במצבים ידניים (דורש אימון רב), אז בוודאי שתהיה לזה השפעה.
 

mery77

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
אלו הן באמת שתי מצלמות חובבנים איכותיות וביוטיוב ראיתי סרטים בעלי איכות מצויינת אך עדיין נשארים פרטים שלא "רואים" ביוטיוב כמו אמינות המצלמה (חלק אומרים שהפנסוניק מאכזבת אבל חלק אחר אומרים שהם התאהבו בה), מצב ה24p שאין בסוני והשאלה האם זה פספוס לקחת את הסוני בעקבות מצב זה? מכוון שאני עדיין בגדר חובבן אני בודק באתרים רבים וכל אחד סותר את השני לדוגמא, האתר camcorderinfo.com טוען שהפנסוניק טובה יותר מן הסוני בהרבה לעומת אתר אחר,מתטער שאינני זוכר את השם, הטוען שהסוני כרגיל מובילה את השוק.. ולכן אני דווקא פונה אל הפורום שם אנשים בעלי ניסיון ממשי במצלמות ולא סתם מהתרשמות אחת או שתיים מייעצים, אני מבקש אם למישהו יש ניסיון עם מצלמות אלו אנא הגיבו.
תודה.
 

eranshl

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
מרי,
היתה לי התלבטות דומה
אך אחרי שעות וימים של קריאת סקירות וחוות דעת ראיתי שסוני לא עושה את השוני
הפנסוניק לא נופלת ממנה ואף עולה בכמה פרמטרים החשובים לי (מגוון אפשרויות הסטילס למשל). הקנון נופלת קצת משניהם המיוחד בצילום באור נמוך והכי חשוב OIS גרוע
אבל המחיר... סיפור אחר - הפנסוניק משמעותית זולה.
אקבל את הפנסוניק עוד שבועיים ואעדכן
 

mery77

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום eranshl,

אני קונה את המצלמה מניו יורק (מאחר ואחותי נמצאת שם בטיול) ובאופן די מפתיע הסוני זולה בהרבה מן הפנסוניק - הסוני עולה באזור ה1,000 דולר בעוד הפנסוניק באזור ה1,150 - 1,200
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור