מוסיקה טובה בלונדון


zvi-ka

אוהב את התחום
הודעות
338
מעורבות
85
נקודות
28
חזרתי בימים האחרונים מטיול משפחתי בלונדון ועוד מקומות.
הטיול כלל כמה חוויות מוסיקליות מרשימות.
זה התחיל במחזמר מלך האריות ב west end חשבתי שזה יותר לילדים לא ציפיתי אבל היתה הצגה נפלאה עם מוסיקה נהדרת עם תזמורת חיה שכתב ברובה אלטון ג'ון. (ילדי המתבגרים הכירו את השירים, אני לא.. ) במזנון בהפסקה קניתי את הדיסק ששומע גם בארץ..
יומיים אח"כ עברנו ליד פארק קניגסטון וראיתי שקרוב נמצא האלברט הול. סיקרן אותי מה זה האולם שמוזכר בשירם של ה beatles. רציתי רק לעבור ולהציץ מבחוץ. אבל אז ראיתי שמוכרים כרטיסים לקונצרט צהריים שיהיה עוד שעה. מוסיקה לפסנתר ותזמורת של מוצרט מופע של הBBC
11 פאונד כרטיס עמידה שילמנו עוד כמה פאונד וישבנו.. חוויה לשמוע מוסיקה נהדרת באולם כה מרשים.
עוד באותו ערב הלכנו להופעה של ABBA. טוב לא ממש הם אבל האווטרים (צלליות תלת ממדיות) שלהם, עם תזמורת חייה. הם צולמו שרים היום והלבישו לצלליות את המראה שלהם כשהיו צעירים, אז רואים אותם שרים מהאלבום האחרון עם מראה שלהם צעירים. (למה הם לא יכולים להראות מבוגרים? למה לא באו בעצמם?) בכל אופן המופע היה מרהיב עם כל הלהיטים, נוסטלגיה לעבר וגם הילדים התלהבו. זה התרחש ב ABBA Arena, מתחם שנבנה במיוחד להופעות האלה שמתקיימות כמעט כל יום.
למחרת לקחנו רכבת לליברפול, זה סה"כ שעתיים ורבע נסיעה ברכבת מהירה. נסענו וחזרנו ללונדון באותו יום. שם עשינו כמובן סיור בעקבות ה beatles, התחלנו במוזאון מעניין beatles story, המשכנו בסיור עם אוטובוס בשם מסע הקסם המיסתורי שלקח אותנו למקומות כמו סימטת פני, שדות תות לנצח, הכנסייה שקבורה בה אלינור ריגבי, הבתים בהם גדלו חברי הלהקה. היה מרתק, וזה הסתיים במועדון הקאברן האגדי שם נכנסנו עם כרטיס הסיור ושמענו הופעות של אומנים צעירים שמנגנים שם גם היום כמו בתקופת ה beatles.
אציין שפרט לכניסה הספונטנית לאלברט הול, כל הכרטיסים למקומות שצוינו הזמננו מהארץ.
עברנו ברכבת מתחת לתעלת למאנז' לפריז. שם בני משפחתי עשו פרצוף כאילו יש עוד דברים לראות חוץ ממוסיקה.. עוד אומנויות. אז הלכנו לראות את המונה ליזה..
 

נערך לאחרונה ב:

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,085
מעורבות
910
נקודות
113
יפה . היה מעניין לקרוא את מה שכתבת העיקר שנהנתה צביקה :)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור