רמקולים מה הרמקולים הכי טובים ששמעתם בחייכם ?


Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
22
נקודות
8
הטרוניה שלי היא עם הדביל שמשחק לכולכם בחוטים שהיום קורא לעצמו audiofile ומחר הוא יהיה ליטרלי מישהו אחר.

כבר עדיף ללכת לקבוצות בפייסבוק ולראות פוסטים על רסיבר דנון שמישהו בטעות שבר לו את הבננה.
אתה לא מכיר אותי ולא יודע עליי כלום ובינתיים קראת לי טרול ודביל .
סה"כ מאוד הגיוני ונחמד מצידך.
חשבת להגיב עניינית לנושא השרשור או שזה כל מה שיש לך לתרום מתנוש ?
 
נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
הטרוניה שלי היא עם הדביל שמשחק לכולכם בחוטים שהיום קורא לעצמו audiofile ומחר הוא יהיה ליטרלי מישהו אחר.
ליטרלי או בייסיקלי ?
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
ליטרלי או בייסיקלי ?
חדמ"ש ליטרלי. בייסקלי זה כשיש ארגומנט לאחר מכן.

אתה לא מכיר אותי ולא יודע עליי כלום ובינתיים קראת לי טרול ודביל .
סה"כ מאוד הגיוני ונחמד מצידך.
הגיוני כן, נחמד לא. אתה פשוט שקוף יותר מילד בן 3. או מהחתול שלי. לא יודע אם זה מחסור בתשומת לב בילדותך, רצון בלתי נשלט ללגלג על אודיופילים (יכול להבין אותך כאן), או סתם שיעמום. אבל התוצאה זהה: מזהים אותך מקילומטרים, ואתה רק תורם לזיבול של הפורום. אז המעט שאני יכול לתרום כאן זה לחרב לך את השירשור פעם אחר פעם.

חשבת להגיב עניינית לנושא השרשור או שזה כל מה שיש לך לתרום מתנוש ?
לא חשבתי , כי הנושאים שלך מטומטמים. ביום שיהיה לך פוסטים מעניינים, אעשה לך טובה ואשתוק. ואני מבטיח שאם יהיה לי משהו חכם להגיד (זה לא קורה הרבה), אני אגיד אותו.
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,377
מעורבות
463
נקודות
83
PM1 של BW היו ממש טובים עם המונובלוקים של ניופורס וואו הבעיה שהם נגמרים בווליום מסויים טוב נו כמה כבר וופר של 5אינץ בתיבה של 20 ס"מ יכול לתת, סונוס ליאוטו רצפתי עם פאוור ימאהה היה סוווף! בסוף לא קניתי אותם דאז כי לא היה לי כסף דאז (טעות) אחרי תקופות משונות היו לי גם רמקולים של 40-50-70 אלף חלקם נאלצתי להעיף מהחלון היום עם וורפידל לינטון מבסוט עד הגג (בהסתכלות כוללת זה הרמקול הכי טוב שהיה לי\שיושב אצלי הכי טוב, תצורת מדפי גדול, אול-ארוונדר אמיתי, עם הרצפתיים תמיד היו בעיות ומדפי גודל "רגיל" תמיד חסר בו משהו), לומדים את העניין הוא שרמקול X לא יושב טוב על מגבר מסויים, על מגבר אחר הוא יכול לתת קסמים, זה הכל עניין של התאמה, אני חושב שצריך לשנות את הכותרת לרמקול הכי יקר לא הכי טוב, כי פשוט לזה מתכוון המשורר, כנראה ככה זה הולך פה, רודפים אחרי כרטיס כניסה למועדון הגמאעה,רודפים אחרי הכסף לא אחרי הצליל. תהנו.
 

Audiofile

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
22
נקודות
8
חדמ"ש ליטרלי. בייסקלי זה כשיש ארגומנט לאחר מכן.


הגיוני כן, נחמד לא. אתה פשוט שקוף יותר מילד בן 3. או מהחתול שלי. לא יודע אם זה מחסור בתשומת לב בילדותך, רצון בלתי נשלט ללגלג על אודיופילים (יכול להבין אותך כאן), או סתם שיעמום. אבל התוצאה זהה: מזהים אותך מקילומטרים, ואתה רק תורם לזיבול של הפורום. אז המעט שאני יכול לתרום כאן זה לחרב לך את השירשור פעם אחר פעם.


לא חשבתי , כי הנושאים שלך מטומטמים. ביום שיהיה לך פוסטים מעניינים, אעשה לך טובה ואשתוק. ואני מבטיח שאם יהיה לי משהו חכם להגיד (זה לא קורה הרבה), אני אגיד אותו.
משעשעת אותי חלוקת הציונים שלך במיוחד כשאתה מבסס את מה שאתה אומר בערך על כלום כי אתה לא יודע עליי בייסקלי כלום .
אתה גם לא מחרב לי כלום , התגובות שלך פחות מזיזות לי מזמום של יתוש;)
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
משעשעת אותי חלוקת הציונים שלך במיוחד כשאתה מבסס את מה שאתה אומר בערך על כלום כי אתה לא יודע עליי בייסקלי כלום .
אתה גם לא מחרב לי כלום , התגובות שלך פחות מזיזות לי מזמום של יתוש;)
שמע, אני יודע שאתה ילד כאפות חסר תועלת פורומית שנכנס לפה מדי פעם עם יוזרים אחרים. זה כל מה שאני צריך לדעת.
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
אין דבר כזה "רמקולים הכי טובים"-צ"ל:
-הכי טובים באוזני המאזין
-הכי טובים בנתוני מדידה במעבדה
-הכי מתאימים לאלקטרוניקה X או Y
ולשאלתך-
הרמקולים שלי- NAIM OVATOR S600 עם האלקטרוניקה של NAIM
יום שקט,
חכם גדול עם ההגברה שלך כל רמקול נשמע הכי טוב ;)
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
חכם גדול עם ההגברה שלך כל רמקול נשמע הכי טוב ;)
אם כך ההגברה של naim זו ההגברה האולטימטיבית ? הכי טוב שיש ?
איך לא שיתפת אותנו קודם בתובנה הזאת ונתת לנו לבזבז ממון רב על אלקטרוניקה נחותה ?
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
לא טענתי זאת ולא התכוונתי לכך.הכוונה הייתה שאם אתה משתמש במגבר קצה של חברה עם מוניטין טוב סביר שתהיה תוצאה מוצלחת.באותה מידה יכול להיות מגבר קצה של לקסמן של אקופייז ולא חסרים נוספים.לא צריך לתקוף מיד כמזכירים את ניים.
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
O.k זה נכון לגבי כל הגברה.מעניין שדווקא פוקאל גורר ביקורת לא מחמיאה במקרים רבים בשידוך עם ניים.אבל זה לא מנסיון אישי.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,764
מעורבות
932
נקודות
113
לא טענתי זאת ולא התכוונתי לכך.הכוונה הייתה שאם אתה משתמש במגבר קצה של חברה עם מוניטין טוב סביר שתהיה תוצאה מוצלחת.באותה מידה יכול להיות מגבר קצה של לקסמן של אקופייז ולא חסרים נוספים.לא צריך לתקוף מיד כמזכירים את ניים.

אתה כנראה לא הבנת את הפואנטה.
לא מדובר בניים בכלל.
הייתי מגיב אותו דבר לגבי כל חברה אחרת.
הפואנטה היא שאין הגברה/אלקטרוניקה שכל רמקול שתחבר אליה יישמע ״הכי טוב״.
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
O.k זה נכון לגבי כל הגברה.מעניין שדווקא פוקאל גורר ביקורת לא מחמיאהבמקרים רבים בשידוך עם ניים.אבל זה לא מנסיון אישי.
 

leni

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
130
נקודות
43
לא טענתי שטות שכזאת.כשאדיופיל מנוסה וותיק כמו דיטון מחבר למגבר קצה(במקרה הזה של ניים)רמקולים פחות או יותר מוכרים לי ובנוסף מביע את שביעות רצונו הגבתי ממש בסדר.אני נתתי מחמאה קטנה ההמשך מצדך לדעתי לא תורם דבר.אבל הכל טוב
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
אני אתחיל :
Focal Sopra 3
אין על בריליום;)

איך שהטעם שלי במוזיקה השתנה וגם הניסיון התרחב, ככה קשה יותר "להפתיע"..

גם בדרך כלל שומעים סט + חדר, כדי לבודד רכיב מסוים צריך לשמוע אותו בסטאפים שונים עם אלקטרוניקה אחרת ואז להצליב

אפשר להגיד ש-Grand Utopia מרשימה, שמעתי מספר פעמים בתערוכות וגם אצל דילרים במדינות שונות.
אם יהיה לי ארמון חח

את Verity שלי שמעתי המון מן הסתם (ולכן קניתי)

פה ושם שמעתי חדרים בתערוכות אבל לרוב מדובר בחדרים מאוד יקרים (צפונה ממיליון שקלים)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
@נמר אתה משלם לו? איפה אפשר להגיש מועמדות? אני גם רוצה!
מה התימחור? לפי פתיחת שרשור? לפי כמות תגובות?

זה מאוד תלוי. במקרה שלך זה אתנן אחר. זה מגיע מתוך משיכה בלתי מוסברת שלי אלייך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני אתחיל :
Focal Sopra 3
אין על בריליום;)

עזוב.
אין על פלאזמה, אין על משי, אין על קרמי, אין על יהלום, אין על ריבון, אין על דום, אין על שופר.

תתכנן טוב זה יהיה טוב, תתכנן רע החומר כבר יהיה חסר משמעות. ואם מתכננים טוב? אז בתכלס, בלי קישקושים, אין על פלאזמה.
 

Ls77

אוהב את התחום
הודעות
203
מעורבות
78
נקודות
28
נהנתי מאוד מדגם פאסיפיק של Cabasse.

דיינאודיו c2 הדהימו אותי מבחינת יכולות באס.

אבל עם כל הכבוד, שום רמקול ביתי לא יכול להעיף
אותי אחרי שאתה חווה הופעה חיה באולם אקוסטי.

הכל מתגמד.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,235
מעורבות
2,746
נקודות
113
אבל עם כל הכבוד, שום רמקול ביתי לא יכול להעיף
אותי אחרי שאתה חווה הופעה חיה באולם אקוסטי.

הכל מתגמד.
אם אתה מתכוון למוזיקה אקוסטית -- לא מוגברת -- אז אני ממש לא מסכים.

אם מסתכלים על מוזיקה בבית כניסיון לשחזור מוזיקה חיה, זה לא עובד, בין השאר כי מראש לא משמרים את המוזיקה החיה כפי שהיא נשמעת למאזין.

אבל אם מסתכלים על מוזיקה מוקלטת כצורת אמנות נפרדת -- כמו שקולנוע אינו משחזר מציאות אלא יוצר הרגשה וירטואלית שיכולה להיות הרבה יותר עוצמתי מהמציאות כפי שהיא נראית לצופה ספציפי -- אז גם מוזיקה מוקלטת יכולה להישמע בבית הרבה יותר עוצמתית, מפורטת, סוחפת ומערבת מאשר בהופעה חיה. כמובן שיש צורך במערכת מספיק רצינית בשביל זה.

מה שאי אפשר לקבל בבית זה את אותו סוג חוייה שיש בהופעה פומבית, החל בזה שמפנים זמן במיוחד, שמתלבשים ומתכוננים במיוחד, יוצאים מהסביבה הרגילה, משתתפים בחוויה עם עוד המון אנשים, וגם רואים את האומנים כשהם מפיקים את המוזיקה. יש אנשים שהדברים האלה ממש חסרים להם בהשמעה ביתית. לי אישית לא.

אבל בכל מה שקשור למוזיקה עצמה -- לצלילים שמגיעים לאוזן, כולל להרעיד את כל הגוף -- אפשר לקבל בבית יותר ווליום, יותר באס, יותר קווים מוזיקליים, יותר פרטים, במה מוגדרת יותר,, גוונים עשירים יותר לכלים ולקולות, וגם אפשר לשמוע מה שרוצים מתי שרוצים, לפי מה שמתאים באותו רגע, לא לפי מה שמישהו אחר תכנן מראש לפני חודשים. אפשר גם לשמוע אומנים גדולים שכבר מתו מזמן, וגם אומנים גדולים ותזמורות עילית שאינם מגיעים לאזור שבו חיים.

יש עוד ערימה של חסרונות להופעה פומבית, החל בבעיות בביצוע שאי אפשר לתקן, כפי שעושים בהקלטות, כולל זיופים, נגינה לא יחד, כניסות לא בזמן או בכלל לא -- כפי שגלן גולד אמר -- אין take two. כמוכן גם הפרעות מצד הקהל כמו שיעולים, דיבורים, זמזומים, תיפופים על הכיסאות ועטיפות צלופן של סוכריות, אי היכולת להקפיץ לקטע אחר כשמשעמם או לחזור על קטע מכל סיבה שהיא, אין אפשרות להפסקת שירותים דחופה או קפה ברגע שצריך, בעיות חניה ופקקים, וכו' וכו',

אבל מבחינת המוזיקה נטו -- ממערכת טובה עם הקלטות טובות בחדר טוב וללא הגבלות משפחה, ילדים, שכנים, אסתטיקה וכו' -- אפשר לקבל יותר מאשר בהופעה חיה.
 

Ls77

אוהב את התחום
הודעות
203
מעורבות
78
נקודות
28
טוב.
הפסקה האחרונה שלך מסבירה הכל חח.
כנראה לא היית בהופעה רוק לייב.
אולי זה לא מדבר אליך .זה גם בסדר
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור