exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 4,923
- מעורבות
- 3,013
- נקודות
- 113
יש מי שמחפשים מערכת שתשאף ככול היותר לצלילים מציאותיים בעוד אחרים שואפים למצוא סאונד מלא ברגש ומוזיקליות ויש מי שמבקשים להשיג דגש על תחום מסוים לדוגמה יתר פירוט או תחום תחתון מרסק עצמות.
אם אסקור את השנים העיקריות שלי בתחום האודיו אז אי שם בשנות במחצית הראשונה של שנות ה 90 התחלתי עם מערכת שהתמקדה בק"ב, מה שעניין אותי יותר מהכול היו האפקטים והדיאלוג, אלה אופיינו בפירוט יתר ותחום תחתון למכביר.
במחצית הראשונה של העשור הראשון של שנות ה 2000 שיניתי טעם למשהו הרבה מעודן וחמים, פחות אפקטים והרבה יותר רגש.
לפני כשנתיים וחצי שוב מהפך, הפעם שאפתי להרכיב מערכת שתשמע מציאותית עם סאונד מאוזן (צליל לא מגיע על חשבון צליל אחר) אבל לא על חשבון מוזיקליות כך שאוכל להקשיב שעות על גבי שעות למוזיקה מבלי להתעייף.
אם אסקור את השנים העיקריות שלי בתחום האודיו אז אי שם בשנות במחצית הראשונה של שנות ה 90 התחלתי עם מערכת שהתמקדה בק"ב, מה שעניין אותי יותר מהכול היו האפקטים והדיאלוג, אלה אופיינו בפירוט יתר ותחום תחתון למכביר.
במחצית הראשונה של העשור הראשון של שנות ה 2000 שיניתי טעם למשהו הרבה מעודן וחמים, פחות אפקטים והרבה יותר רגש.
לפני כשנתיים וחצי שוב מהפך, הפעם שאפתי להרכיב מערכת שתשמע מציאותית עם סאונד מאוזן (צליל לא מגיע על חשבון צליל אחר) אבל לא על חשבון מוזיקליות כך שאוכל להקשיב שעות על גבי שעות למוזיקה מבלי להתעייף.