כן גוון , התאמה...
גרמני לא ממש יצאה לי לשמוע
יצאה לשמוע כמה רכבים מבוססי סקאן-ספיק, איך הכל הגברה אקטיבית...לא התחברתי. חסר מוזיקה.
אני מעדיף קרוס ייעודי.
אם שמעת את זה בארץ הסיבה היא פשוטה.
90% מהאנשים שמתעסקים בתחום הזה בארץ לא מבינים כלום באודיו, מוזיקה ובעיקר באלקטרוניקה.
לעומת מערכת ביתית שבה לרוב אתה מקבל מכשירים סגורים ורק מתאימים בינהם באודיו לרכב צריך להבין טיפה יותר בצד האלק'.
א. הבנה בחשמל הרכב. כלומר, שהמערכת הכללית של הרכב תחזיק את הרכב. לי למשל יש אלטרנטור מקורי של VALEO .
נכון הוא בן 16 אבל הוא איכותי ביותר. הרכב שלי אמנם ישן, אבל נבנה עוד בזמן של BUILT TO LAST והכבלים עבים ואיכותיים.
אנשים חושבים שזה שהם עשו חיבורי כבלים גדולים (בפורום כלשהו בארץ קראו לזה 3 הגדולים) ושמו מצבר של אופטומה, אבל השאירו אלטרנטור סיני סוג ז עם מערכת ניהול חשמל של רכב יפני כלשהו אז זה אומר שהם עובדים עם חשמל מספיק זה בדיחה.
ב. הבנה בכיוונון המגברים. הבנה בכיוונון הקרוסים הפנימיים של המגברים.
ג. הבנה באיך אמורים לחבר הכל.
ד. כמה פעמים נתקלתי במתקינים ויבואנים "גדולים וידועים" שחיברו למגברים שאמורים לעמוד בברידג' ב 4 אוהם, סאבים ב 2 ו1 אוהם, והרסו את המגבר, הסאב והכל. העיקר כדי שיגידו שהם נתנו יותר ווליום..
והסיפורים ממשיכים, תאמין לי.
אגב , אחד הדברים היותר גרועים זה שאנשים קוראים המון מידע באינטרנט וחושבים שלפי זה הם יודעים בדיוק מה אור כל כיוונון של קרוס. יש בזה גם המון הבנה של מה אני שומע באוזן, וגם הבנה של איך האוזן שומעת.