מגבר סטריאו עם יציאה לסאב

  • פותח הנושא orku
  • פורסם בתאריך

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
היי חברים חג שמח :)

אני מחפש מגבר סטריאו עם יציאה ייעודית לסאב, ראיתי לא מעט רסיברים 2 ערוצים עם יציאה לסאב השאלה היא אם יהיה ההבדל בין רסיבר סטריאו למגבר סטריאו (מאותה חברה - באותה סידרה) ברמת ההגברה והסאונד שיתקבל בסוף מהרמקולים או שזה בעיקר הבדלים של צג דיגיטלי ותוספת רדיו ברסיבר לעומת מגבר ששם העיצוב יותר שמרני וללא רדיו?

לצורך ההשוואה:
Yamaha a-s700 הוא מגבר סטריאו עם יציאה לסאב
Yamaha r-s700 הוא רסיבר סטריאו עם יציאה לסאב.

מה יהיו בפועל ההבדלים בניהם? יש עדיפות לאחד מהם במקרה הזה?

התקציב הוא עד 4000 ש"ח לרכישה מחנות (עדיפות לחנות אבל קיימת אופציה ליד 2).

הרמקולי הם epos epic 5 והסאב הוא svs pc12 plus (בסאב אין כניסות ויציאות רמקולים high level אלא רק כניסות rca ו xlr ככה שאין אופציה לחבר את הסאב למגבר במקום הרמקולים ולחתוך דרך הקרוס בסאב)

כרגע אני משתמש במגבר סטריאו מבית פיוניר דגם a-70 שמחובר עם כבל RCA-PL למחשב, במצב power amp direct מחובר המגבר ליציאת Pre Out ברסיבר marantz sr7010 ומשמש כמגבר כח לקדמיים לצורך ק"ב/הופעות רב ערוציות.

חשוב לציין שאני נורא נהנה מהשילוב בין הרמקולים הקדמיים למגבר סטריאו בחיבור הישיר למחשב ואם לא היה את עניין הסאב לא הייתי שוקל בכלל את ההחלפה.

אז הרעיון בעצם הוא להחליף את הפיוניר במגבר פחות או יותר זהה מבחינת היכולות שלו עם יציאה ייעודית לסאב, אם תהיה למגבר אופציה להתחבר ליציאת הפרה אאוט ברסיבר ק"ב כמו שאני מחובר היום - הרווחתי. אם לא - אני מוכן להתפשר ולהוציא כבלים מהרסיבר ק"ב וכבלים מהמגבר סטריאו ולהחליף בניהם בשעת הצורך. נכון זה לא אידיאלי אבל אם זה יתן לי תוצאה יותר איכותית בתקציב שלי - מבחינתי זה "עבודה" קטנה בשביל להוציא את המקסימום.

אשמח לשמוע את דעתכם והמלצותיכם בנושא, תודה מראש וחג שמח! - אור :)
 

נערך לאחרונה ב:

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
שלום,

יציאת קדם מגבר (pre out) היא גם יציאת סאב, בתנאי שאתה מחבר סאב מוגבר. כלל אצבע: ככל שאתה מפריד את הרכיבים השונים להגברה אתה מקבל הפרדה יותר טובה. אחרי הרסיוור אתה מקבל מגבר משולב, אח"כ קדם מגבר ומגבר הספק וכן הלאה.
לפיכך, אני לא חובב של קולנוע ביתי וכן אמליץ לך על מגבר 2 ערוצים ולא על רסיוור. לברנד אודיו בהוד השרון, יש מגבר משולב יד שנייה של מיוזיקל פידליטי A5.5, בערך בתקציב שלך, תקבל שידוג רציני לקדמיים.
http://www.dtown.co.il/forum/threads/למכירה-musical-fidelity-a5-5.56320/

תאזין לכול מגבר משולב לפני הקנייה.

בהצלחה :).
 
נערך לאחרונה ב:

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
tomertsin תודה רבה על התגובה וההמלצה, אני אקרא עליו קצת (אני מודה שאני לא מכיר את המוצרים של MF) ובמידת הרלוונטיות אצור איתם קשר בתקווה שהוא אכן עומד בתקציב שלי.

במידה והוא לא יעמוד בתקציב/לא יתאים מסיבה כזו או אחרת - קיימות עוד אופציות שיכולות להתאים? (ברור לי שמגבר סטריאו חדש בקרטון בתקציב כזה בהכרח יהיה פחות טוב ממגבר מתצוגה/יד שניה/טרייד) ובכל זאת אני מנסה למצוא את המקסימום במשוואה של עלות - תועלת בנושא.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
תתחיל עם מיוזיקל פידליטי A5.5...
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
עידכון קצר:
בחנתי את המיוזיקל פידליטי המדובר, הסאונד שלו מרשים מאוד ונהנתי ממנו, פחות התחברתי למראה האסטתי שלו ובגלל שהוא חשוף לעיין אצלי - קשה לי להתעלם מזה.

אני ממשיך בחיפושים ויש מחשבה כלשהי - אם אקח מגבר סטריאו ללא HT-Bypass ואחבר את ה RCA מיציאת ה Pre Out של הרמקולים הקדמיים ברסיבר ק"ב לאחת מהכניסות האנוליגיות במגבר סטריאו, אגביר את עוצמת הסטריאו לחצי/שלושת רבעי העוצמה ואת השמע הכללי אני אקבע דרך הרסיבר ק"ב (כל זה כמובן יקרה רק בזמן צפיה בסרט/הופעה רב ערוצית ובשאר הזמן הסטריאו יהיה מחובר ישירות למחשב והרסיבר יהיה כבוי), השאלה היא האם יש פסול בסוג כזה של חיבור? כי אם לא - יורד לי פה קריטריון ובתקציב שלי - יהיו לי יותר אופציות אם אצמצם את הקריטריונים בבחירת המגבר.

מה דעתכם בנושא?
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור