מגבר משולב Hegel H160 במבחן

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
אכן. סינטטי ואנמי. כאילו נזהר מלעשות במקרה למישהו צועק באוזן. אבל... זה היה לפני עשור...


@נמר:

טכנאי הכבלים הרג אותי. אחת היציאות.

שאלה: כשאתה סוקר משולב שעולה כמו הסטנד שלך בערך, (יענו, הרבה פחות משאר הרכיבים אם הבדיחה לא ברורה) איך אתה מתמודד עם ההבדלים האדירים ברמות הציוד? הרי רמקול כמו שלך מייד משקף מה שמאחריו. כדי להגיע איתו למקסימום צריך להוציא עוד יותר ממה שיש לך על אלקטרוניקה.
אני זוכר שכשבשעתו שידרגתי רמקולים מפרואק 1SC ל- D25, מייד שמעתי "מגבר". זה לא היה אורגני. זה היה כמו קולונסקופיה אלקטרונית.

בהינתן שרוב הציוד שעובר אצלך לסקירה מיועד לעבוד עם מוצרים זולים בהרבה ממה שאתה מחבר לו, איך אתה עושה את הסינון? את ההתאמה בהאזנה? הרי אתה לא מקבל תוצאה סופית. אתה מקבל מוניטור של האלקטרוניקה. איך מכאן ניתן להסיק כמה טוב המגבר יהיה בסביבה הנוחה שלו?

(אני מניח שכשאתה סוקר רמקולים הבעיה פחות קיימת, אך יש אחרות)

היי מתנוש. שאלה מצוינת שכמעט בכל ביקורת אני עונה עליה מראש. הרמקולים שלי שקופים מאוד (אתה מכיר את זה, יש לך רמקול דומה לשלי) ומתוך ההכירות שלי איתם (6 שנים מאושרות) ומעל ל-200 מוצרים שונים (על חלקם כתבתי וחלקם האחר לקחי להאזנה מתוך סקרנות), אתה לומד היטב כיצד הם מתנהגים עם אלקטרוניקה שונה, זולה, יקרה, קרה, חמה, ניטרלית וכ״ו. אתה לומד להתייחס ליכולת של מגבר x לעומת מגבר אחר מתוך ארסנל של מוצרים שבחנתי בעבר על הרמקול הנוכחי שלי והרמקולים הקודמים שלי (אני לא מחליף רמקולים כל כך מהר ביחס לפיתויים שעוטפים אותי).

כפי שאני מתייחס למידת השקיפות של הרמקולים שלי, ומתוך הכירות של מאות רמקולים בטווח מחיר רחב שעברו בביתי, אני יכול להסיק מסקנה מושכלת כיצד הוא יתנהג עם רמקול אחר, שקוף פחות, שברור לי לפעמים שמי שירכוש מגבר ב-3500 ש״ח לא ירכוש רמקול של 250,000 ש״ח.

הרי לא ניתן להחזיק כמה מערכות רפרנס בבית ובטח שלא לעשות מבחנים לאותו מגבר עם כמה רמקולים. אין לנו את האמצעים ואת הזמן לכך. עם זאת, לפחות ממה שאני יודע, בעלי מוצרים שבחנתי רואים עין בעין את המסקנות שלי על מוצרים שהם בעצמם רכשו טרם הביקורת או לאחריה. דהיינו, הם הרפרנס שלי. ברגע שהפידבקים זהים או דומים למסקנותי, אני מסיק מסקנה שאני מצליח להתעלם ממגרעות מסויימות מעצם העובדה שהרמקול שלי חושף אותן בקלות בעוד הרוכש הפוטנציאלי ירכוש רמקול סלחן ממנו משמעותית.

לעומת זאת בנתוני הדחיפה אני בהחלט נמצא במכנה המשותף הנמוך ביותר. דהיינו, הרמקולים שלי אינם שונים במהות מרוב רובם של הרמקולים הנמכרים בשוק בכל טווח מחיר.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור