מבקש ייעוץ - קניית טלויזיה ''42 LCD


shlomor

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אבקש ייעוץ לקניית טלויזיה LCD ''42 לסלון ,
מה מומלץ מבחינת איכות ,אמינות - סמסונג או טושיבה.
הבנתי שיש הרבה סדרות וטכנולוגיות שונות ,
תקציב בסביבות 7000 ש"ח.

תודה
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
מה המטרה הסופית ?? שידורי SD ( קרי טלוויזיה ו DVD ) או שידורי HD ?? אם התשובה נוטת יותר לכיוון החלק הראשון לך על פלאזמה , שידורי SD נראים הרבה יותר טוב בפלאזמה . אחרת זה כבר עניין של איך רואים בעיין .

לסמסונג יש סדרות 4,5,6,7 ו 8 שחלקן הן LCD , חלקן פלאזמה וחלקן שניהן . סדרה 8 נחשבת לטובה ביותר ולחדישה ביותר אבל גם יקרה מאוד ולאו דווקא שווה את המחיר ( עניין של מנגנון החלקת תמונה של 200 הרץ לעומת 100 בשאר כמדומני ) .

ראיתי השבוע את סדרה 6000 LED של סמסונג , ראו טוב אבל צריך להתרגל לגוונים .
אני באופן אישי לא אוהב LCD ומעדיף פלאזמות אבל גם בגללה גודל 42 שהוא גבולי מבחינת בחירת הטכנולוגיה ( אם היית אומר לי שאתה מחפש מכשיר של 47- 50 אינטש הייתי ישר אותר לך כמו בעניין ה SD , לך על פלאזמה ) ובגלל שזו דעתי בלבד אני מציע לך לראות בעיין .

כמו כן האים אתה רוצה מכשיר שהוא FHD או רק READY ( כלומר רזולוציה של 1080X1920 או 1366X768 ) שגם פה יש עניין של האים אתה צופה בתכנים של SD או HD . ברוב המקרים שתדע מראש שה READY הרבה יותר טוב מהFULL . בארץ לא כך כך כדאי להשקיע ה FULL כי אין הרבה תכנים ברמות החדות האלה ( רק נגן בלו ריי או הורדה מהאינטרנט יתנו לך FHD ) ולכל שאר שיטות השידור החל מה SD , ממירי HD ל יס והכבלים למינהם וכלה בתכנים ב 720P ( וגם שידורי 1080I ו 1080P שהמכשירים של ה READY מסוגלים להראות בהנחתת רזולוציה ) מספיק ה READY ואתה גם תראה את התכנים הללו הרבה יותר טוב דרך מכשיר כזה.

אם אתה רוצה מכשיר READY טוב במחיר סביר תבדוק את הפלאזמה B450 של סמסונג מכשיר נפוץ מאוד בארץ שאני מכיר כמה וכמה שמאוד מאוד מרוצים ממנו . יש גם לפנסוניק כמה מכשיירים מקבילים טובים . הבעיה שה 450 הוא 50 אינטש ...
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור