מבחר ממתקי CARDAS


Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
329
מעורבות
237
נקודות
43
הגיע משלוח עם מבחר מוצרים מחברת Cardas האמריקאית – אחת מחברות האודיו הבודדות בעולם המייצרת בעצמה את הנחושת המובחרת שלה (כלומר, לא קונה גלילים מוכנים, כמו שעושות רוב-רובן של החברות האחרות), וכן שלל אביזרי אודיו שונים.

1. Clear High Speed Serial Buss: כבל USB עם הפרדה מוחלטת בין הכבל המעביר את האות לכבל המעביר את הזרם. שניים-שלושה רגעי הקשבה הספיקו לי כדי להשאיר אותו במקום הכבל המפונפן הקודם שלי. הוא מצטיין בטווח תדרים מלא ומאוזן, בלי הדגשה של שום תדר, תמונת סטריאו מצוינת, פירוט ושקט נהדרים, סופסוף בס עמוק באמת וגבוהים נוצצים, ובעיקר – זרימה חלקה להפליא של המוזיקה. תענוג!
במילים אחרות, כבל USB פנטסטי, ובקלות מהטובים ביותר עד 6,000-5,000 ₪, אם לא יותר.
מחיר (מטר): 2,250 ₪.

ClearHighSpeedSerialBuss-H.S.BUSS-Digital-1m-USB.jpg


2. Clear Network CAT-7: כבל אינטרנט.
This type of music is only able to create such a tremendous fascination when a system is playing at an extremely high level. All of them, the Melco, the Aries and the DAVE, certainly do. And the Cardas Clear equals them in every aspect: Speed, image definition, spatial illusion, bass energy, and playback dynamics, all of which leave nothing to be desired (Positive feedback).​
מחיר (מטר וחצי): 1,690 ₪.

eng_pl_Cardas-Clear-Network-2759_1.jpg


3. Clear AES/EBU: כבל דיגיטלי XLR. רפרנס במלוא מובן המילה!
מחיר (מטר): 3,720 ₪.

CLEAR-AES-EBU-DIGITAL_1.jpg


4. US Duplex Outlet 4181: שקע אמריקאי כפול ברמה עליונה. נחושת טהורה מצופה רודיום על כסף. השקעים האלה נועלים כמו עם ברגים אפילו את הכבלים הכי כבדים ולא נותנים להם לזוז או לשקוע! שקעים Heavy duty אמיתיים, המתוכננים לאפשר לכם להוציא ולהכניס בלי סוף את הכבלים שלכם בלי חשש לפגיעה בעוצמת המגע.
מחיר: 820 ₪. יש במלאי, ובאותו המחיר, גם שקע אירופאי עם כניסה יחידה.

Cardas_4181US-960.jpg



5. מרימי כבלים: Cardas ייצרו סט בן שישה מרימי כבלים אפקטיביים ואסתטיים גם יחד, ובמחיר סביר מאוד. האפקט שלהם ברור בכל מערכת ברמה סבירה ומעלה: הכול יותר ממוקד ומוגדר, מפורט ופתוח.
למי שעדיין ספקן ו/או מעוניין להבין את הרציונל מאחורי התופעה הזאת, כדאי להציץ בסרטון הזה.
מחיר (סט בן 6 יחידות): 310 ₪.

mainCardas-MultiBlocks.jpg


054-2901166
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור