לפעמים יש גם הפתעות טובות:


חומוס

חבר משקיען
הודעות
2,499
מעורבות
402
נקודות
83
...אז לפני איזה שנה קניתי מגבר שחיפשתי בנרות המון זמן -ה SONY TA-N86B. חיפשתי אותו במקביל לאחיו הקדמגבר עד שפרחה נשמתי.

כל מציאותי באיביי מגיעות לבית המישפוחה בארה"ב שהפך למחסן אודיו בעל כורחו בשנים האחרונות (להלן - "המחסן"), ושם הן נערמות עד שאני מגיע וגואל חלק מהמציאות. בכל פעם שאני מגיע הערימה חסרת רחמים וגדלה למימדים ההופכים כל ניסיון השתלטות לנואל, במחסן בו עוד כל מני stuff.

בפעם האחרונה שהגעתי (לפני איזה חצי שנה) קודם רצתי לחפש את המגבר הזה, עליו הצלחתי להניח את אצבעותי הדביקות במחיר מציאה חשוד ביותר, שהצדיק לקיחת מליון סיכונים בדרך (למשל - המוכר היה חדש לגמרי באיביי, עם רייטינג נמוך ביותר, ואם זכרוני אינו מטעיני היה אפילו 0 או משהו כזה) - אך יוק :(. המגבר לא היה בנמצא.

הואיל ועם הזמן אני קונה די הרבה פריטים באיביי, והואיל ולעיתים רחוקות קורות גם תקלות אותן לא ניתן לפתור בעזרת פיפאל, אז בולעים את הרוק והכבוד, וממשיכים הלאה אגב קללות ואיחולי בריאות ואריכות ימים למוכר הרמאי השקרן הנוכל ובנות משפחתו החסודות. גם באידיש, כי באידיש הכל נשמע טוב יותר.

הואיל ובאותם חיפשים נעדרו גם מגבר יאמהה אחריו רדפתי המון עד שמצאתי (ה MX-55 מסדרת ה Ti), איקולייזר מגניב ועוד, אז רשמתי לעצמי שאיביי הופך למקום פחות ופחות בטוח, ושאולי הגיעה העת להחמיר עם עצמי.

בקיצור, לפני שבוע הגעתי למחסן, והוראת השעה של מנהל המחסן (קרי, המישפוחה) היתה: "או שתעשה סדר או ש..." - אז ניגשתי למלאכה. 6 שעות עבדות אחרי כן, המחסן ניצב בפני מסודר למשעי, ונותרה עוד פינה אחת קטנה ונידחת, שרוב הסיכויים שלא הכילה כלום אודיו. אך בפרץ בלתי מוסבר ולא מאפיין של נדיבות החלטתי לסדר גם אותו, כדי לסתום פיות.

ונחשו מה מצאתי שם?




עוד תמונות פחות מעאפנות והתרשמות - בהמשך.
 

נערך לאחרונה ב:

חומוס

חבר משקיען
הודעות
2,499
מעורבות
402
נקודות
83
מרנין ומשובב את הנפש להיווכח בהתנפלות וצביאת ההמונים על שערי השרשור הזה. אני בשוק מן ההיענות, ומבקש להזכיר לכולם שיש מספיק לכולם ולא צריך לדחוף או להידחף :D.

אתמול, שישי, והיום, לא עשיתי כלום חוץ מלשחק בצעצועים. תחילה עם הצעצוע הראשי - זה - http://www.dtown.co.il/forum/16552-אני-יכול-לשחק-עם-הצעצוע-החדש.html, שבקצרצרה אגיד שהוא שונה לחלוטין בהמון דברים מכל דבר אחר שיש לי (לטוב ולרע, אבל זה משעות האזנה ספורות ביותר), אך נאלצתי לעצור את המשחק בצעצוע הזה בגלל בעית חשמל בבית - הארקה כנראה - הביא לי את הסעיף.

זה פינה לי את העת להתפנות למגבר הסוני, שקשה לתאר עד כמה הייתי סקרן לגביו. כבר עכשיו יאמר שהסטאפ הנוכחי הזה של הסוני, זמני בהחלט. זה הסטאפ של חדר העבודה, ומאחר וחלק נכבד של היום נוצל לא רק לצעצועים אלא גם לשינוי סדרי בראשית בחדר העבודה, אז כלום לא סופי, במיוחד החיבור והמיקום של הרמקולים (ובעצם גם זהות הרמקולים). בשלב הזה התכלית היא שתהיה מוזיקה בחדר העבודה, ובדיקה ראשונית של המגבר הזה באותו סטאפ אותו הוא החליף. בתמונה איקולייזר אחר מזה בו עשיתי את הבדיקה הראשונית הזו. האיקולייזר שבתמונה דורש בדיקה בעצמו (פראמטרי מסדרת הפרופשונאל של טכניקס. מאוד מעניין).

אז החלפתי את מגבר היאמהה MX-830 וחיברתי במקומו את הסוני. אני מאוד אוהב את היאמהה, למרות שהוא לא נחשב להיי אנד. הוא מספיק חזק לעשות כל דבר שאומרים לו, יש לו צליל יאמהה טיפוסי (מאוד נקי ונטול תוספות צבעי מאכל), יש לו חיבורים לשלושה זוגות רמקולים אז תמיד אני משתמש בו כדי להשוות רמקולים - בקיצור, הוא אחד מסוסי העבודה שלי.

הרמקולים: KEF Cresta 2 מדפיים קטנים, אמצע הדרך. מפתיעים בנפח המוזיקה שהם נותנים יחסית לגודלם, אבל מאחר ובסטאפ הזה הם ממוקמים במיקום מאווווד בעייתי ולא אידיאלי, אז הם פשוט הכי מתאימים ממה שיש לי כאן.

אז חיברתי את הסוני. לסוני יש חיבור לזוג רמקולים אחד בלבד. חיבור גיליוטינה די מפתיע במעאפניותו, במיוחד מאחר והסדרה הזו של סוני פנתה בזמנו לפלח שוק אודיופילי שדורש חיבורי בננה איכותיים. דיסק הבדיקה: "Baader Meinhof" של לוק היינס למי שמכיר.

וואו - איזה הבדל. לאור ארעיות הסטאפ וקוצר זמן הבחינה לא אכנס כאן לדקויות, אבל דבר אחד ברור: הסוני הרבה יותר מפורט. הפירוט שיוצא משם (בהשוואה ליאמהה) פשוט מטורף. המגבר הזה הרבה יותר מהיר מהיאמהה, ובדיסק הזה של באדר מיינהוף שיש בו מעברי באס חדים זה ממש בולט. אני חושב שגם ההפרדה שלו בין הערוצים טובה יותר, אבל אני עוד לא סגור על זה.

אחרי שהתבאסתי קשות מאי היכולת לבדוק לעומק את הצעצוע השני, אני חייב להגיד שהסוני הסב לי קורת רוח מרובה, ובדיוק בזמן. אחרת הייתי צריך להרוג איזה חשמלאי.


 

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
אם לשפוט לפי מחירי המתכות הממריאים, המשקל הכולל של כל הברזלים שיש לך שם והמחיר ששילמת עליהם, נראה שאתה צפוי לעשות סיבוב יפה...
 

חומוס

חבר משקיען
הודעות
2,499
מעורבות
402
נקודות
83
:D

אתה הרי יודע שיש לי קושי נפשי כבד להגיד שלום יפה לצעצועים...
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
חומוס יפה מאוד.
האם הקרסטה זה אלו משנות ה 2000?
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
הייתי משתמש בהם מקסימום למדורה.
חבל , הציוד שלך מעולה ולא מנוצל...
 

חומוס

חבר משקיען
הודעות
2,499
מעורבות
402
נקודות
83
אויש...אתה קורא יותר מדי מהגיגי פורמן על כל מני קופסאות עץ אחרות שבאמת במדורה מקומן.

ראשית, הסטאפ הזה זמני בהרכב הזה, מכל מני סיבות. שנית, הקרסטה מעולם לא נועדו להיות היי אנד, ולכן הם מפתיעים לטובה. הם באמת יותר מסתם בסדר. ושלישית, אני מסכים לגמרי שהם כמה דרגות מתחת לשאר הציוד.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
את הקרסטה במקרה אני מכיר טוב מאוד.
אפילו טוב מדיי . שמעתי אותם כמה וכמה פעמים. רמקול מזעזע. תת רמה לדעתי.
וזה הכל אתה יודע בידידות מרובה, פשוט כי כואב לי שהציוד שלך לא מנוצל .
יש לך כ"כ הרבה וינטאג'ים אחרים טובים יותר :).
באמת.
בידידות :)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור