למכירה פונו סטייג' שפורפרתי PRO JECT TUBEBOX DS2 - כחדש


DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
פונו סטייג' שפורפרתי מעולה. במצב מושלם, כחדש לחלוטין. היה בשימוש מספר חודשים מועט.
שקט לחלוטין ברמה טרנזיסטורית.
מבחר גדול של אפשרויות התאמה לראש על ידי סלקטורים הנמצאים עם גישה נוחה בחזית המכשיר ומאפשרים כמעט כל קומבינציית קינפוג שנדרשת לכל סוגי הראשים (יוצא דופן במכשירים ברמת מחיר זו).
ברמת מחירו, אחד מהטובים שקיימים בשוק.

מתוך ביקורת של נמר לוי ב- DTOWN:

"מדובר במגבר פונו בגודל בינוני, מבוסס מנורות, לא קטן מידי ולא גדול מידי. היתרונות המובהקים שלו היא יכולת הכיול הנוחה המתבצעת על ידי בורר סיבוב שמאפשר שליטה בהתנגדול שנעה בין 10 ל-1000 אוהם. בנוסף יש לו יכולת להתחבר לשני ראשים. ברמת איכות הבניה מדובר במוצר מסורתי של פרוג׳קט הבנוי פשוט מעולה. הפעם, מעבר לאיכות הבניה מדובר במוצר נראה במיוחד לאור העובדה שמצדדיו גימור עץ (אפשר גם לוותר עליהם) שהופך אותו למרשים למדי.
אז מה יש לו.
ראשית הוא תומך גם בראשי MM וגם MC בתקן RIAA. אפשרות לחבר שני ראשים (זרועות) וניתוב בניהן, טרמינלים משופרים לעומת הדגמים הקודמים ועוד שלל מחמאות כאלה טכניות שתראו בנתונים הטכנים.
במוסיקה קלאסית הוא נוצץ. קל לזהות את זה כבר בצליל הראשון שהוא מפיק. בכלל, מדהים שלאחרונה אני פוגש מגברי פונו לא יקרים להחריד שמציגים ביצועים פשוט מהממים במוסיקה קלאסית. ביצועים כאלה שבעבר לא הייתם יכולים לחלום עליהם בטווח המחיר הזה. הפונו הזה מצליח לחלץ מהראש תזמורת סימפונית מרשימה למדי. נכון, את הרזולוציה ההפרדה והפרטים שיש למגברי פונו בעשרות אלפי שקלים לא תקבלו כאן, אבל וואלה, יש לו יכולת מרשימה מאוד שלא היתה מביישת מגברי פונו יקרים ממנו משמעותית. הוא מצליח להציג הפרדה ראויה, דינמיקה מעולה. רמת הפרטים מהמפתיעות בטווח המחיר הזה והשקט רבותי, השקט מטמטם כאילו היה טרנזיסטורי. אהבתי במיוחד את הבמה ההולוגרפית שהוא מייצר. הפתיח המרשים של היצירה הזו נשמע מצוין דרכו. דינמי מאוד, החלטי, ״נכון״ וכפי שהוא - דרמתי. וכן, זו המילה הכי נכונה שניתן לתאר את התוצאה במוסיקה קלאסית - דרמה.
אפשר להגיד שמה שממש הפיל אותי לקרשים זו התוצאה במוסיקת ג׳אז. שם מיד הבנתי שהפונו הזה הוא אחד מהטובים שיש למחירו. יש לי נסיון רב עם מגברי פונו בתקציב הזה ובסביבתו. יכול לדווח בביטחון שבמוסיקת ג׳אז ושיחזור כלי נגינה כמו סקסופון, חצוצרה ואפילו פסנתר, הפונו הזה הוא אחד מהשניים הטובים ששמעתי. למגבר הפונו הזה יש גוף מלא בצליל אבל לא מנופח כלל. זה מאפשר לנו למשל לשמוע סולו קונטרבס ברור, מדויק, ומאוזן מאוד ביחס ליתר כלי הנגינה. בכלל, הפונו הזה מאוזן להפליא. אהבתי מאוד את המיקרו דינמיקה שלו והשקט שהוא מציג. זה מאפשר לפרטים רבים לצאת החוצה מה״חושך״ כמו פריטות ונקישות התופים, המפגש בין אצבע למיתר או האוויר הבוקע מהסקסופון, המפגש בין מקל התיפוף לעור התוף.

שורה תחתונה: אחד ממגברי הפונו הטובים ביותר למחירו. לכו עליו בביטחון מלא."

הביקורת המלאה:
http://www.dtown.co.il/articles/4383.html

http://www.project-audio.com/main.php?prod=tubeboxds2&cat=boxes&lang=en

מחיר: 2,500 ש"ח.

דוד: 052-8109922
 

תמונות מצורפות

  • E18CF126-8AF0-4606-A06A-5FF981547626.JPG
    E18CF126-8AF0-4606-A06A-5FF981547626.JPG
    KB 205.5 · צפיות: 704
  • TubeboxDS2-black-front-rosenut-hires(2).jpg
    TubeboxDS2-black-front-rosenut-hires(2).jpg
    KB 17.6 · צפיות: 702
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור