לי מורגן...


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
... לי מורגן חי בשנים 1938 - 1972, היה אחד מחצוצרני הג'אז הבולטים ביותר בשנות ה-60 של המאה ה-20. הוא הותיר אחריו מורשת היסטורית בת 30 אלבומים כמוביל ויותר מ-100 כמלווה.
לי מורגן קשור לעשרות שערוריות, שיניים שבורות, גרמים של חומרים אסורים ומכרים שאיבד בעוון כל אלה, מחווירים כולם אל מול ילד הפלא הנצחי. אולי המוכשר שבחצוצרנים כולם, ששינה לבלי היכר את הדרך בה ניגשים לכלי הנשיפה, פיסל ועיצב את עשורי ההארד-בופ של שנות החמישים והשישים.
"The Complete Live at the Lighthouse"
הוא אוסף מוזיקלי נרחב המציג לראשונה את כל 8 הדיסקים של החמישייה של החצוצרן לי מורגן, עם הסקסופוניסט בני מאופין, הפסנתרן הרולד מאברן, הבסיסט ג'ימי מריט והמתופף מיקי רוקר, שהקליטו במהלך החיים ההיסטוריים, במגדלור בהרמוסה ביץ', קליפורניה בין התאריכים 10-12 ביולי, 1970.

מהדורה סופית זו בהפקת זאב פלדמן ודיוויד וייס מגיעה בסט הכולל 33 הופעות הכוללות יותר מ-4 שעות של מוזיקה שלא פורסמה בעבר, המאפשרת למאזין לחיות מחדש את חווית השהות במועדון בכל רגע מרגש.
הסט כולל חוברת יפה הכוללת ראיונות, חיבורים ותמונות נדירות.
מורגן נורה למוות בשגגה תוך כדי ויכוח, על ידי הידועה בציבור שלו הלן מור, ממנה רצה להיפרד בהפסקה בין קטעים במהלך הופעה במועדון הג'אז Slug's, בניו יורק.

 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור