בעז
אוהב את התחום
- הודעות
- 99
- מעורבות
- 28
- נקודות
- 18
שלום לכולם,
מה דעתם של החברים כאן בנוגע ללחצני "loudness" וחוגות "באס" ו"טריבל" למינהן?
בזמנו אני זוכר כי נאמר לי שבעולם ההיי פיי אין מקום לכל מיני חוגות וכפתורים שכאלו משום שהם פוגעים באיכות הסאונד. מינימליזם במגברי היי פיי הפך להיות סימן היכר לאיכות המכשיר. כשהחלפתי את מגבר ה IKAI שלי לפני עשור במגבר של NAD ואז של NAIM התגאתי מאד במנימליזם ההולך ומקצין שלהם (ביחס הפוך למחיר). אבל לפעמים אני מתגעגע לכפתור הלאודנס של הIKAI שבלילות נתן למוסיקה נפח גם בווליום נמוך. לפעמים גם הצטערתי שלא יכולתי לכוון קצת את הטרבל בכל מיני רימסטרים חדשים שנשמעו לי בהירים וחדים מידי.
בתערוכה ראיתי לראשונה שיש מגברים משולבים נחשבים כמו ה Luxman וה Accuphase שבהם משולבים כל אותם כפתורים (נחשקים?) - האם יתכן שאותן חברות מכובדות אינן מודעות לאידיאל הסגפנות של עולם ההיי פיי ?
מה מרוויחים מקיומם ? מה מפסידים ?
אשמח לדעת (ביחוד מבעלי אותם המגברים האחרונים שציינתי.
בועז.
מה דעתם של החברים כאן בנוגע ללחצני "loudness" וחוגות "באס" ו"טריבל" למינהן?
בזמנו אני זוכר כי נאמר לי שבעולם ההיי פיי אין מקום לכל מיני חוגות וכפתורים שכאלו משום שהם פוגעים באיכות הסאונד. מינימליזם במגברי היי פיי הפך להיות סימן היכר לאיכות המכשיר. כשהחלפתי את מגבר ה IKAI שלי לפני עשור במגבר של NAD ואז של NAIM התגאתי מאד במנימליזם ההולך ומקצין שלהם (ביחס הפוך למחיר). אבל לפעמים אני מתגעגע לכפתור הלאודנס של הIKAI שבלילות נתן למוסיקה נפח גם בווליום נמוך. לפעמים גם הצטערתי שלא יכולתי לכוון קצת את הטרבל בכל מיני רימסטרים חדשים שנשמעו לי בהירים וחדים מידי.
בתערוכה ראיתי לראשונה שיש מגברים משולבים נחשבים כמו ה Luxman וה Accuphase שבהם משולבים כל אותם כפתורים (נחשקים?) - האם יתכן שאותן חברות מכובדות אינן מודעות לאידיאל הסגפנות של עולם ההיי פיי ?
מה מרוויחים מקיומם ? מה מפסידים ?
אשמח לדעת (ביחוד מבעלי אותם המגברים האחרונים שציינתי.
בועז.