זו הגדרה כללית כזו, או שהיא תקפה רק לגבי תומר?
כאחד שהקשיב אצל ערן מספר שעות לטידל הנ"ל,הרגשתי הייתה שהוא רמקול טוב.עידו,
2. הרמקול הזה הוא קפיצת מדרגה משמעותית מאד ממה שהיה לי קודם. המוסיקה קיבלה חיים אחרים והמערכת עלתה רמה אחת לפחות.
בקיצור. תהליך צרכני לא נבון. החלטה פזיזה ומטופשת. אך שידרוג נפלא ומספק.
כששמעת את ה TIDAL אצלך בבית, לא הבנת שהבעיה לא נפתרה?עידו,
מאז ימי הזוהר של ניהול מספר אינטראקציות במקביל עם המין הנשי, אני לא חושב ששכחתי עם מי אני מדבר (לא באמת, בצחוק). מאיפה אתה יודע שיש לי טייגר?
ניסיתי את הטייגר עם הדיינאודיו. בדיחה לא מצחיקה, לצערי. לפיכך לא טרחתי בכלל עם הטידל. הרמקולים האלה גדולים עליו.
שמע,. ניגשתי לנושא החלפת הרמקולים בהתבאסות טוטאלית ובאי חשק. לא היה לי כוח לזה. ידעתי שזה הולך לעלות לי ממון רב (זה אכן עלה) ושהמטרה היחידה שלי היא לפתור בעיה. כמות המועמדים, לפיכך, תאמה את כמות הסבלנות: מעט מאד.
ברוב שנותיי כאודיופיל, למדתי עיקרון שחוסך לי זמן (אך לא כסף): ישנן דרכים רבות להגיע למטרה. ובהתנהגות צרכנית הפוכה מהנורמה, ככל שהמחיר עולה, דווקא אז אני נהיה פחות בררן. כי מה הסיכוי שרמקול ב- 50K ש"ח יהיה גרוע?
בקיצור, היות וחשבתי שהרמקולים הם הבעיה של החדר, החלטתי לעשות סבב רמקולים ולהתחיל מהטידל של ערן ולאחר מכן לעבור אצל יגאל לשמוע רוקפורט. היה גם מועמד נוסף של שחורי, הבוזנדורף. מעבר לכך, באמת שלא היה לי כוח לבקש צומי מיבואנים אחרים. אמנם מדובר בסכומים גדולים אבל גם בקניות כאלה אני מעדיף את הקשר האישי עם האדם שאני קונה ממנו. (גם יגאל וגם ערן מספקים את הסחורה מעל ומעבר. קל וחומר, שחורי.)
בקיצור, התחנה הראשונה היתה אצל ערן. הבאתי אליו את הפליניוס היאטו ואת הממיר כדי לדמות את התנאים כמה שניתן למגרש הביתי.
הרמקול סיפק את הסחורה. עשה מוסיקה. השילוב עם הפליניוס היה מוצלח.
רציתי באותו היום לקפוץ גם ליגאל אבל הייתי מותש.
בכל מקרה, עשיתי עם עצמי הסכם שרמקול ייקנה רק לאחר ששמעתי אותו אצלי בבית. למזלי כל הנשמות הטובות העוסקים בייבוא הסכימו לבקשה הזאת בלי בעיה.
חיבור של 1+1 מספר פעמים, והרצת נוסחאות לוגיות בראש עם חברים לתחביב, הוביל למסקנה שגם אם אוהב את הרוקפורט (והנחת העבודה היתה שכן), צריך לשנע אותו אלי. הוא היה השני ברשימה. לפיכך, העדפתי קודם לשנע את הטידל.
הטידל נשמע אצלי נפלא. עוד יותר טוב מאצל ערן. חדר יותר מטופל, חשמל יותר מגוהץ, ספה יותר נוחה וכו'.
לאחר כמה שעות של בלבולי ביצים החלטתי שהחדר והרמקולים אוהבים זה את זה.
אז מה עכשיו? נחזיר את הרמקול (עוד 600 ש"ח וכאבי גב), נתקשר ליגאל, נבקש שיביא אליי, נשמע, נחשוב וכו'?
שורה תחתונה, הטידל בשעתו נשמע רמקול טוב שנתן לי שיפור בכיוון שרציתי: באס לא מהעולם הזה, נייטרליות ושקיפות שלא הכרתי, נוזליות כזאת (היעדר גרעיניות) ומהירות יוצאות דופן.
שלב את זה עם עסקה טובה לרמקול תצוגה, ולקחתי. בלי לשמוע מאה אחרים.
אגב, ככה קניתי את המגבר ואת הפטיפון. לא חושב שההחלטות היו רעות.
במאמר מוסגר אומר שמאז עברו הרבה מים בירדן (טוב, לא כ"כ... אז בנהר אחר לפחות), ושני דברים נהיו ברורים כשמש:
1. הרמקול לא פתר שום בעיה שהדיינאודיו הציג, כביכול. הבעיה לא היתה ברמקול. החלפתו כפיתרון לבעיה היתה שגיאה. החלפתו כשידרוג? זה סיפור אחר.
2. הרמקול הזה הוא קפיצת מדרגה משמעותית מאד ממה שהיה לי קודם. המוסיקה קיבלה חיים אחרים והמערכת עלתה רמה אחת לפחות.
בקיצור. תהליך צרכני לא נבון. החלטה פזיזה ומטופשת. אך שידרוג נפלא ומספק.
כאחד שהקשיב אצל ערן מספר שעות לטידל הנ"ל,הרגשתי הייתה שהוא רמקול טוב.
אך התנאים בהם הוא הושמע היו קשים מנשוא.
אינני יודע אם הייתי מעז לטרטר את ערן עם כל המשקל הזה אלי ואז אולי מחליט לרכוש אותם.
אך מסתבר שיש אמיצים ממני.
שוחחנו בעבר לגבי הדיפיוזרים שלך,אך אצלי ההנהלה לא הייתה מעבירה אותם.
תענוג לקרוא על הדרך,ובעיקר על התוצאה
שניצל, אמרת את המובן מאליו - אכן שתי רמות מחיר שונות ובהתאם גם הביצועים.
רוזי, זה ענין של ניסיון. אני אודיופיל המון שנים אבל כפי שאמרת בעקיצה מתריסה לפני כמה שבועות - זמן לא שקול בהכרח לניסיון האזנתי. לפיכך, להגיע למסקנות לוקח זמן, גם אם שומעים מייד הבדלים.
רוצה לאמר, שבשעות הראשונות של הטידל אצלי בבית, היתה הרגשה שהדברים שהפריעו לי השתפרו, כי הפרזנטציה שלו היא באמת יותר רגועה קצת והמיד פחות בפרצוף. אז הרושם הראשוני היה שהרמקול לקח אותי 60%-70% מהדרך לפיתרון הבעיה. אבל כשההתלהבות שככה, והמבקרים עזבו את הבית, או אז נשארתי ערום לבד עם הרמקול והבנתי שהדברים לא כ"כ פשוטים. מחד.
מאידך, כשאני שומע בו היום אני מגלה בו עוד ועוד רבדים שפשוט לא שמתי לב אליהם קודם. הכי קל זה הבאס. אבל יש עוד דברים. הוא מייצר במה ע-נ-ק-י-ת, הוא מהיר בטירוף, אבל התכונה ששמתי לב אליה בפעם הראשוניה - הנוזליות - רק הולכת ונעשית בולטת יותר.
שניץ, לגבי האקוסטיקה - א. זה לא גמור, אני צריך לתלות עוד הרבה כאלה במקום האקוסטיקה אפליקטה מעל הפלזמה, ולהעביר את האיטלקים לקיר הצדדי. ב., זה לוק הזוי, ללא ספק. שונאים את זה או אוהבים את זה. אני חושב שזה מגניב, בייחוד יהיה מגניב כשזה יהיה גמור. ומעבר לכל - זה STATEMENT: נכנסתם לבית של אודיופיל, וכל השאר - עדיפות שניה.
.
.
.
....עד שיבואו ילדים.
עידו,
מאז ימי הזוהר של ניהול מספר אינטראקציות במקביל עם המין הנשי, אני לא חושב ששכחתי עם מי אני מדבר (לא באמת, בצחוק). מאיפה אתה יודע שיש לי טייגר?
ניסיתי את הטייגר עם הדיינאודיו. בדיחה לא מצחיקה, לצערי. לפיכך לא טרחתי בכלל עם הטידל. הרמקולים האלה גדולים עליו.
שמע,. ניגשתי לנושא החלפת הרמקולים בהתבאסות טוטאלית ובאי חשק. לא היה לי כוח לזה. ידעתי שזה הולך לעלות לי ממון רב (זה אכן עלה) ושהמטרה היחידה שלי היא לפתור בעיה. כמות המועמדים, לפיכך, תאמה את כמות הסבלנות: מעט מאד.
ברוב שנותיי כאודיופיל, למדתי עיקרון שחוסך לי זמן (אך לא כסף): ישנן דרכים רבות להגיע למטרה. ובהתנהגות צרכנית הפוכה מהנורמה, ככל שהמחיר עולה, דווקא אז אני נהיה פחות בררן. כי מה הסיכוי שרמקול ב- 50K ש"ח יהיה גרוע?
בקיצור, היות וחשבתי שהרמקולים הם הבעיה של החדר, החלטתי לעשות סבב רמקולים ולהתחיל מהטידל של ערן ולאחר מכן לעבור אצל יגאל לשמוע רוקפורט. היה גם מועמד נוסף של שחורי, הבוזנדורף. מעבר לכך, באמת שלא היה לי כוח לבקש צומי מיבואנים אחרים. אמנם מדובר בסכומים גדולים אבל גם בקניות כאלה אני מעדיף את הקשר האישי עם האדם שאני קונה ממנו. (גם יגאל וגם ערן מספקים את הסחורה מעל ומעבר. קל וחומר, שחורי.)
בקיצור, התחנה הראשונה היתה אצל ערן. הבאתי אליו את הפליניוס היאטו ואת הממיר כדי לדמות את התנאים כמה שניתן למגרש הביתי.
הרמקול סיפק את הסחורה. עשה מוסיקה. השילוב עם הפליניוס היה מוצלח.
רציתי באותו היום לקפוץ גם ליגאל אבל הייתי מותש.
בכל מקרה, עשיתי עם עצמי הסכם שרמקול ייקנה רק לאחר ששמעתי אותו אצלי בבית. למזלי כל הנשמות הטובות העוסקים בייבוא הסכימו לבקשה הזאת בלי בעיה.
חיבור של 1+1 מספר פעמים, והרצת נוסחאות לוגיות בראש עם חברים לתחביב, הוביל למסקנה שגם אם אוהב את הרוקפורט (והנחת העבודה היתה שכן), צריך לשנע אותו אלי. הוא היה השני ברשימה. לפיכך, העדפתי קודם לשנע את הטידל.
הטידל נשמע אצלי נפלא. עוד יותר טוב מאצל ערן. חדר יותר מטופל, חשמל יותר מגוהץ, ספה יותר נוחה וכו'.
לאחר כמה שעות של בלבולי ביצים החלטתי שהחדר והרמקולים אוהבים זה את זה.
אז מה עכשיו? נחזיר את הרמקול (עוד 600 ש"ח וכאבי גב), נתקשר ליגאל, נבקש שיביא אליי, נשמע, נחשוב וכו'?
שורה תחתונה, הטידל בשעתו נשמע רמקול טוב שנתן לי שיפור בכיוון שרציתי: באס לא מהעולם הזה, נייטרליות ושקיפות שלא הכרתי, נוזליות כזאת (היעדר גרעיניות) ומהירות יוצאות דופן.
שלב את זה עם עסקה טובה לרמקול תצוגה, ולקחתי. בלי לשמוע מאה אחרים.
אגב, ככה קניתי את המגבר ואת הפטיפון. לא חושב שההחלטות היו רעות.
במאמר מוסגר אומר שמאז עברו הרבה מים בירדן (טוב, לא כ"כ... אז בנהר אחר לפחות), ושני דברים נהיו ברורים כשמש:
1. הרמקול לא פתר שום בעיה שהדיינאודיו הציג, כביכול. הבעיה לא היתה ברמקול. החלפתו כפיתרון לבעיה היתה שגיאה. החלפתו כשידרוג? זה סיפור אחר.
2. הרמקול הזה הוא קפיצת מדרגה משמעותית מאד ממה שהיה לי קודם. המוסיקה קיבלה חיים אחרים והמערכת עלתה רמה אחת לפחות.
בקיצור. תהליך צרכני לא נבון. החלטה פזיזה ומטופשת. אך שידרוג נפלא ומספק.