כמה שאלות לגבי ה Z5500


yoavbd123

חבר אתר
הודעות
45
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן, אני ממש בכיוון של לקנות את ה Z5500 של LOGITECH לאחר התיעצויות במספר פורומים. היות וזו מערכת שנשמעת אידיאלית לצרכים שלי (חדר קטן, ובעיקר סראונד לסרטים ומשחקים) וגם לתקציב שעומד על סדר גודל של 2000
ככה שהבנתי שהיא ממש יושבת עלי טוב.
אני רוצה לעבור לפרטים הקצת יותר טכניים עכשיו.
קודם כל היציאת אודיו מהמחשב שלי היא יציאת S/PDIF . ובPS3 שלי יש יציאה שנראת דומה ואצלה כתוב DIGITAL OUT ומתחת כתוב OPTICAL. ככה שאני דיי מבולבל.
היציאה נראת משהו כמו :
spdif-toslink.jpg

בצורה של המסגרת של הכבל הזה, למרות שלא ראיתי מקום לכניסת הפין הבולט.
אז אני לא ממש יודע אם זה OPTICAL או DIGITAL.
הייתי שמח אם תסבירו לי קצת מה ההבדלים, איך כל אחד נראה, ואיזה כבל אני צריך לקנות בשביל זה.
בכל מקרה נראה ששתי היציאות מהמחשב ומהPS3 זהות (או לפחות נראות דומה) ככה שזה מוביל לשאלת המשך,
האם אוכל לחבר את המחשב והPS3 במקביל , כלומר האם יש מספיק כניסות למערכת, או שאצטרך לעשות החלפה כל פעם ( לא כזה ביג דיל,אבל סתם מעיק) כמו כן יש לי גם YES MAX, לא HD וגם אותו הייתי שמח לחבר, כרגע הוא מחובר ב SCART לטלוויזיה (אם זה משנה משהו...)

שאלה נוספת היא מבחינת המיקום של הרמקולים. אני כנראה אתלה את הטלוויזיה שלי בקרוב, אני מניח שמה שנכון זה הסנטר מעל הטלוויזיה, שני הקדמים בפינות על אותו קיר של הטלוויזיה, ושני אחוריים בפינות בקיר המקביל והסאב גם ליד הטלוויזיה על הרצפה כמובן, ובמרחק סביר משאר המכשירים האלקטרונים (קראתי באינטרנט שיש בתוכו מגנט חזק ומומלץ לא לקרב אליו מכשירים אלקטרונים, מישהו יודע על זה משהו ? )
איך אני מחבר את הרמקולים למערכת ? אני מניח שזה כבלים, בלי יותר מדי חוכמות,אבל טווח הכבלים מספיק ארוך ? אני רוצה שהבסיס של המערכת, ה MANAGER שלה או איך שלא קוראים לזה, יהיה גם באיזור הטלוויזיה, אז לא תהיה בעיה לחבר את הרמקולים האחוריים, או שצריך מראש לקנות כבלים יותר ארוכים או משהו כזה ?

אני פשוט לא ממש מתמצא במערכות אודיו, ככה שאני אשמח לעזרה מכל הכיוונים

תודה רבה
יואב
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור