כישוף מוזיקלי


RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
שנת 2023 הולכת לסמן מפנה בכל הקשור ליכולות של RC והיכולות שלו לנתק את התלות שהייתה לו עד היום באקוסטיקה פאסיבית, כל זאת על מנת ליצור "חדר מושלם".

במהלך השנה אנחנו נהייה עדים ליכולות חדשות וגבוהות מאוד של חברות שונות, ביניהן טרינוב, דיראק, לינגדורף ואחרות, שיציגו עידכונים וחידושים שונים, כל אחת לפי שיטתה ואמונתה, חידושים אשר יגרמו לשוני גדול ביחס למצב הנוכחי, ויתכן ויגרמו לבעלי מערכות שונות להחליף את החברה הקיימת בחברה אחרת, לאור התוצאות הספציפיות שיוצגו בחלל שלהן.

אבל....זה בעתיד.

לפני מספר שבועות ניתנה לי האפשרות היוצאת דופן להשוות ראש בראש בין מכשיר ה-Trinnov שהייה ברשותי, ה-Altitude 16 למכשיר העל של החברה, ה-Altitude 32.

ה-Altitude 32 נבדל מה-Altitude 16 במספר אספקטים, שכבר נגיע אליהם, אבל בראש ובראשונה הוא נבדל ביכולות השידרוג שלו, או נכון יותר, בבנייה שלו כמכשיר סופר מודולרי, בניגוד למודולריות הנמוכה משמעותית ב- Altitude 16.

למעשה, ה-Altitude 32 הינה פלטפורמה היכולה להגיע במספר וורסיות, אשר נבדלות אחת מהשנייה במספר הערוצים בלבד, ולא בחומרה, במשקל, ו/או בצורה החיצונית של המכשיר.

מספר הערוצים קשור לתוכנה בלבד, ובכלל זה מספר הערוצים אותם פותחת החברה למשתמש במכשיר הספציפי.

התוכנה המצויה בתוך המכשירים השונים של החברה, לרבות המכשירים המיועדים אך ורק לסטריאו, או מיועדים לשוק המקצועי, לרבות אולפני הקלטות וחברות הפקה (מאות אולפנים וחברות הפקה משתמשים ב-Trinnov), היא זהה לחלוטין בכל המכשירים.

מכשיר העל של החברה נבדל ב:

1. רמה שונה לגמרי של DAC.

2. ספקי כוח ברמה שונה, כולל הפרדה של ספקים בין מערך הוידאו למערך האודיו.

3. פרה ברמה שונה.

4. עבודה בנייטיב של 192kHz.

5. מחשב עם נתונים אחרים ויכולות אחרות.

6. חיבורים שונים, לרבות AES.

7. ה- Altitude 32 עולה כ-50% יותר מה-Altitude 16.

כך שהתוכנה אומנם זהה, אבל היא עובדת בסביבה אחרת לגמרי.

במהלך יומיים סגריריים ישבתי עם עצמי ועברתי שוב ושוב בין 2 המכשירים, כאשר אני מוודא ששניהם נמצאים על מצבי כיול זהים ובווליום זהה לחלוטין.

כל ההשוואות בוצעו אך ורק בדו ערוצי, בסגנונות שונים ובדרגות קושי שונות.

כל ההשוואות בוצעו לאחר החלפות של פחות מדקה בין המכשירים וזו גם הסיבה שלא בוצעו השוואות ברב ערוצי, שהיה מצריך זמן רב יותר בין ההחלפות (תוספת של כ 3-5 דקות) אשר היה מאפס לחלוטין את אמינות ההשוואה.

במהלך ההשוואה ניכר היה כי קיים דמיון בין המכשירים, אך עם זאת, שונות משמעותית בתוצאה הסופית ולא במעט פרמטרים.

וביתר פירוט, התוצאות שהתקבלו ב-Altitude 32 הצביעו בבירור על:

* סאונד חלק יותר.

* במת הסאונד מתקרבת עוד יותר למאזין.

* יש פירוט רב יותר של אינפורמציה.

* קיימת תוספת לא מבוטלת של משקל.

* ולבסוף, תחושת המעטפת, הנוצרת סביב המאזין היא גבוהה משמעותית ממה שהייתי רגיל לו עד כה.

כל אלו הן עובדות יבשות, אובייקטיביות לחלוטין, שמתגלות מההחלפות בין המכשירים, אבל בפועל, ה-Altitude 32 אינו מכשיר רגיל בכל הקשור לחוויה אותה הוא מעניק למשתמש הסופי.

יש למכשיר יכולת, בלתי מוסברת, לגרום למאזין להישאב לחלוטין לתוך המוזיקה ולנתק את המאזין, ביחד עם הרמקולים, מהחלל שהם נמצאים בו.

זוהי פעם ראשונה שאני מקשיב למוזיקה לבד, או עם חברים (שרצו להקשיב למכשיר החדש) שגורם לי לשכוח לחלוטין מכל הנעשה סביבי.

ניתוק מוחלט מהסביבה, מהחדר, מהמחשבות ורק שקיעה לתוך הסאונד ומכאן ...

הכותרת לפוסט לזה.

רן
 

תמונות מצורפות

  • Altitude 32.jpg
    Altitude 32.jpg
    KB 92.8 · צפיות: 152

Cloudy

חבר משקיען
הודעות
781
מעורבות
305
נקודות
63
שאלה קטנונית, מה גודל ה Sweet spot?
כמה אנשים יכולים לשבת בנוחות (מבלי להצטופף) ולהנות מהחוויה יחד?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
היום הייתי אצל רן לשמוע את המערכת בכללה, לאו דווקא ספציפית את הטרינוב החדש, ואני חייב לציין שהתיאור הנ"ל בהחלט במיתאם למְעט שזכור לי מביקורי הקודם, עם הטרינוב הקודם.

רן עובד רק עם סטרימינג, אבל אני רגיל לדיסקים הספציפיים שלי, ולפיכך הגעתי עם מספר דיסקים, חלקם CDs וחלקם hybrid SACDs.
היה איזשהו קושי טכני להשמיע את ה-SACD layer של ה-SACDs, אז נאלצנו להסתפק בלהאזין ל-CD layer שלהם, ועדיין התוצאה הייתה מצויינת.

רן שאל למה אני עובר בין הדיסקים במהירות יחסית, ואמרתי שאני פשוט בודק דברים ספציפיים, כמו למשל בסוויטה הראשונה מתוך רומיאו ויוליה עם Paavo Järvi ב-Telarc SACD, יש מקום שבו שומעים בכל המערכות נגינת פיציקאטו בצ'לי ובקונטרבאסים, אבל רק במיעוטן שומעים גם מכות עדינות על תוף הבאס. בדיסק אחר -- תמונות בתערוכה של מוסורגסקי בעיבוד לאורגאן ע"י Jean Guillou ובביצועו, ב-CD של Dorian -- בפרק השני יש קטעים ממש נמוכים, שבהרבה מערכות לא שומעים, ואצל רן בבהירות. בחלק מהדיסקים שמענו קטעים ארוכים יותר, כמו בקטע Julsång מתוך הדיסק Cantate Domino, בהקלטה של Proprius, על K2 HD של LIM, שנשמע טוב יותר מה-SACD של Proprius עצמם. הקטע מתחיל בסופראן צלולה עם קול נהדר בליווי אורגאן, שגם כאן נשמע צלול ולא מרוח, ובהמשך נכנסת מקהלה, שנשמעה עם נפח ונוכחות בלתי רגילים. כך עברנו מקטע לקטע, וכולם נשמעו נהדר, כולל אלה פיצג'רלד בקטע האהוב עלי Hernando's Hideaway.

אחר כך רן השמיע לי כמה קטעים משלו, שכל אחד נשמע טוב יותר מהשני, ולסיום, הצעתי להשוות בין קטע אחד מתוך שני דיסקים שקניתי לאחר ששמעתי אותם אצלי בביקור של רן, לבין גרסת הסטרימינג המקבילה. רן בחר בקטע שהוא מכיר טוב במיוחד, "Bring on the Night" מתוך DUBXANNE Police in Dub. התחלנו בדיסק ואחר כך עברנו לסטרימינג, ורן הופתע מכך שבדיסק שמעו פרטים בגבוהים שלא שומעים בסטרימינג והוא לא מכיר אותם בכלל.

לאור זה, אמרתי לו שיש רבים הטוענים שמדיה פיזית נשמעת עדיפה על סטרימינג, והוא אמר שהוא לא מתכוון לעבור למדיות פיזית. אבל אמרתי לו שבהינתן שיש לו Oppo, שיכול לשמש כטרנספורט שקורא דיסקים, וה-DAC נמצא בטרינוב, כל ההשקעה הנדרשת להאזנה לדיסקים היא כבל HDMI לחיבור ביניהם, ואז אפשר לקנות רק דיסקים של קטעים שאוהבים במיוחד ורוצים לנסות להפיק מהם אפילו יותר מהסטרימינג. אין צורך לעבור מסטרימינג, הכל נשאר כרגיל, ורק נוספים דיסקים מועטים. כמוכן אפשר כך להאזין לדיסקים עם הקלטות multichannel, שזה כייף לכשעצמו. אני לא יודע אם הוא ישקול לעשות את זה, כי גם מהסטרימינג מקבלים תוצאות מצויינות.

אבל מה שחשוב הוא שהמערכת נשמעת נפלא, עם פירוט ודיוק בבאס שלא שמעתי כמותו באף מערכת. פשטו שומעים קווי באס ברורים שבמקומות אחרים נשמעים פחות מוגדרים, ששומעים בהם שיש באס נמוך, אבל לא מה הוא עושה בדיוק.

בקיצור -- מערכת כייפית ומדהימה בכל פרמטר.

לפגישה שלנו תוכננה שעה, אבל בסוף היא ארכה כמעט שלוש וחצי שעות. כשמעניין, הזמן עף.

ויש להזכיר גם את חוויות היופי האסתטי של החלל כבר מדלת הכניסה.

תודה על האירוח!

עמיר
 

HDR

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
33
נקודות
18
ה - alt16 החדש מגיע בדיוק עם אותם DACים ואותו ADA וגם עם HDMI 2.1 (לא שצריך) ועם לוח אם של CYP כמו ב - Alt32, לגבי ההבדל של 192Khz מול 96Khz של ה - alt16 ספק רב אם אני אשמע את ההבדל...וגם הספק כח במכשיר החדש ושאר הרכיבים מודולריים יותר לעומת דגמי ה - Alt16 הדור הקודם למטרות שדרוג עתידי.
אני יודע את זה, כי חפרתי מספיק...לפני שרכשתי וטרם קיבלתי...
לגבי שאר ההבדלים שציינת, מניח שאתה יודע מה שאתה אומר
בכל מקרה תתחדש ותהנה
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
ה - alt16 החדש מגיע בדיוק עם אותם DACים ואותו ADA וגם עם HDMI 2.1 (לא שצריך) ועם לוח אם של CYP כמו ב - Alt32, לגבי ההבדל של 192Khz מול 96Khz של ה - alt16 ספק רב אם אני אשמע את ההבדל...וגם הספק כח במכשיר החדש ושאר הרכיבים מודולריים יותר לעומת דגמי ה - Alt16 הדור הקודם למטרות שדרוג עתידי.
אני יודע את זה, כי חפרתי מספיק...לפני שרכשתי וטרם קיבלתי...
לגבי שאר ההבדלים שציינת, מניח שאתה יודע מה שאתה אומר
בכל מקרה תתחדש ותהנה
איזה כיף. קודם כל תתחדש...!

אני משוכנע שתהנה.

אתה מניח שגם אני קצת חפרתי ומעודכן בפרטים של הפרטים...:)

1. הדאק שמגיע ב 16 החדש הוא של חברת Sabre שהחליף את הדאק הקודם של ה 16, אך ורק בגלל בעיות אספקה שטרינוב נתקלו בהן, זאת לפחות התשובה הרשמית של החברה.

2. לעומת זאת, הדאק שנמצא ב 32 מבוסס על Burr Brown ונמצא כרגע בגרסה השלישית שלו (עודכן לא מזמן).

3. הספקי כח אכן שונים, הן במספרם והן באיכותם.

4. יש עוד מספר רכיבים שהם שונים בין המכשירים אבל זה לא המקום לפרטם.

5. בפועל, בהשוואה ישירה בין שני המכשירים במשך הרבה מאוד שעות, התגלו הבדלים משמעותיים, אחרת מן הסתם לא הייתי עושה מהלך שכזה...

נקודה מעניינת נוספת שהיא לא ממש ברורה לי היא שונות בתוצאות הכיול.

כיול שמבוצע באופן זהה, עם מיקרופון זהה, בנקודות זהות, מוביל לשונות בין המכשירים.

ה 32 מציג תוצאות טובות משמעותית מהתוצאות שמציג ה 16 וזו נקודה שהיא לא ממש ברורה לי, אבל זו המציאות. יתכן וזה קשור לשונות בין המחשבים הנמצאים בתוך המכשירים.

תהנה..ואם אתה צריך עזרה או סתם להתייעץ אל תהסס ליצור קשר..

רן
 

HDR

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
33
נקודות
18
שוב, מניח שחפרת יותר ממני. אני פחות אודיופיל סטריאו ויותר קולנוע. מניח שגם ה - 16 החדש לא יאכזב
אבל מבלי שתדע, הכנסת אותי במהלך השנים ללא מעט הוצאות...חחחח אבל אין תלונות
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
היום הייתי אצל רן לשמוע את המערכת בכללה, לאו דווקא ספציפית את הטרינוב החדש, ואני חייב לציין שהתיאור הנ"ל בהחלט במיתאם למְעט שזכור לי מביקורי הקודם, עם הטרינוב הקודם.

רן עובד רק עם סטרימינג, אבל אני רגיל לדיסקים הספציפיים שלי, ולפיכך הגעתי עם מספר דיסקים, חלקם CDs וחלקם hybrid SACDs.
היה איזשהו קושי טכני להשמיע את ה-SACD layer של ה-SACDs, אז נאלצנו להסתפק בלהאזין ל-CD layer שלהם, ועדיין התוצאה הייתה מצויינת.

רן שאל למה אני עובר בין הדיסקים במהירות יחסית, ואמרתי שאני פשוט בודק דברים ספציפיים, כמו למשל בסוויטה הראשונה מתוך רומיאו ויוליה עם Paavo Järvi ב-Telarc SACD, יש מקום שבו שומעים בכל המערכות נגינת פיציקאטו בצ'לי ובקונטרבאסים, אבל רק במיעוטן שומעים גם מכות עדינות על תוף הבאס. בדיסק אחר -- תמונות בתערוכה של מוסורגסקי בעיבוד לאורגאן ע"י Jean Guillou ובביצועו, ב-CD של Dorian -- בפרק השני יש קטעים ממש נמוכים, שבהרבה מערכות לא שומעים, ואצל רן בבהירות. בחלק מהדיסקים שמענו קטעים ארוכים יותר, כמו בקטע Julsång מתוך הדיסק Cantate Domino, בהקלטה של Proprius, על K2 HD של LIM, שנשמע טוב יותר מה-SACD של Proprius עצמם. הקטע מתחיל בסופראן צלולה עם קול נהדר בליווי אורגאן, שגם כאן נשמע צלול ולא מרוח, ובהמשך נכנסת מקהלה, שנשמעה עם נפח ונוכחות בלתי רגילים. כך עברנו מקטע לקטע, וכולם נשמעו נהדר, כולל אלה פיצג'רלד בקטע האהוב עלי Hernando's Hideaway.

אחר כך רן השמיע לי כמה קטעים משלו, שכל אחד נשמע טוב יותר מהשני, ולסיום, הצעתי להשוות בין קטע אחד מתוך שני דיסקים שקניתי לאחר ששמעתי אותם אצלי בביקור של רן, לבין גרסת הסטרימינג המקבילה. רן בחר בקטע שהוא מכיר טוב במיוחד, "Bring on the Night" מתוך DUBXANNE Police in Dub. התחלנו בדיסק ואחר כך עברנו לסטרימינג, ורן הופתע מכך שבדיסק שמעו פרטים בגבוהים שלא שומעים בסטרימינג והוא לא מכיר אותם בכלל.

לאור זה, אמרתי לו שיש רבים הטוענים שמדיה פיזית נשמעת עדיפה על סטרימינג, והוא אמר שהוא לא מתכוון לעבור למדיות פיזית. אבל אמרתי לו שבהינתן שיש לו Oppo, שיכול לשמש כטרנספורט שקורא דיסקים, וה-DAC נמצא בטרינוב, כל ההשקעה הנדרשת להאזנה לדיסקים היא כבל HDMI לחיבור ביניהם, ואז אפשר לקנות רק דיסקים של קטעים שאוהבים במיוחד ורוצים לנסות להפיק מהם אפילו יותר מהסטרימינג. אין צורך לעבור מסטרימינג, הכל נשאר כרגיל, ורק נוספים דיסקים מועטים. כמוכן אפשר כך להאזין לדיסקים עם הקלטות multichannel, שזה כייף לכשעצמו. אני לא יודע אם הוא ישקול לעשות את זה, כי גם מהסטרימינג מקבלים תוצאות מצויינות.

אבל מה שחשוב הוא שהמערכת נשמעת נפלא, עם פירוט ודיוק בבאס שלא שמעתי כמותו באף מערכת. פשטו שומעים קווי באס ברורים שבמקומות אחרים נשמעים פחות מוגדרים, ששומעים בהם שיש באס נמוך, אבל לא מה הוא עושה בדיוק.

בקיצור -- מערכת כייפית ומדהימה בכל פרמטר.

לפגישה שלנו תוכננה שעה, אבל בסוף היא ארכה כמעט שלוש וחצי שעות. כשמעניין, הזמן עף.

ויש להזכיר גם את חוויות היופי האסתטי של החלל כבר מדלת הכניסה.

תודה על האירוח!

עמיר
תודה עמיר. היה כיף ומעניין.

אכן היו הבדלים ברורים וקלים לאבחנה בין המדיה הפיזית להזרמה באמצעות קובוז.

נדרש לבצע עוד בדיקות עם קטעי מוזיקה נוספים להבין אם יש הבדל, מה מהות ההבדל ומה בעצם גודלו.

ספציפית, כאשר השווינו בין הדיסק שהבאת, לאותו קטע שנוגן בסטרימינג, תהיתי אם זו בכלל אותה גרסה, היות ולא היה שם layer שלם של אינפורמציה בתחום של הגבוהים בשניות הראשונות של הפתיחה. גם חרש היה מבחין בזה.

מעבר לאותו עניין סופר ספציפי, הקטעים נשמעו שונה גם בטונאליות שלהם, שזה כבר יותר נוגע להעדפה אישית.

כך או כך, זה דורש עוד השוואות.

רן.
 

  • Like
Reactions: AK1

HDR

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
33
נקודות
18
רן, ראה התייחסות לגבי ה - DAC
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot_20230117_185737_Office.jpg
    Screenshot_20230117_185737_Office.jpg
    KB 45.1 · צפיות: 61

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
רן, ראה התייחסות לגבי ה - DAC
כן. אני מכיר...:)

בעיות האספקה שיש להם גורמת להם לעבור ל Sabre. בעיות האספקה משפיעות מן הסתם על כל הליין שלהם לא רק על ה 16.

כך או כך מובטחת לך הנאה צרופה, תבוא עם ציפיות גבוהות.

רן
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
תתחדש רן. כיף לקרוא.
לקחת את הכיוון שלך לקצה והתוצאות בהתאם. כל הכבוד!

(אני מקווה שבשנת 2023 דיראק ורון יוכלו לדבר בינהן יותר בנוחות).
 

Balance

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
75
נקודות
28
אני מכיר טוב מאוד את ה- Alt16, משתמש בו כשנה, הוא נשמע נפלא בכל תוכן.

והמכשירים לכאורה זהים, יתרון חומרת המחשב ב-32 קיימת לצורך עיבוד יותר ערוצים, לא בגלל יתרון סוני, לכן הופתעתי מיתרון התוצאה של ה- Alt32 בהיבטים של פרוססינג ושל משקל גדול יותר, התקבלה עוד שכבה תחתונה של באס.

אכן גם יש הבדלים בכיול בין כזה שהתבצע ב-16 והועבר ל-32 לבין כזה שבוצע ב-32.


לגבי ההבדלים בין סטרימינג למדיה פיזית… זה אכן מעניין ולא ממש מפתיע, אבל נדמה לי, שאצלי לפחות, הנוחות תנצח.
תוצאת הסטרימינג מ- Roon ישירות לטרינוב מניבה תוצאה יוצאת דופן.


תתחדש ותהנה רן!
 

לני

חבר משקיען
הודעות
678
מעורבות
269
נקודות
63
שאלה הכי חשובה
כבר יש קוד פתוח לפרוץ את המכשיר?
סתם אני צוחק אני יודע שאתה איש חוק
(אבל צריך לבדוק)
האם אפשר להשתמש במכשיר לטובת רמקולים אקטיבים?

לדעתי הביצועים ברמקול אקטיבי יכולים להיות טובים ביחס לרמקול פסיבי כיוון שבטכנולוגיה אקטיבית נמנעים ממגבלות שיש בקורס .


תתחדש ותהנה
 

HDR

אוהב את התחום
הודעות
69
מעורבות
33
נקודות
18
אני מכיר טוב מאוד את ה- Alt16, משתמש בו כשנה, הוא נשמע נפלא בכל תוכן.

והמכשירים לכאורה זהים, יתרון חומרת המחשב ב-32 קיימת לצורך עיבוד יותר ערוצים, לא בגלל יתרון סוני, לכן הופתעתי מיתרון התוצאה של ה- Alt32 בהיבטים של פרוססינג ושל משקל גדול יותר, התקבלה עוד שכבה תחתונה של באס.

אכן גם יש הבדלים בכיול בין כזה שהתבצע ב-16 והועבר ל-32 לבין כזה שבוצע ב-32.


לגבי ההבדלים בין סטרימינג למדיה פיזית… זה אכן מעניין ולא ממש מפתיע, אבל נדמה לי, שאצלי לפחות, הנוחות תנצח.
תוצאת הסטרימינג מ- Roon ישירות לטרינוב מניבה תוצאה יוצאת דופן.


תתחדש ותהנה רן!
ואם אני עושה סטרימינג דרך הפלטפורמה של Control4 מה יהיה ההבדל בסאונד מול Roon ?
לא משתמש במדיה פיזית בכלל מטעמי נוחות.
 

shushu

חבר משקיען
הודעות
1,235
מעורבות
783
נקודות
113
תתחדש רן, יופי של שידרוג!
שומעים מדהים בכל ז׳אנר ששמענו!
 

Balance

אוהב את התחום
הודעות
353
מעורבות
75
נקודות
28
ואם אני עושה סטרימינג דרך הפלטפורמה של Control4 מה יהיה ההבדל בסאונד מול Roon ?
לא משתמש במדיה פיזית בכלל מטעמי נוחות.

אני לא מכיר את הפלטפורמה של Control4
 
  • Like
Reactions: HDR

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
שאלה הכי חשובה
כבר יש קוד פתוח לפרוץ את המכשיר?
סתם אני צוחק אני יודע שאתה איש חוק
(אבל צריך לבדוק)
את מה היית רוצה לפרוץ? שיהיו לך יותר ערוצים מברירת המחדל?

האם אפשר להשתמש במכשיר לטובת רמקולים אקטיבים?

לדעתי הביצועים ברמקול אקטיבי יכולים להיות טובים ביחס לרמקול פסיבי כיוון שבטכנולוגיה אקטיבית נמנעים ממגבלות שיש בקורס .
נראה לי שאם לרמקולים האקטיביים האמורים יש כניסה נפרדת לכל דרייבר, הטרינוב יכול לטפל בהעברת התחום המתאים לדרייבר המתאים ולטפל בענייני הפרשי תזמון, אם יש כאלה. אבל זו לא תשובה מוסמכת.
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,154
מעורבות
1,099
נקודות
113
אני מכיר טוב מאוד את ה- Alt16, משתמש בו כשנה, הוא נשמע נפלא בכל תוכן.

והמכשירים לכאורה זהים, יתרון חומרת המחשב ב-32 קיימת לצורך עיבוד יותר ערוצים, לא בגלל יתרון סוני, לכן הופתעתי מיתרון התוצאה של ה- Alt32 בהיבטים של פרוססינג ושל משקל גדול יותר, התקבלה עוד שכבה תחתונה של באס.

אכן גם יש הבדלים בכיול בין כזה שהתבצע ב-16 והועבר ל-32 לבין כזה שבוצע ב-32.


לגבי ההבדלים בין סטרימינג למדיה פיזית… זה אכן מעניין ולא ממש מפתיע, אבל נדמה לי, שאצלי לפחות, הנוחות תנצח.
תוצאת הסטרימינג מ- Roon ישירות לטרינוב מניבה תוצאה יוצאת דופן.


תתחדש ותהנה רן!

זו שאלה שהיא מבחינתי נשארת פתוחה.

האם ההבדלים הגדולים ששומעים בין המכשירים, כאשר משווים אותם ראש בראש, נובעים מהבדלי החומרה, לרבות DAC ברמה אחרת, ספקי כח נוספים ובאיכות שונה, פרה שונה, או ההבדלים בעצם נובעים מהשוני במחשוב.
..או שזה קצת מזה וקצת מזה.

בנוסף, לא ברור לי למה תוצאות הכיול הן משובחות יותר, כאשר הן מבוצעות על ידי ה 32.

רן
 

לני

חבר משקיען
הודעות
678
מעורבות
269
נקודות
63
את מה היית רוצה לפרוץ? שיהיו לך יותר ערוצים מברירת המחדל?


נראה לי שאם לרמקולים האקטיביים האמורים יש כניסה נפרדת לכל דרייבר, הטרינוב יכול לטפל בהעברת התחום המתאים לדרייבר המתאים ולטפל בענייני הפרשי תזמון, אם יש כאלה. אבל זו לא תשובה מוסמכת.
בוודאי יותר ערוצים .....

לכאורה יש לטרינוב את היכולות לתמוך באקטיבי.
מעניין אם הם. תומכים
 

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,057
מעורבות
465
נקודות
83
תתחדש רן.
המון הנאה.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,236
מעורבות
2,746
נקודות
113
בוודאי יותר ערוצים .....
בוודאי?

לכל ערוץ אתה צריך הגברה נפרדת (שיכולה להיות חלק ממגבר רב-ערוצי) ורמקול נפרד.

כמה אתה צריך?
יותר מ-16?
יותר מ-32?
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור